fbpx
תמונה10

חרבות ברזל – תחזית לחודש דצמבר 2023

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

התחזית לחודש דצמבר 2023 נכתבה, כמדי חודש, על ידי מאייה מזרחי עצמוני, נומרולוגית פלוס+

**הזכויות שמורות למאייה מזרחי עצמוני – אין להעתיק ולהשתמש בניתוח זה ללא רשות של מאייה**

כמעט שנה עברה מאז צפיתי בתחזית השנתית שלי ל-2023, מלחמה גדולה במדינה.

כבר חודשיים שאנחנו בתוכה, חרבות ברזל שמה. בעקבותיה החלו לתת לתינוקות שנולדים בתקופה זאת, שמות של יישובי העוטף. תקראו על משמעות שמות אלה לתינוקות.

מרבית השאלות המגיעות אלי, מופנות לנושא הביטחוני. שכן, הוא משפיע על מצבנו האישי, הדאגה לחיילים ולחיילות, לחטופים ולחטופות בעזה, על מצב הרוח שלנו, על המצב הכלכלי, החברתי וכו’.

כמו בכל חודש, גם הפעם אזכיר כי התחזית הנומרולוגית שלי קשורה בתאריכים ושמות של אישים, ומדינות.

הגורמים הפועלים ומשפיעים על המציאות הם רבים, ולכן התחזית מביאה פוטנציאליים. מי שעוקבים אחרי מכירים את רמת הדיוק (גם מי שלא, יכול לקרוא באתר את כל התחזיות שפרסמתי ולראות את דיוקן).

מתי ישובו אלינו החטופות והחטופים לפי התחזית ?

אני מתחילה עם השבת החטופות והחטופים מעזה, כיוון שזאת שאלה שחוזרת על עצמה, וגם אני באופן אישי מתעוררת בבוקר והולכת לישון בלילה במחשבה זאת.

החטופות והחטופים מפוזרים ברחבי עזה. ככל הנראה, רובם נמצאים יחד בקבוצות. יתכן מאד שהפרידו גם בשבי את החיילים מהאזרחים. חלקם יחזור החודש בע”ה. מה שיביא לשיחרורם תהיה פעולה צבאית. הם ישוחררו במבצע צבאי מיוחד. יתכן כמובן גם שהלחימה האינטנסיבית תגרום לחמאס לבקש משא ומתן אך הפעם נראה שאם זה ייעשה – זה ייעשה תחת אש או בהפסקות אש קצרות יותר מאלו שנעשו בנובמבר.

כולנו תקווה שיחזירו אותם שלמים ובריאים, אך בפעילות הצבאית יתגלו גם נעדרים וחטופים ללא רוח חיים. הסיכוי שנמצא חטופים בצפון הרצועה עוד לפני חאן יונס ובדרום – גדול מאד.

תאריכים מיוחדים הקשורים למציאת חטופים בתוך לחימה, שחרור חטופים בפעולה צבאית או משא ומתן הם: 12.12.2023, 13.12.2023, 21.12.2023, 30.12.2023

לקבלת תכנים נומרולוגיים למייל כולל תחזית אישית שבועית הירשמו: https://mayama.co.il/newsletter/

האם ישראל תזכה לתמיכה או שימשיכו הגינויים?

הטבח ב7.10.2023, בשבת שמחת תורה, התחולל כשמדינת ישראל בכאוס גם כלפי חוץ. שרת ההסברה התפטרה מתפקידה בתוך ימים, והמראות בעולם, גינויי האנטישמיות וההפגנות הפרו- פלסטיניות קשות מנשוא עבורנו. שום ביטוי של חמלה על המעשים המזעזעים, גינוי רופה ורופס לאונס על ידי כלל חבורת ME TOO. כולנו היינו עדים לזה, ומזועזעים מכך.

החודש -דצמבר, המגמה הולכת להשתנות לטובתנו. אמנם גילויי האנטישמיות ימשכו, אך אל מול הצידוד מצד אזרחי המערב בפלסטינים, תקום תנועת התנגדות והתעוררות במערב. באיחור רב, אבל נצליח לשקם את ההסברה בעיקר לגבי האיום שמתרחש עליהם, בבית. נראה עוד ועוד כתבות ותחקירים של עיתונאים ואנשי תקשורת לגבי מה שקורה מתחת לפני השטח והרצון האמיתי לכיבוש אירופה.

כתבתי על כך פוסט עם הסבר מפורט בדף הפייסבוק שלי . כדאי לך להיכנס לקרוא (ולא לשכוח לעשות עוקב:)

הנה קצת כותרות מהימים האחרונים, הממחישות את שינוי המגמה לטובתנו החל מחודש דצמבר:

שינוי המגמה שהתחיל בדצמבר 2023 יתחזק וימשך אל תוך 2024.

מה שיכול לעצור את מומנטום התמיכה שלפנינו, הוא אירוע חלילה, שיכול להתפרש כפגיעה בחפים מפשע, מה שעד עכשיו צה”ל נזהר מאד מלעשות.

מה יהיה עם החותי’ם בתימן?

המאבק מול החותי’ם בתימן צפוי לעלות מדרגה. הוא יהפוך למטרד עולמי. במהלך חודש דצמבר, החותי’ם לא ישאירו למדינות המערב ברירה אלא להתערב.

יהיו ניסיונות לפתור את המשבר בדרכים מדיניות ודיפלומטיה. מי שיכולה להפתיע, זאת סין שתהווה גורם במשבר שנוצר מול החותי’ם, שליחי אירן, בתימן.

מתי תסתיים המלחמה לפי תחזית דצמבר 2023?

שאלה נוספת שמעסיקה אותנו: מתי תסתיים המלחמה?

המלחמה לא צפויה להסתיים החודש. למרות שיהיו ניסיונות מצד האו”ם ואולי גורמים נוספים להגיע להפסקת אש, אך ללא החטופים והשבויים, לא נסכים לכך.

מה גם שבחלק הצפוני של המדינה קיימת לחימה ומתפתחת למלחמה של ממש מול חיזבאללה.

ישראל מנסה בעזרת ארה”ב ושותפותיה, ובאמצעים דיפלומטיים להניע את חיזבאללה אל מעבר לנהר הליטני, כפי שהוחלט בבאו”ם בהחלטת 1701 שעד היום לא נאכפה. ההחלטה מציינת שחיזבאללה לא יישב על הגבול של ישראל-לבנון. האם המאמצים הדיפלומטיים יצלחו? מבחינה נומרולוגית, נראה שלא.

נראה שרק בכוח נצליח להזיז אותם מהגבול.

רוצים לדעת עוד? המשיכו לעקוב:

לקריאת התחזית היומית עקבו אחרי באינסטגרם

לקריאת ניתוח נומרולוגי של המצב בזמן אמת עקבו בדף הפייסבוק

להצטרפות לרשימת הדיוור וקבלת תכנים נומרולוגיים כולל תחזיות שבועיות למייל השאירו מייל כאן.

לייעוץ נומרולוגי אישי סמסו לי ב- 054-7918788

רוצה ללמוד נומרולוגיה? כאן הפרטים

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה