fbpx
מהווטסאפ-2-לגבי-הדיוור-1

תחזית נומרולוגית לחודש אוקטובר 2023

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

התחזית הנומרולוגית מאפשרת לראות מה הפוטנציאליים בכל תחומי החיים בתקופת זמן מסויימת.

בתחילת כל חודש אני מעלה כאן את התחזית הנומרולוגית שלי לחודש הקרוב. בנוסף, אני שולחת בכל יום ראשון את התחזית הנומרולוגית השבועית שאני פיתחתי. זוהי תחזית שבדומה להורוסקופ האסטרולוגי, מביא את הפוטנציאליים של אותו שבוע.

התחזית השבועית מתפרסמת בכל יום ראשון במייל. כאן אפשר להצטרף ולקבל אליך למייל את התחזית השבועית ועוד תכנים נומרולוגים מיוחדים שלא מתפרסמים באתר או ברשתות החברתיות. אגב, בכל עת ניתן להסיר את עצמך מרשימת הדיוור. מניסיון, מעט מאוד עשו כך במהלך השנים, הידע שאני נותנת הוא רב:)

והרי התחזית הנומרולוגית לחודש אוקטובר. . .

התחזית הנומרולוגית לחודש אוקטובר: חודש אוקטובר הוא בסימן של סיום מבחינה נומרולוגית.

סיום של תקופה כפי שידענו. יתכנו שינויים בתחום הכלכלי, יתכן שסוף סוף נזכה לראות מהלכים להורדת יוקר המחיה.

גם חקיקת הרפורמה המשפטית תגיע לסיום – היא לא תימשך כפי שהכרנו עד כה. תיפסק או שתמשיך בדרך אחרת, כמו שעוד לא הכרנו.

סיום יתכן גם מבחינה פוליטית. כבר בתחזית שלי לשנת 2023 ראיתי פוטנציאל לשינוי בהרכב הממשלה. יתכן והחודש יקדם את הפוטנציאל הזה.

למרות שאת רוב הדברים יתכן מאוד שנראה או נהיה מודעים להם רק בנובמבר – כי אז יחולו בפועל, למעשה אוקטובר זה חודש ה”הכנה”.

זה חודש שמתאים למגעים “מאחורי הקלעים”, לסגירת חשבונות, ולסיום מערכות יחסים פוליטיות, חברתיות, מדיניות וכדומה.

יתכן גם סיום תקופה כפי שהכרנו עד כה, או סיום תהליך, או סיום נוהל קיים ותחילתם של נהלים חדשים/חוקים חדשים.

סיום התקופה נכון גם לגבי הבחירות ברשויות המקומיות. אמנם יש צורך לבדוק כל מועמד ומועמדת לפי תאריך הלידה, ולראות מה הפוטנציאל האישי החודש לזכות או להפסיד. אך במבט כללי, צפויים להיות שינויים רבים יחסית, וחלופה של ראשי ערים.

עוד לא הצטרפת? הנה שוב הקישור להצטרפות: https://mayama.co.il/newsletter/

מבחינה ביטחונית

לפי התחזית הנומרולוגית לחודש אוקטובר, מבחינה ביטחונית, יתכן שהחודש יסיים את תקופת ה”המתנה”. במשך חצי השנה האחרונה נמשכת ההחמרה במצב הביטחוני מכמה זירות: רצועת עזה, לבנון, סוריה, ג’נין ויישובי הגדה, כשאפילו התחילו לירות לעבר היישובים בגלבוע… אך התחושה היא שאת כל המבצעים בעזה, בג’נין ואל מול הפעילות בלבנון אנחנו מנסים לצמצם ולהכיל. לכן אני קוראת לתקופה הזאת “המתנה”, כי כולנו מבינים את חומרת המצב ולאן הדברים עלולים להתגלגל. גם בתקשורת החלו להכין אותנו לכך.

רוצה לקבל את התחזית השבועית למייל שלך בכל יום א’? אפשר להצטרף כאן

בתחזית לחודש מאי 2023 כתבתי: “לערביי ישראל ביישובים הערביים בצפון ובדרום, ובעיקר לערביי ישראל בערים המעורבות – אם חלילה אכן תתקיים ההסלמה עליה אני כותבת והם יחליטו שוב להילחם בנו “מבפנים”, נכונה להם הפתעה גדולה. ואף קשה מאד מבחינתם. חשוב לי לכתוב, שלא כדאי לנסות אותנו. כי ככל הנראה (במידה ואכן תתרחש מלחמה), נרגיש במובנים מסויימים שזה “להיות או לחדול”, ובמקרה כזה, התרחיש האפשרי עבור ערביי ישראל שילחמו בנו, עלול להיות כשל הסבים שלהם.”

כותרת החדשות הערב מאשרת את מה שראיתי בתחילת חודש מאי: המשטרה מקדמת ירי בהפרות סדר – החשש: בזמן מלחמה ערבים בישראל יחסמו שיירות של צה”ל. . .

צילום ביתי מתוך חדשות הערב כאן 11 מתאריך 4.10.23

מבחינת ביטחון הפנים, החודש יסתמן תחילתו של קו חדש במאבק באלימות במגזר הערבי, בפשיעה בכלל ותיתכן אף תכנית שתפורסם למיגור הפרוטקשן. האם תצליח? ימים יגידו.

לסיכום,

חודש אוקטובר מבשר דבר חדש העומד בפתח. גם אם לא נראה את החדש הזה לנגד עינינו החודש, הדברם נרקמים מאחורי הקלעים ויתכן שיקח זמן עד שיתממש במציאות חיינו. בנובמבר נדע יותר, אז המצב צפוי להתבהר.

רוצה להתייעץ איתי ולקבל
את התשובה המדויקת עבורך?

לתיאום שיחת ייעוץ נומרולוגי והכוונה אישית בהתאם לשמך ותאריך לידתך אפשר לסמס או להתקשר אלי: 054-7918788

עקבו אחרי באינסטגרם ובפייסבוק לקבלת מסרים נומרולוגיים נוספים.

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה