fbpx
משוב-ממריה-בפייסבוק

נומרולוגיה מספר 1

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

נומרולוגיה היא תורת המספרים. תורה עתיקה מהעולם היהודי. לפיה אפשר לדעת מהמספרים על אופיו של האדם, כישוריו, וייעודו. כך גם הנומרולוגיה של המספר 1.

לכל מספר יש ביטוי חיובי וביטוי שלילי. אין מספר “טוב” ומספר “רע”. כשאנחנו פועלים מתוך איזון ומתוך מודעות עצמית גבוהה, נבטא את הביטוי החיובי של המספר. לעומת זאת, כשאנחנו בתדר אנרגטי נמוך, חשים עצב, קנאה, חוסר ביטחון, וכדומה, סביר להניח שנבטא את הביטוי השלילי של המספרים במפה הנומרולוגית שלנו. כך גם בערך הנומרולוגי של המספר 1.

הפירוש הנומרולוגי למספר 1

המספר 1 מייצג על פי הנומרולוגיה התחלה. הוא מלמד על התגשמותו הבראשיתית של רעיון.

אחד ניחן בתכונות של מנהיגות ואמביציוזיות.  הוא אקטיבי, מרשים וייצוגי.

מספר אחד מציין את היכולת לעמוד לבד והוא נשלט על ידי השמש.

מאפיינים אותו: עצמאות, יצירתיות, אותנטיות, מקוריות, חדשנות, אינדבידואליסטיות, נחישות, שאפתנות, משימתיות, בעל נוכחות, בטחון עצמי. בדרך כלל מגיע לעמדת השפעה. קיימת ב-1 יכולת ניהול וארגון, עוצמה, כח, חשיבה מהירה, עקשנות, אחריות ומעשיות. גם לימי הלידה 10, 19, 28 מאפיינים דומים, אך לא רק. בספר ההדרכה הנומרולוגי שכתבתי ניתן לקרוא עליהם בהרחבה. זהו ספר ללימודי נומרולוגיה מהיסוד ועד עריכת מפות נומרולוגיות וניתוחן.

מספר 1 בנתיב גורל – אנשים עם דרך החיים של 1 הם מנהיגים מלידה.  בנתיב זה האדם נחוש ובעל מוטיבציה עצמית ולא יתן לדבר לעמוד בדרך להגשמת מטרתו.

במפה הנומרולוגית מייצג 1חדשנות ויצירתיות שהקשורים לדרך החיים שמאפיין נתיב הגורל 1.  אלו אנשים הטובים בהתחלת פרויקטים חדשים, ולעתים קרובות לנקוט בגישה ייחודית או המצאה כדי לפתור בעיות. בספרי להיות הנומרולוג.ית של עצמך אני כותבת בהרחבה על המספר 1, גם ביחס למיקומו במפה הנומרולוגית (ביום הלידה, בשם או בנתיב הגורל), וגם בהקשריו עם המספרים האחרים.  רוצה לדעת יותר על המספר ועל הקשרים שלו עם המספרים האחרים שלך במפה הנומרולוגית? זה והרבה יותר נמצא בספר ובקורס ללימוד נומרולוגיה מהיסוד עד לעריכת מפה אישית. לרכישת הספר ניתן לפנות אלי, או דרך האתר.

רוצה לדעת על יום לידה מספר 1? הנה סרטון שכדאי לך לצפות בו:

עקבו אחרי גם בפייסבוק 

ובאינסטגרם לעוד תכנים מעניינים

**הצטרפו לרשימת הדיוור לקבלת תחזית נומרולוגית שבועית למייל בכל יום ראשון**

רשימת המספרים בנומרולוגיה

מספרים בנומרולוגיה

 

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה

איך ישפיעו שמך ותאריך הלידה שלך על הצלחתך ב-2024?

אני אלמד אותך בקורס הדיגיטלי המלא!

לאור המצב מבצע מיוחד: רק 498 ש”ח (לזמן מוגבל!)

לפרטים ורכישה