fbpx
תמונה לפוסט באתר על זוגיות

זוגיות לפי הנומרולוגיה

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

כנומרולוגית, שואלים אותי שאלות רבות בנושא הזוגיות: מתי תהיה? האם יש התאמה זוגית? מתי חתונה? ועוד ועוד. השאלות בנושא זה לצד שאלות בנושא תעסוקה ופרנסה הן השאלות הראשוניות והמרכזיות.

הפרנסה – זה ברור, לכולנו חשובה, אך גם האהבה והזוגיות בחיינו חשובה לא פחות. כבר בתנ”ך נכתב על כך, בבראשית פרק ב, פסוק יח “וַיֹּ֙אמֶר֙ יְהֹוָ֣ה אֱלֹהִ֔ים לֹא־ט֛וֹב הֱי֥וֹת הָֽאָדָ֖ם לְבַדּ֑וֹ אֶֽעֱשֶׂה־לּ֥וֹ עֵ֖זֶר כְּנֶגְדּֽוֹ׃”

אך האם זה נכון לגבי כולם?

לפי הנומרולוגיה, קיימים מספרים שמעידים על צורך בזוגיות באופן משמעותי. תפיסת החיים של בעלי מפות נומרולוגיות שמופיעים בהן המספרים האלה, שהזוגיות היא תחום חשוב בחיים, ואפילו מהווה את הבסיס.

לעומתם, ישנם א.נשים שהזוגיות אינה הדבר הראשון והחשוב ביותר בחייהם. א.נשים אלה ירצו לחוות ולהעשיר את חייהם בטיולים, בריגושים, בבילויים חברתיים, אירועים, או צמיחה אישית ולמידה מתוך עשיה אינדבידואלית. הזוגיות עבורם היא עוד תחום בחיים, אך הם מסרבים להגדיר עצמם דרכה. הסיבות הן שונות – תלוי במספרים. מיד נבדוק.

המספרים המאפיינים זוגיות בנומרולוגיה

המספרים הזוגיים מעידים כאמור על צורך בזוגיות. א.נשים עם מספרים אלה במפה הנומרולוגית זקוקים לזוגיות וצומחים מתוך נוכחותה או חסרונה בחייהם. ההתייחסות כאן הינה למספרים ביום הלידה. בספר שלי “להיות הנומרולוג.ית של עצמך” ניתן לקרוא וללמוד בהרחבה גם לפי החודש ונתיב הגורל.

2– מספר המעיד על צורך בזוגיות. 2 ביום הלידה, 11, 20, ו-29 יחפשו את ה”נפש התאומה” שלהם מגיל צעיר ולאורך חייהם. יתנו מעצמם, יוותרו על עצמם והעיקר שהזוגיות תצלח.

4 – מעיד אף הוא על צורך בזוגיות. עד כדי כך, שיקח על עצמו/עצמה את מירב האחריות לשמירת המסגרת הזוגית.

6 – מאפיין גם הוא צורך בזוגיות. רגישותו הרבה, רצונו בהקשבה ובנתינה ותמיכה הם החוזקות שלו בזוגיות, אך גם החולשות… הוא נוטה לשים עצמו בצד, לעיתים עד כדי פגיעה ותחושת בגידה.

8 – אף הוא מאפיין זוגיות, אך מכולם הוא זקוק לה על מנת להתפתח. למרות שמספר 8 מעיד על רציונאליות, הצורך בזוגיות הוא פנימי. זאת ידיעה פנימית, אינטואיטיבית שמובילה לחיפוש אחר זוגיות מתאימה ומיסוד הקשר הזוגי כבר בגיל צעיר יחסית. מספרי 8 שמיצבו את הזוגיות נכונה להם גם הצלחה בתחום העסקי/התעסוקתי.

כך יוצא, שלפי הנומרולוגיה, המספרים הזוגיים הם שמאפיינים יותר מכל את הזוגיות במפה.

זה כמובן לא אומר שלכל מי שבמפה הנומרולוגית מופיע מספר זוגי אכן תהיה זוגיות מתאימה ולאורך זמן. המפה מורכבת ממספרים נוספים וחשוב לבדוק גם אותם ואת הקשרים ביניהם – את הצירופים. יתכן בהחלט מצב שבו יש בה מספר זוגי אך הצירוף עם המספרים האחרים מעכב זוגיות.

במידה ומעוניינים בזוגיות, חשוב לדעת מה מעכב על מנת לעקוף ולהגיע ליעד המיוחל: זוגיות מתאימה ויציבה לאורך זמן. על התאמה זוגית ניתן ללמוד בקורס הדיגיטלי “להיות הנומרולוג.ית של עצמך”. בקורס זה אני מלמדת איך לבדוק התאמה זוגית לפי המפה הנומרולוגית.

המספרים שפחות זוגיים לפי הנומרולוגיה

המספרים החד-ספרתיים מאפיינים א.נשים שזקוקים פחות לזוגיות, או שמוצאים עצמם ללא זוגיות ממוסדת או קשר זוגי ארוך טווח. זה יכול לקרות בגלל מספר סיבות:

1- מאפיין א.נשים שחשובה להם העצמאות. הם אינדיבידואלים, שמים את עצמם במרכז, ופחות נוטים

לשותפות. כמובן – זה תלוי במספרים הנוספים שנמצאים במפה ובקשר שלהם עם המספר 1.

3 – מספר שמאפיין חופש, צורך בביטוי אישי, שמעכב לא פעם את האדם מלהשיג זוגיות יציבה ומתאימה.

5 – מאפיין צורך בחופש, במרחב אישי. פחד ממחוייבות שיכול לעכב את נושא הזוגיות במשך שנים. חשוב

לבדוק את המספרים הנוספים במפה, ולהבין מה ניתן לעשות ואיזה זוגיות יכולה להתאים.

7 – נטיה להתבודדות, צורך בזמן עצמי. חשש מלקיחת אחריות, שלא יהיו בני זוג “מושלמים”. חיפוש אחר

השלמות מביאה אותם פעמים רבות להישאר לבד.

9 – מאפיין מופנמות, קושי בביטוי עצמי ושיתוף בזוגיות ובאינטימיות.

כל זה כמובן “על קצה המזלג”, יש עוד המון לדעת על נושא הזוגיות. לכל אחד ואחת מאיתנו יש יותר ממספר אחד בנומרולוגיה ולכן חשוב לערוך מפה נומרולוגית. עד כה היה צורך להיוועץ בנומרולוג.ית מקצוע.ית לשם כך, אך בספר שלי יש חידוש גדול! הוא מאפשר לך לבדוק לעצמך את הנושא הזוגי, ויותר מכך. לחצו כאן לקרוא איך להפוך להיות הנומרולוג.ית של עצמך, בפשטות ובקלות.

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה