fbpx
24fe58e1-99a9-402e-bf13-110cfbcdb6f8

עצמאות, חופש ותלות לפי הנומרולוגיה

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

מבלי שנשים לב, אנחנו חוגגים עצמאות חודש בשנה. בדרך כלל החודש ועם הרבה ימי חופש… זה מתחיל ביציאת מצרים (יש האומרים שזוהי גם היציאה האישית מקשיים ואתגרים בחיי כל אחד ואחת מאיתנו), דרך יום השואה –הזיכרון והתקומה ועד השחרור הנחגג ביום העצמאות כשבוע לאחר מכן. התקומה, הזיכרון והעצמאות כקולקטיב, כעם, כמדינה. מאמר זה יתמקד בעצמאות האישית של כל אחד ואחת מאיתנו ועד כמה באה לביטוי בחיי היום-יום: בזוגיות, במשפחה, במקום העבודה.

עצמאות וחופש לפי הנומרולוגיה

על פי הנומרולוגיה, תורת המספרים העתיקה שמקורה ביהדות, ניתן לבחון לפי תאריך לידתו של האדם את מידת העצמאות איתה גדל. נכון, שלעיתים ניסיון החיים יגרום לאדם להיות עצמאי יותר מהפוטנציאל שבתאריך הלידה ויתכנו גם מקרים של אנשים שלא יבטאו עצמאות בחייהם למרות שתאריך לידתם יצביע על הצורך בעצמאות, אך לרוב, תאריכי הלידה יבטאו את מה שקורה בפועל. אז האם אתם עצמאים?

הקשר בין העצמאות ויום הלידה

עצמאות וחופש הינם מושגים המבטאים מצב בו איננו תלויים בגורם חיצוני. הכוונה למצב כלכלי, פיסי, בטחוני ואפילו רגשי. הגדרת המילה “עצמאי” במילון – בלתי תלוי, עומד ברשות עצמו. פירוש המילון למילה “חופש” – האפשרות לפעול ללא מגבלות, למשל: חופש הביטוי. מושגים אלה נבחנים בנומרולוגיה באמצעות יום הלידה. יום הלידה במפה הנומרולוגית מבטא את התכונות, האופי , הכישורים והמזג עימם הגענו לעולם ואשר משפיעים על התנהלותנו ומהלך חיינו.

האם אתה עצמאי או נוטה לפתח תלות?

כאמור, יום הלידה מבטא את התכונות, האופי, הכישורים והמזג של כל אחד מאיתנו. ישנם תאריכים המייצגים עצמאות בדרגות שונות. הנה לפניכם 3 ימי לידה המייצגים שאיפה לעצמאות באופן מלא וטוטאלי כבר מגיל צעיר: כשיום לידה 8 או 1 לחודש, כשיום הלידה 10 או  17 בחודש, וכשיום הלידה19 או 26 בחודש. תאריכים אלה מאפיינים בצורה מובהקת וחזקה אנשים אשר כבר בגיל צעיר הוכיחו שרצונם להיות עצמאים מובהק. אלו הם אנשים דומיננטיים בדרך כלל, בעלי דעות מוצקות ועמדות ידועות לגבי מצבים חברתיים, פוליטיים, משפחתיים וכדומה. קשה “להזיז” אותם מעמדתם ולגרום להם לשנות את דעתם. הם אוהבים להחליט בעצמם, להגדיר לעצמם את הגבולות (להם בדרך כלל גם הם זקוקים). אנשים אלה מתקשים בקבלת סמכות ומרות מצד מנהלים ואף מורות או הורים (בגיל הצעיר). הם בדרך כלל חזקים פיסית ורגשית, שקולים ושואפים לצדק. יש להם יכולת ארגון גבוהה ויכולת ניהול. אנשים הנוטים לפתח תלות יהיו בעלי תאריכי לידה עם מאפיינים של רגישות גבוהה מהממוצע, ימי לידה כמו למשל:2  בחודש, 20 בחודש, 11 בחודש, 29 בחודש מאפיינים אנשים מאד הומניים ורגישים לזולת, בעלי יכולת לשיתוף פעולה אך גם נטייה ליצור תלות באחרים, כמו גם במערכת זוגית.

מהם התאריכים המייצגים חופש בנומרולוגיה?       

משייכים בדרך כלל את הרצון בעצמאות לתחושת החופש. ילדים, נוער ומבוגרים השואפים לעצמאות, יבטאו זאת בדרך כלל מגיל צעיר. בדרך כלל יהיה בכך אלמנט של רצון לחופש גדול יותר במרחב בו הם חיים. ניתן לראות זאת בילדים צעירים. פעוטות, אשר מתעקשים להתלבש לבדם, לחזור לבד מהגן או מבית הספר, לוקחים על עצמם משימות בבית או בכיתה ומבצעים אותן. הם מפגינים צורך בביטוי אישי חופשי. ימי הלידה אשר מבשרים בצורה מובהקת את הצורך בחופש אצל אותו ילד או אדם מבוגר הינם: ה-5 בחודש, ה-14 בחודש וה-23 בחודש. בעוד שישנם אנשים הזקוקים למרחב החופשי האישי שלהם אך יכולים לחיות בתוך מסגרת וגבולות מוגדרים, ילידי התאריכים הללו מתקשים לנהל אורח חיים שגרתי בתוך מסגרת קבועה. הם זקוקים לגיוון, לאתגר אשר ימלאו להם את המקום של המרחב החופשי. עבורם החופש מתבטא בעשייה משתנה ומאתגרת, בהכרות עם אנשים שונים, חשיפה לידע ממקורות לא שגרתיים, הכרת מקומות שונים.

הצד השני של מטבע החופש

החופש הוא צורך המתבטא גם בסקרנות הגדולה של לדעת יותר, לנסות, לחוות ולהתנסות. הרצון להיות חופשי להתנסות ולא לקבל כמובן מאליו את המסקנות אליהם הגיעו אחרים שניסו לפניו. אלו תאריכים אשר בניגוד לימי הלידה המייצגים צורך בעצמאות, מציגים אנשים המתקשים ביצירת קשרים מחייבים, קשיים בלקיחת אחריות ותחושת החמצה תמידית בקבלת החלטות על כל דרך שיבחרו ללכת בה, כיוון שאז יחשבו מה החמיצו אם היו עושים אחרת. אנשים אלה מבקשים לעצמם שחרור מחשבתי, שחרור ממחויבות אישית ואף שחרור מיני.

לסיכום

מושגי העצמאות והחופש חשובים לנו גם כיחידים. לא רק במשמעות של עם ומדינה. כל אחד מאיתנו נושא בחובו רצון לעצמאות אישית ולחופש. אך כל אחד מבטא זאת בצורה אחרת ובעוצמה שונה. לפי הנומרולוגיה ניתן לדעת מה מידת העצמאות שיש בכל אחד ואחת מאיתנו, ומה מידת החופש שאותו אנחנו רוצים. זאת על פי יום הלידה. במאמר זה הצגתי ימי לידה המייצגים חופש ועצמאות באופן מובהק ומהותי. כמובן שקיימים ימי לידה המאזנים יותר בין הצורך בחופש ובעצמאות, וימי לידה המציגים עוצמה נמוכה מאד של צורך בעצמאות. זה לוקח לכיוון השני של שיתופי פעולה, קונפורמיות ואף הצורך לרצות. חודש זה של השנה הוא עיתוי מתאים לבחון את מושגי העצמאות והחופש בחיינו.

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה