fbpx
WhatsApp Image 2023-01-24 at 23.42.58

תחזית נומרולוגית לשנת 2023

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

מה מביאה איתה שנת 2023?

הנה התחזית הנומרולוגית השנתית ל-2023 בהיבט הביטחוני, הפוליטי, הכלכלי, החברתי, והמשפטי.

מהי תחזית נומרולוגית?

נומרולוגיה היא תורת המספרים, שבה עורכים מפה לפי שם ותאריך הלידה של האדם.

תחזית נומרולוגית בודקת מהם הפוטנציאלים במשך זמן מסויים. בספרי “להיות הנומרולוג.ית של עצמך” אני כותבת ומלמדת בהרחבה איך לבדוק במפה הנומרולוגית, המורכבת משם ותאריך לידה, גם פוטנציאלים אפשריים בזמנים מסוימים. מהו הזמן המתאים לך להכרות זוגית, להריון, לבקש העלאת שכר, לעבור מקום מגורים, להירשם ללימודים וכדומה. ברור שזה אפשרי בכל זמן, אבל יש שנים/חודשים/ימים ואפילו שעות שמתאימים יותר, עם פוטנציאל גבוה יותר להצלחה. במפה נומרולוגית אישית – הגורם העיקרי הוא האדם עצמו, והספר שלי מלמד כיצד להרכיב ולנתח בעצמך מפה נומרולוגית. בעוד שתחזית נומרולוגית שנתית תלויה בגורמים רבים ובאינטרסים משתנים. כל גורם אנושי נמצא בשנה נומרולוגית אישית אחרת, ואני מרכיבה מספר מפות לשם כך.

את המפה הנומרולוגית האישית בודקים ומעדכנים וגם את התחזית הנומרולוגית. זאת בגלל שהחיים דינמיים וכולנו מקבלים החלטות רבות, בטח בתקופה ארוכה של שנה. הנומרולוגיה מבוססת על ההנחה ש”הכל צפוי והרשות נתונה”. התחזית היא מבחינת מה שצפוי, ומציגה את הפוטנציאלים לפי המספרים. אך מכיוון שידוע כי הרשות נתונה, ובכל רגע נתון אדם יכול לשנות את עמדתו / בחירתו/ התנהגותו וכו’, כדאי לבדוק ולעדכן את המפות והתחזיות אחת לתקופה.

אז הנה מה שצפוי לנו השנה, ואל תשכחו לעקוב אחרי העדכונים. . .

מבחינה ביטחונית

בחרתי להתחיל מהתחום הביטחוני משתי סיבות עיקריות:

  1. זוהי שנה עם פוטנציאל גבוה מאד למצב של מבצע צבאי ואף מלחמה.
  2. המצב הביטחוני השנה צפוי להשפיע גם על הפוליטיקה, על יחסי החוץ ואף על הכלכלה הישראלית.

מצב ביטחוני מאתגר בכל הגזרות: מול עזה, בצפון ובאירן. ככל הנראה יתחיל בצפון, סבירות גבוהה שדווקא משטח סוריה. יתכן כי תתחיל כתגובה לפעילות צבאית של ישראל באזור או סתם יאמרו שהיתה פעילות כזאת בכדי לפתוח במתקפה עלינו. זה עלול להתחיל מול כוח צבאי אך ככל הנראה לא יסתיים בכך. יתכן מאד שיהיו אלו כוחות אירנים שיפעלו נגדנו משטח סוריה. חמאס בעזה יצטרף במידה והלחימה תארך לפחות כמה ימים עד שבוע. לא מיד. יש מספר חודשים המועדים לפורענות בגיזרה הביטחונית ב-2023, וזה קשור קשר ישיר גם במה שתעשה הממשלה, בפרובוקציה אפשרית מצד שרים וחברי כנסת בעליה להר הבית וכדומה, שיהוו עילה להסלמה. זה גם קשור ביכולת של שר הביטחון גלנט להתנהל מול בן גביר וסמוטריץ’, ששותפים לו בביטחון. נראה שהוא יתקשה לעמוד מולם, ויחשוב ואף יאיים לעזוב (גם אם באמצעות מקורביו). חודשי האביב והקיץ מועדים להסלמה ביטחונית. כלומר: אפריל-מאי, יוני-יולי, ספטמבר.

מבחינה פוליטית

צפויים משברים רבים. עד כדי פירוק הממשלה מוקדם יותר מהצפוי. החברה הישראלית נמצאת בשנה זאת במשבר חברתי גדול, בנוסף למשבר כלכלי וביטחוני (לפי התחזית שלי). אינני שוללת אפשרות של בחירות, אך יתכן שיהיו אלו שינויים בהרכב הממשלה. זאת במידה ונתניהו ירגיש שאינו יכול למשול וירגיש סחטנות ו”סינדול” מצד שותפותיו לקואליציה. יתכן שהשינוי בהרכב הקואליציה יהיה מסיבה אחרת, חברתית או ביטחונית – נוכח המצב שעלול להיות, כאמור, מאתגר מאד. אז ירצה נתניהו ממשלת אחדות רחבה, לקראת מהלכים שיעשו בעיקר בתחום הביטחוני ובתחום הכלכלי.

אין לשלול אפשרות של תקיפה מכוונת באירן. בפעולה כזאת שאיפתו של נתניהו לממשלה מאוחדת ורחבה יותר, שתיתן ביטוי לעמדות השונות במפה הפוליטית. יכול להיות שלפיד וגנץ יתמכו מחוץ לקואליציה, אך זוהי שנה של הסכמים ואני בהחלט צופה פתיחת הסכמים קואליציוניים. יתכן שדווקא לפיד יחבור לנתניהו ואחריו בני גנץ. גם הסכמים עם מדינות ערביות נוספות יהיו על הפרק – לחתימה או הקפאה…כולל מול הפלסטינאים.

מבחינה כלכלית

שנת 2023 מסתמנת כהמשך למשבר כלכלי, עליית הריבית במשק, בועת ההיי טק מתפוצצת ואפילו הנדל”ן. המחירים ימשיכו לעלות, והציבור ייצא להפגין. שיפור צפוי בשנת 2024.

מבחינת מערכת המשפט ואכיפת החוק

המשטרה תחזק את הקשר עם האזרחים, ופעולות שננקטו עוד בימיו של השר לביטחון פנים ברלב, ישאו פירות. מפכ”ל חדש צפוי להתמנות השנה. מערכת המשפט תעבור שינוי, אך במידה וההפגנות ימשכו – יופעל לחץ גם מארה”ב וממדינות אירופה לקיים שיח בנושא גם עם גורמי המשפט והאופוזיציה. כך שאפשר שהשינויים במערכת המשפט יהיו מתונים יותר, וללא פגיעה משמעותית במערכת האיזונים הדמוקרטית. מהבחינה הזאת, לציבור יש הרבה כוח בידיים, יותר מימה שנראה כיום. ההפגנות צפויות לגרום לקרע בין מפקדי המשטרה לשר בן גביר עד כדי התערבות נשיא המדינה וראש הממשלה.

מבחינה חברתית-ציבורית

2023 מסתמנת כשנת משבר גדול בחברה הישראלית. שנת ה-75 של מדינת ישראל בסימן שיסוע עמוק. הפגנות ענק נגד מדיניות הממשלה, נגד העלאות המחירים ויוקר המחיה, עם אפשרות למחאה גדולה שתזכיר את קיץ 2011. (מלחמה לצערנו, עלולה להיות הגורם המאחד…).

מבחינת מדיניות חוץ

מבחינה מדינית צפויות לנו התערבויות חיצוניות או לפחות ניסיונות להתערבויות כאלה לגבי נושאים שונים:

  1. השינויים במערכת המשפט ובאופי המשטר בישראל
  2. בלחימה מול החמאס / לבנון / התקפה שלנו באירן
  3. בית המשפט בהאג – נגיע שם לשיאים חדשים
  4. שיאים חדשים גם באנטישמיות שיחוו יהודים באירופה ובארה”ב בעיקר

התעסקות בניסיון להדוף את אלה וחיפוש אחר מענים.

רוצה לקבל את החכה ולא רק את הדגים? לערוך תחזיות לעצמך ולדעת מה הייעוד שלך, החוזקות, החולשות, הפסגות, האתגרים, היעדים… הספר הזה הוא בשבילך!

אני מזמינה אותך ללמוד נומרולוגיה בספר ובקורס הדיגיטלי “להיות הנומרולוג.ית ל עצמך”

ברכישת הספר ניתן קוד הנחה לרכישת הקורס הדיגיטלי במחיר מיוחד.

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה