fbpx
מהווטסאפ-מתוקן

טרנד השמות במלחמת חרבות ברזל

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

מלחמת חרבות הברזל לא פסחה אף היא על טרנד שמות לתינוקות שנולדו במהלכה.

מרבית השמות הם של יישובי עוטף ישראל.

מבחינה היסטורית, שמות מבטאים תמיד את רוח התקופה.

מבחינה נומרולוגית, לשמות יש ערכים גימטריים, שמהווים תדר אנרגטי. כל תדר שונה ומשפיע באופן אחר על האדם הנושא אותו.

בחירת שם לתינוק

לפי הנומרולוגיה, לשם שלנו יש משמעות והשפעה רבה על חיינו.

פעמים רבות פונים אלי בבקשה שאבדוק אתם השם מתאים לתאריך הלידה, כיוון שחשים בחוסר הרמוניה ובקשיים שמלווים תקופות ארוכות בתחום הזוגיות או הפרנסה בפרט ובחיים בכלל.

לעיתים קרובות, הבדיקה הנומרולוגית שלי מראה, שההרגשה הפנימית, האינטואיטיבית אכן צודקת ויש חוסר הרמוניה בין השם ותאריך הלידה. דבר זה יוצר תחושה של קושי בחיים.

לכן אני רואה בבחירת שם עבור תינוק/תינוקת חשיבות רבה.

השמות שהפכו לטרנד בעקבות מלחמת חרבות הברזל

לרוב אנחנו עדים למתן שמות לתינוקות על שם בני משפחה, קרובים ואנשים שעוררו בנו השראה.

במלחמת חרבות הברזל המגמה היא מתן שמות לתינוקות כשמותיהם של יישובי העוטף.

ביניהם: בארי, ניר, עוז, דקל, ארז, מגן, וגם נובה, שעד כה נחשב לשם מאד ייחודי.

הנומרולוגיה של השמות ממלחמת חרבות הברזל

בנומרולוגיה בודקים את הערך הגימטרי של השם. הערכים הגימטריים של השמות ממלחמת חרבות הברזל:

בארי = 6

ניר = 8

עוז = 2

דקל = 8

ארז = 1

מגן = 3

נובה = 9

בארי

משמעות השם בארי:

  1. בתנ”ך מופיע השם בארי כאביו של הנביא הושע, שהיה גם נשיא שבט ראובן וגדול הדור באותה התקופה. גם אביה של יהודית, אשתו של עשו, נקרא בארי.
  2. על שם ברל כצנלסון, ששמו הסיפרותי היה בארי.
  3. בשפה העברית: בארי – הבאר שלי.

המספר 6 בנומרולוגיה:

מציין רגישות רבה, רצון בשמירה על ההרמוניה ומערכות יחסים תקינות, נאמנות, איכפתיות מהזולת ומהסביבה, ובעלי רצון לעזור ולהתנדב. מתאים להם לעסוק במקצועות שקשורים בגישור, ובטיפול באחר (ייעוץ, רפואה, הנחיה וגם טיפולי אסתטי, עיצוב…). בעלי אינטואיציה חזקה ורצון לשמור על נייטראליות. המשפחה מהווה ערך עליון עבורם. ניתן לקרוא על כך מספר זה גם כאן ובהרחבה גם בספרי.

ניר

משמעות השם ניר:

  1. בחקלאות – החריש הראשון. מבשר התחלה חדשה.
  2. על פי הקבלה, שנסמכת על המשמעות החקלאית: חיבור לטבע ובסיס לפריחה וצמיחה.

המספר 8 בנומרולוגיה:

מסמל עצמאות, שאפתנות, אנרגטיות, חיבור של חזון וביצוע, יכולת לממש את המטרות ולכבוש את היעדים. בדרך כלל ועם התמיכה הנכונה וההבנה, הם יצליחו בחייהם.

הצדק חשוב להם ביותר והם ילחמו למען זכויות חלשים בחברה. ניתן לקרוא עוד על המספר 8 כאן

עוז

משמעות השם עוז:

  1. בתנ”ך מופיע השם עוז כתכונה אלוהית, שמוענקת לעם ישראל, כפי שמופיע בתהילים: “ה’ עוז לעמו ייתן, ה’ יברך את עמו בשלום”.
  2. בקבלה מסמל השם עוז גבורה, אומץ ונחישות. 

המספר 2 בנומרולוגיה:

מסמל בנומרולוגיה רגישות, יחסי אנוש טובים, אינטואיציה גבוהה, יכולת להבין את האחר וצורך לשמור על מערכות יחסים תקינות. הכלה, שיתוף ורצון לעזור הופכים אותם לחברי סוד, חברים טובים ונאמנים. הזוגיות משמעותית בחייהם וכן המשפחה. עוד על מספר 2 ניתן לקרוא כאן

דקל

משמעות השם דקל:

מקור השם דקל מעולם הצומח. הדקל הוא עץ בעל גזע ישר וענפים רחבים, שמהווים גם את הסכך בחג הסוכות. בנוסף, הדקל משמש מקור למזון, לחומרי בנייה, לשמן ואף ללולב, כאחד מארבעת המינים בחג הסוכות. 

המספר 8 בנומרולוגיה:

מסמל עצמאות, שאפתנות, אנרגטיות, חיבור של חזון וביצוע, יכולת לממש את המטרות ולכבוש את היעדים. בדרך כלל ועם התמיכה הנכונה וההבנה, הם יצליחו בחייהם.

הצדק חשוב להם ביותר והם ילחמו למען זכויות חלשים בחברה. ניתן לקרוא עוד על המספר 8 כאן

ארז

משמעות השם ארז:

גם שם זה מקורו בעולם הצומח. ארז הוא שמו של עץ מחטני ממשפחת עצי האורן שנפוץ בעיקר באזורים הרריים. העץ מזוהה כסמלה של מדינת לבנון. עץ הארז, שהוא עץ יער גדול ומסועף ממשפחת עצי האורן, ידוע בתכונותיו העמידות והאיכותיות, ולכן משמש גם לבנייה. בתנ”ך שימש העץ את שלמה המלך לבניית בית המקדש.

המספר 1 בנומרולוגיה:

בנומרולוגיה המספר 1 מסמל ראשוניות, חלוציות, פריצת דרך. 1 מבטא מעשיות, מנהיגות, הובלה, הדרכה, פעלתנות, נחישות ושאפתנות. אדם עם שם זה פועל בעיקר ברובד השכלתני, ההגיוני ויודע למשוך אחריו אנשים. הוא יוזם ופרוייקטור מצויין, אמין וצופה קדימה אל הבאות. עוד על מספר 1 תקראו כאן

מגן

משמעות השם מגן:

חפץ, כלי או מבנה המשמש אמצעי הגנה. מקור השם בתנ”ך: “אנשים נושאי מגן וחרב, ודורכי קשת” (דברי הימים א’, ה, י”ח).

המספר 3 בנומרולוגיה:

במספר 3 בנומרולוגיה מסמל תדר חיובי ואופטימי. אנשים אלה יסתכלו בדרך כלל על החצי המלאה של הכוס. הם יצירתיים, חושבים בדרך כלל “מחוץ לקופסה”, בעלי דמיון ומעוף, ביטוי עצמי בכתיבה ובדיבור.

עוד על מספר 3 קראו כאן

נובה

בין כל שמות היישובים נמצא גם שם הפסטיבל שהתקיים באותה שבת של ה-7.10.2023 ליד קיבוץ רעים.

משמעות השם נובה:

  1. מתוך הויקיפדיה: נובה (Nova) משמעו בלטינית “חדשה” – הכוונה “לכוכב חדש” (בלטינית: Nova Stella) שלפני ההתפרצות לא היה מספיק בהיר כדי לראותו בעין. האסטרונום הנודע טיכו ברהה, נחשב לראשון שהשתמש במונח זה. רק מ-1930 החלו להבדיל בין תופעת ה”נובה” לתופעת ה”סופרנובה“.
  2. מתוך אתר מילוג: נובה (באנגלית: Nova) היא דמות בדיונית של גיבורת⁻על המופיעה בחוברות הקומיקס ארבעת המופלאים ביקום מארוול קומיקס. הדמות הופיעה לראשונה בחוברת Fantastic Four #164 מנובמבר 1975, והיא נוצרה על ידי הכותב רוי תומאס והמאייר ג’ורג’ פרז.

המספר 9 בנומרולוגיה:

המספר 9 בנומרולוגיה מבטא, בדומה לשם נובה, אוניברסליות. זהו מספר שמבקש חמלה ואהבה לזולת. שם זה מבטא יכולת הקשבה והכלה ולכן גם טיפול, ייעוץ והנחיה. עוד על 9 בנומרולוגיה תוכלו לקרוא כאן

איך תדעו אם השם מתאים לתינוק/תינוקת?

הערך הגימטרי נותן רק חלק מהנתונים. התמונה הנרחבת מתגלה בחיבור עם תאריך הלידה. לכן, למרות הרצון הטו בהנצחה ובכבוד ליישובי העוטף, כדאי לבדוק את תאריך הלידה ביחס לשם ולראות שמתקיימת הרמוניה. יש מבחר שמות של יישובים וניתן לבחור את השם המתאים והמדויק ביותר לתינוק/תינוקת, מעבר לרגשנות ולפטריוטיות.

לייעוץ נומרולוגי בכל התחומים, התקשרו: 054-7918788

מאייה נומרולוגית פלוס+

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה