fbpx
תמונה למאמר על המשפחה בנומרולוגיה לאתר

מה הקשר בין המספרים והיחסים בין בני המשפחה?

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

אחד הדברים המשמעותיים בחיינו היא המשפחה. המשפחה שנולדנו אליה, המשפחה שהקמנו וגם המשפחה שבחרנו (חברים, שכנים וכדומה). לפי הנומרולוגיה, קיים קשר בין המספרים בתאריך הלידה והיחסים בין בני המשפחה.

הנומרולוגיה עוזרת לנו להבין את עצמנו, כיצד נתפסת המשפחה בעינינו, ואת יחס כל אחד מבני המשפחה כלפינו. מה עומד בבסיס הקשר עם ההורים שלנו? דבר שכידוע משפיע עלינו לאורך כל חיינו. כנומרולוגית וכמטפלת הוליסטית, אני פוגשת מדי שבוע נשים וגברים שמגיעים לדבר איתי ולעשות עבודה בנושא זוגיות או קריירה כשבעצם מתחת, ברובד העמוק יותר, העיכוב או האתגר נובע מימה שחוו מההורים או בני משפחה אחרים. כך גם לגבי הקשר עם הילדים, הילדות ובני/בנות הזוג שלנו.

כבר נרשמת לדיוור לקבלת תוכן נומרולוגי איכותי?

נומרולוגיה ומשפחה

לפי תאריך הלידה אפשר לדעת מה חושב האדם לגבי משפחה ובהתאם לכך נוכל להבין לגבי היחס שלו למשפחה ולזוגיות. כלומר: קיים קשר בין המספרים והיחסים בין בני המשפחה. כך למשל, מי שנולדו ב-4 בחודש, 13 בחודש, 22 בחודש, 8 בחודש, 17 בחודש, 26 בחודש – יהיו קשורים מאד למסגרת המשפחתית. המסגרת המשפחתית חשובה עבורם.ן והם יעשו הכל על מנת לשמר ולתחזק אותה.

לעומתם, מי שנולדו ב-5 בחודש, ב-14 בחודש, ב-23 בחודש, על פי הנומרולוגיה המסגרת המשפחתית חשובה להם, אך חשים שגם לוחצת אותם, הרבה פעמים. לכן בדרך כלל המגורים רחוקים מבני המשפחה, ולמפגשים משפחתיים מגיעים לעיתים רחוקות.

ילידי ה-7 בחודש, ה-16 בחודש וה-25 בחודש זקוקים לשקט עם עצמם, מסננים את המפגשים אם המשפחה הקרובה, לפי הקיבולת שלהם. העדיפות דווקא למפגשים משפחתיים מצומצמים, ואפילו אישיים – בית קפה עם אמא, פגישה עם האחות לבד וכדומה.

נומרולוגיה והיחסים בין בני המשפחה

“בכל משפחה יש את הכבשה השחורה” אמרה לי פעם לקוחה שהגיעה אלי לייעוץ נומרולוגי.

התפיסה הזאת שלה תאמה את המפה הנומרולוגית שלה. לפי תאריך הלידה ראיתי שהתפיסה העצמית שלה מול אחרים היא כ”קורבן”. לתחושתה היא זוכה ליחס נחות יותר מאחיה, ויש לה יחסים אמביוולנטיים עם אמא שלה.

ימי לידה 2 בחודש, 11 בחודש, 20 בחודש, 29 בחודש וגם 6 בחודש, 15 בחודש, ו-24 בחודש מעידים על צורך חזק לרצות את בני המשפחה או לפחות אחד מהם. בדרך כלל זה את ההורים.

“מקבלים אותי כמובן מאליו! אני שם למענם יותר מהאחיות שלי, עוזרת תמיד, גם בלי שהם מבקשים ממני, ומרגישה שלא מעריכים את זה.” כך אמרה לי לקוחה ממורמרת. לפי המפה הנומרולוגית שלה, המניעים שלה אמיתיים וחיוביים. היא אכן בחורה טובה. אך הצורך בריצוי בעוכריה. הדימוי העצמי שלה נמוך והיא זקוקה לחיזוקים חיצוניים. לכן עוזרת ומרצה מעל ומעבר לכוחותיה.

“גברים הם ילדים” – גם לפי המספרים

את המשפט הזה כולנו מכירים. האם אכן כל הגברים הם ילדים? מעבר לידיעה שבכולנו טבוע הילד / הילדה הקטנים, לפי הנומרולוגיה יש מספר שמייצג את האמירה הזאת. המספר 3 ביום הלידה, 12 וגם 21 ו-30.

מספר 3 מאפיין את הילד הנצחי, זה שרוצה לחיות בלי דאגות. רוצה שידאגו לו כל הזמן. מסרב לקחת אחריות על מעשיו או על מטלות הבית והמשפחה. זה הגבר שיכול להיעלב כשנולד תינוק חדש במשפחה. (בדרך כלל זה נשאר בינו לבין עצמו, בדורות הקודמים מבחינה תרבותית היה מקובל יותר לבטא גם כלפי חוץ). חשוב לדעת זאת, בכדי להתמודד נכון. כהורים לילד כזה, שמתבגר ועדיין נשאר ילד (לא יעזוב מהר את הבית…). גם כבנות/בני זוג אם רוצים לשמור על המסגרת הזוגית לאורך שנים.

בייעוצים הנומרולוגיים שלי, אני בודקת התאמה זוגית בתחילת הקשר, ומיידעת את הלקוחה עם מה היא תתמודד בעתיד. הרי בהתחלה הכל נראה ורוד. כל רצון שלו לתשומת ליבה, כל אמירה ילדית, נראית מתוקה…עם השנים זה עלול לגרום לשחיקה ולעימותים.

בני משפחה שאפשר לסמוך עליהם

ככלל על מספרי 1, 4, 8, ו-9 בעיקר נוכל לסמוך. אלה יתנו את נפשם לטובת המשפחה. גם אם זה פחות נוח בתקופות מסוימות.

מספרי 1 חרוצים ואמינים. הרצון שלהם לצמוח ולהצמיח את מי שלידם. בדרך כלל אין להם בעיה לקחת אחריות, לגלות מעורבות ולפעול. אם צריך עזרה מול בירוקרטיה, בבית, עם הרכב ובכל סיטואציה – הם הכוח שאפשר להזעיק.

מספר 9 הוא הכוח הרגשי והשכלתני יותר. כשצריך לקבל החלטות לגבי לימודים, תעסוקה, או לדבר עם מישהו ולהתייעץ – הם הכוח הקשוב במשפחה. זאת יכולה להיות סבתא מבוגרת או נערה מתבגרת שיש לה עולם פנימי עשיר וחכמה נדירה.

4 ו-8 מעשיים והגיוניים. אפשר לפנות אליהם במשימות או בשיחות לפני קבלת החלטות. הם יעזרו תמיד, המשפחה אצלם היא מעל לכל.

חשוב לדעת על הקשר בין המספרים

לא כל אחד שיש לו מספר 4 ביום הלידה יהיה מחוייב למשפחה. חשוב לבדוק אילו עוד מספרים קיימים במפה הנומרולוגית שלו. למשל, אם מופיע גם 5 אזי תתקיים בעיה לקיים את הערך המשפחתי.

על כל זאת ועוד אני כותבת בספרי “להיות הנומרולוג.ית של עצמך”. בספר מופיעים בהרחבה גם המאפיינים של כלל ימי הלידה, של החודש ומה הקשר בין המספרים במפה הנומרולוגית – צירופי המספרים. הספר מלמד בנוסף איך למצוא את העיתוי הנכון עבורך לכל פעולה (מציאת זוגיות מתאימה, החלפת מקום מגורים, רכישת בית, חתימה על הסכם ועוד ועוד).

זהו ספר הדרכה המשלב דוגמאות אישיות מחיי, ובו אני מלמדת אותך להרכיב ולנתח מפה נומרולוגית.

אם אהבת את המאמר, ורוצה ללמוד ולדעת עוד, הספר הזה הוא בשבילך! כאן אפשר לרכוש

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה