fbpx
מאייה עם הספר

תחזית נומרולוגית לחודש ספטמבר 2023

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

רגע לפני שאכתוב כאן את התחזית הנומרולוגית לחודש ספטמבר 2023, מה צפוי החודש בתחום הביטחוני, הכלכלי, הפוליטי והחברתי, יש שני דברים שחשוב להתעכב עליהם:

  1. הערך הגימטרי של חודש ספטמבר הוא 9. המספר 9 בנומרולוגיה מאפיין, בין היתר, סיום. בהיבט האישי זה יכול להיות סיום מערכת יחסים, סיום העסקה במקום העבודה וכדומה. בהיבט הלאומי, זה יכול להצביע על סיום תקופה.
  2. חשוב לזכור שהתחזית הנומרולוגית מציגה את הפוטנציאליים. ברמה האישית – קל יותר לדייק מכיוון שלרוב, ההחלטות הן שלך בלבד. ברמה הלאומית – ריבוי המשתנים עלול להקשות.

אחוזי הדיוק של התחזיות הנומרולוגיות שלי

בתחזית השנתית שלי ל-2023, וגם בתחזיות החודשיות דייקתי רבות בכל הקשור להיי טק, לעליות המחירים ויוקר המחיה ואפילו צפיתי את המגמה בירידת מחירי הדירות למכירה.

צפיתי גם את ההסכם המתרקם עם סעודיה

וגם שינוי בהרכב הממשלה ובחודש שעבר (אוגוסט) אכן דיברו על כך לא מעט. “מאחורי הקלעים” כמובן.

בתחום הביטחוני, צפיתי כבר בינואר האחרון את הידרדרות וההסלמה במצב.

סימנתי את החודשים אפריל, מאי, יוני, יולי וספטמבר כחודשים המועדים להחמרה.

בחודשים הללו אכן היו אירועים ביטחוניים לא שגרתיים:

  1. מבצע קצר בדרום עליו הבלגנו כי לא רצינו להיכנס לסבב רחב וארוך יותר.
  2. מבצע “בית וגן” בכניסה לג’נין, שגם הוא ערך שתי יממות בלבד.
  3. היינו עדים להסלמה מכיוון לבנון – מחבל שנכנס באין מפריע עד צומת מגידו והניח מטען חבלה.
  4. ירי רקטות מלבנון – גם בחודש אפריל וגם ביולי.

אך ההסלמה שצפיתי בתחזית השנתית היתה מורכבת יותר, בכמה חזיתות.

מערכה שעלולה להשאיר את העורף ללא מים ו/או חשמל למספר ימים, שתאלץ אותנו לקרקע מטוסים ולסגור את נמל התעופה להמראות ונחיתות. ימים שבהם לא יפתחו את החנויות, אולי רק לשעות ספורות.

כל אלה כאמור בתחזית השנתית שלי ל-2023, תיכנסו לקרוא!

התחזית הנומרולוגית לחודש ספטמבר

הערך המספרי של החודש 9 – מאפיין סיום של תקופה. השאלה איזו ומה תביא איתה?

האם סיום תקופת ה”איומים וההמתנה” למערכה הבאה, הכוללת?

האם סיום לרפורמה /ההפיכה המשפטית?

החודש נדע יותר טוב לאן פנינו מועדות, ובעיקר פניה של המדינה.

בתחום הביטחוני

התחזית הנומרולוגית לחודש ספטמבר 2023, מבחינה ביטחונית – עדיין כוננות גבוהה. לפי המפה הנומרולוגית של ישראל, יש מצב למאבק רחב. הפוטנציאל לכך יכול לזלוג גם לאוקטובר. החודש – ספטמבר צפוי להיות חסר שקט בכל הזירות, אפילו בגבול ירדן ובבקעה.

חגי תשרי ובעיקר ראש השנה עם פוטנציאל גדול להחמרה במצב הביטחוני. זה יכול להתבטא גם בניסיונות לפגע, ואפילו ניסיון לחטוף. חשוב להיות קשובים ועירניים.

צירפתי כאן מפה עם שני אזורים עיקריים שיש להיזהר מהם החודש: שכם וג’נין.

אזור שמועד לפורענות החודש, סביר ביותר שנשמע על מפגעים או חטיפה באזור שכם וג’נין

** פוטנציאל שהחודש נחווה את זליגת האלימות מהמגזר הערבי כלפינו. הפוטנציאל כרגע בעיקר בערים המעורבות.

בתחום הפוליטי

רוה”מ נתניהו נמצא בחודש נומרולוגי שמאפיין שינויים במצבי רוח וחוסר יציבות. יחד עם זאת, הפוטנציאל למו”מ גדול וזה יכול להיות בפוליטיקה הפנימית (להביא לסוג של איחוד שירגיע את הרוחות) או כלפי חוץ, להגיע להסכמות מדיניות. קשה מאד לצפות את התנהגותו החודש. הוא מושפע מהתדר הנומרולוגי של מספר המאסטר 11 – העוצמתי. העוצמה יכולה להגיע משני כיוונים: להפתיע בפרסה שיעשה לגבי ההפיכה/רפורמה משפטית ואף קריאה ללפיד /גנץ להצטרף לממשלה, או המשך החקיקה שתוביל להידרדרות חברתית. הבחירה בידיו. יתכן מאד שגם המצב הביטחוני ישפיע על החלטותיו הפוליטיות.

ב12.9 התאריך שמסומן כרגע להכרעת בית המשפט העליון בנושא חוקי הרפורמה, הוא תאריך עם פוטנציאל לשינוי מבחינה נומרולוגית, במפתו של בנימין נתניהו.

כפי שכתבתי בתחזית ל-2023, עדיין נראה כי אם תהיה קריאה לאחדות או לכניסת מפלגות האופוזיציה לממשלה, “יש עתיד” תהיה הראשונה להיכנס.

אצל נשיאת בית המשפט העליון – אסתר חיות, ה- 12.9.23 מאפיין יום בסימן סיום. סיום תקופה? ימים יגידו. הנשיאה נמצאת בספטמבר בחודש נומרולוגי שמבקש הכרעה, קבלת החלטה חד-משמעית, לכאן או לכאן. גם שקמה ברסלר ממובילי המחאה וההתנגדות לרפורמה, נמצאת בספטמבר באותו התדר הנומרולוגי של הנשיאה חיות – תדר שמבקש הכרעה. כך גם לגבי רועי נוימן, ממובילי המחאה, שנמצא השנה והחודש בתדר נומרולוגי של סיום, של קבלת החלטות והכרעה.

עבור הנשיאה, שקמה ורועי התדר הנומרולוגי מאפיין החודש גם יכולת לנהל משא ומתן.

אצל ראש האופוזיציה יאיר לפיד, החודש בסימן שינוי. ה-12.9 מאפיין הגעה להבנות וחתימה על הסכמים. זה במצב של איזון. בביטוי השלילי, יום זה עלול לאפיין התנגחות חזיתית.

**על הביטוי השלילי של המספרים אני מסבירה בקורס הדיגיטלי ובספרי “להיות הנומרולוג.ית של עצמך”.

בתחום הכלכלי

גם התחום הכלכלי מושפע מהמצב הפוליטי והביטחוני בארץ.

בעוד שצפויה עליה בבורסות העולם במהלך ספטמבר, על ישראל זה כנראה יפסח.נמשיך לראות ירידות שערים, ויוקר מחיה. לא צפוייה התערבות ממשלתית רצינית, חקיקת חוקים או כל דבר שיגרום לירידת מחירים. מה שכן, סיכוי גדול שהחודש הריבית במשק לא תעלה.

בתחום המשפטי – חברתי

המחאה צפויה להימשך בכל העוצמה. גם אם יהיו ימי משבר, וייצאו פחות לרחובות, היא תבוא לביטוי ברחבי העולם, ברשתות החברתיות ובמדיה. תיתכן התערבות חיצונית.

רוצה להתעדכן בתחזית אישית שבועית? היכנס.י לרשימת הדיוור

רוצה להישאר ממש בעניינים עם מסר יומי, תחזיות ופרשנויות נומרולוגיות על המצב? כדאי לעקוב אחרי

באינסטגרם

ובפייסבוק

וכמו תמיד ניתן לתאם איתי שיחת ייעוץ אישית לסמס או להתקשר: 054-7918788

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה