fbpx
12

2016 – מהי השנה הנומרולוגית שלך?

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

תחזית אישית לשנת 2016

אנחנו בפתחה של שנה אזרחית חדשה -2016. אמנם זאת שנה לועזית, אך אירועים רבים בחיינו הפרטיים ובעיקר בחיים הציבוריים-פיננסיים אנו נעזרים בלוח הלועזי.

כיצד אם כך משפיע התאריך הלועזי של השנה החדשה על חיינו?

מבחינה נומרולוגית, בכל שנה מתחלפת האנרגיה הסובבת אותנו. האנרגיה של השנה הכללית נקבעת על ידי צמצומה. למשל: 2016 =2+0+1+6=9

כלומר: האנרגיה בשנת 2016 הינה של המספר 9.

מספר זה מסמל את האנרגיה הקיימת בעולמנו בשנת 2016, ואת מאפייניה והפוטנציאליים שמביאה עימה. אנרגיה זאת גם משפיעה על השנה הנומרולוגית האישית של כל אחד ואחת מאיתנו.

מהי שנה נומרולוגית אישית?

על פי הנומרולוגיה קיימים בחייו של אדם פסגות ואתגרים. משך כל פסגה 9 שנים. כל שנה מהן – מחושבת כשנה האישית של האדם. מכאן, שאדם נמצא בחייו מספר פעמים בכל אחת מהשנים: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9.

לכל פסגה ישנם הפוטנציאליים והאירועים שמאפיינים אותה, וכך לכל שנה. ישנן שנים המתאימות לזוגיות ולבניית משפחה, ישנן שנים המעידות על התפתחות בקריירה, שנים בהן קיימת התפתחות אישית וכן הלאה.

ידיעת השנה האישית תורמת כידע נוסף עבורנו, שעלינו לקחת בחשבון בעת שעומדים בשנה מסויימת בפני פעולה כלשהי. לדוגמא: שנה 8 מתאימה מבחינה אנרגטית לעריכת חוזים, מכירה וקניה. שנה 7 לעומתה, לא מומלצת לשינוי מעין זה. במידה וקיים צורך למכור דירה או שמוכרים אותה בשנה 7 בחוסר מודעות לשנה, יווצרו קשיים רבים יותר סביב נושא המכירה או החוזה ובמקרים רבים המוכרים לא יצליחו לקבל את המחיר שדרשו וייאלצו להתפשר.

כיצד נחשב את השנה הנומרולוגית האישית שלנו?

שלבים לחישוב השנה הנומרולוגית האישית:

  1. צמצום השנה הלועזית: 2016=2+0+1+6=9
  2. צמצום יום הלידה. במידה ויום הלידה מורכב משתי ספרות, נצמצם אותן: יום לידה 23 – נצמצם 2+3=5 אם יום הלידה הוא ספרה אחת נשאיר אותה כך.
  3. צמצום כל תאריך הלידה. 23.4.1965 = 2+3+4+1+9+6+5= 30=3+0=3
  4. חיבור השנה הלועזית+יום הלידה+תאריך הלידה המצומצם. 9+5+3=17=8. השנה האישית של בעל/ת תאריך לידה זה בשנת 2016 הינה 8.

מה מייצגת כל שנה? מה הפוטנציאליים? במה מומלץ להצטייד השנה?

ומה עלול לעכב אותך. . .

שנה אישית – 1

שנה 1 מסמלת: שנה של התחדשות בכל התחומים.

הפוטנציאל בשנה זאת: השנה טובה להתחלת פרויקט חדש, ליצירת קשרים חדשים, להרחבת חוג החברים, התחלת לימודים, ביקור במקומות חדשים.

זה הזמן ל:הגשמה עצמית ולתכנון חייך ב-9 השנים הבאות.

מומלץ להצטייד השנה ב:אומץ, עקביות, נחישות וסבלנות.

מצבים שעלולים לעכב: בשנה זו רצוי לשים לב ולהימנע ממתן הבטחות ללא כיסוי, הצבת רף גבוה מדי שקשה למימוש, שתלטנות, איבוד עניין  לאחר התחלה בדבר מסויים, וחוסר בטחון.

שנה אישית – 2

שנה 2 מסמלת: שיתופי פעולה ודיפלומטיה.

הפוטנציאל בשנה זאת: השנה טובה לשיתופי פעולה, ללמידה עצמית, פיתוח בטחון עצמי, שליטה ברגשות ופתרון מצוקות רגשיות. זו שנה של המשכיות משנה קודמת ולא מומלץ להתחיל בה עסקים חדשים. שנה שבה האנרגיה סובבת בעיקר סביב העצמי, הזוגיות  והמשפחה. שנה 2 מתאימה לבחינה עצמית ולשיפור.

זה הזמן ל: לימודים, העשרה וחיזוק הצד המנטלי.

מומלץ להצטייד השנה ב: הבנה, ריסון תגובות רגשיות, טיפוח סבלנות.

מצבים שעלולים לעכב: רגישות יתר, תחושת חוסר בטחון, הרגשת תלות, חוסר טאקט, והתעלמות מפרטים קטנים אך משמעותיים.

שנה אישית – 3

שנה 3 מסמלת: שמחה, הצלחה והישגים.

הפוטנציאל בשנה זאת: שנה בה האדם קוצר את הפירות של השנתיים הקודמות בהן תכנן, יזם, והתאמץ. זו שנה של פתיחות, אופטימיות ושחרור מלחצים ודברים שהכבידו. יתכנו קשרים חברתיים  חדשים שיעזרו בעתיד גם מבחינה כלכלית. שנה טובה להכרות והתחלת קשר זוגי ולפעילות חברתית.

זה הזמן ל: מתן ביטוי ליצירתיות ולדמיון.

מומלץ להצטייד השנה ב: אופטימיות, אהבה, שמחה.

מצבים שעלולים לעכב: חיפוש אובססיבי אחר האושר, התחשבנות, עצבות, פיזור כוחות וחוסר מיקוד.

שנה אישית – 4

שנה 4 מסמלת: אחריות, שיקול דעת ומעשיות.

הפוטנציאל בשנה זאת: מיסוד קשר זוגי, הרחבת המשפחה (אם בנישואים או בלידות). זו שנה עם אנרגיה בונה שאת השינויים נוכל לראות שנה לאחר מכן. שנה 4 מדגישה את הבית, המשפחה והעבודה. יתכן שיפוץ או כוונה לרכוש/למכור דירה. האנרגיה להיות בחברה פוחתת בשנה זאת. זו שנה להתפרנסות מעבודה-לעיתים מאומצת. שנה מתאימה לחיזוק הביטחון העצמי וההתפתחות העצמית.

זה הזמן ל: ביסוס יחסים במשפחה, בזוגיות או במקום העבודה.

מומלץ להצטייד השנה ב: יעילות, זמן למנוחה, סדר יום, ארגון ומשמעת עצמית, כוח רצון.

מצבים שעלולים לעכב: חוסר סדר וארגון, מינון האמביציה, חלומות בהקיץ,  בזבוז והוצאות כספיות מיותרות, עמידה במקום ללא התקדמות.

שנה אישית – 5

שנה 5 מסמלת: חופש, מרחב, מעברים.

הפוטנציאל בשנה זאת: לעומת שנה קודמת, האנרגיה מוסבת בשנה זו כלפי חוץ. זאת שנה דינמית, שמאופיינת בתנועה, בשינוי, שנה חברתית, ערנית, בהרבה בילויים חברתיים והרחבת חוג המכרים. בשנה 5 משקיעים בכישרונות ובתקשורת. זאת שנה מתאימה לנסיעות וטיולים. מורגש הצורך בשינוי ותיתכן מעבר דירה/מקום עבודה או קידום במקום העבודה. העיסוק בספורט גדל ויתכן גם באתגר.

זה הזמן ל: שינוי, התקדמות אישית.

מומלץ להצטייד השנה ב: סבלנות, יציבות, התמקדות בעיקר, ולאזן את חוסר השקט הפנימי. כמו כן, מומלץ לעסוק בתחביב, להיות בתנועה ובחברת אנשים.

מצבים שעלולים לעכב: חוסר שקט וחוסר סבלנות. להימנע מלעשות שינוי רק לשם השינוי, אלא לשנות רק מה שצריך ובאמת רוצים. כמו כן, הימנעות מהימורים וסיכונים מיותרים.

שנה אישית – 6

שנה 6 מסמלת: הרמוניה, חברה, אמנות ואהבה.

הפוטנציאל בשנה זאת: זו שנה בעלת פוטנציאל להגיע להרמוניה במשפחה, בזוגיות ובמקום העבודה. לקיחת אחריות, לעיתים טיפול באדם קרוב. שנה המוקדשת לבית ולמשפחה – יתכן מיסוד קשר, לידה, קניית דירה, שיפוץ הבית וכדומה. זוהי שנה נכונה לפיתוח כשרונות אמנותיים – עיצוב, תכשיטנות, ציור ועוד. כמו כן, שנה מתאימה להתנדבות או מתן שרות במוסדות ציבוריים. גם לימודים הקשורים באסתטיקה ובטיפול מתאימים בשנה זאת.

זה הזמן ל: ביסוס הזוגיות, השותפות, פעילות חברתית ובילויים.

מומלץ להצטייד השנה ב: אחריות, פיתוח כשרונות אמנותיים, אהבה.

מצבים שעלולים לעכב: קיטור ותלונות באשר לאחריות, שליטה על האחרים, פסימיות.

שנה אישית – 7

שנה 7 מסמלת: התבוננות ובדיקה, למידה מן העבר.

הפוטנציאל בשנה זאת: מנוחה, עריכת בדק בית, שנה של התבודדות, התפתחות רוחנית והתעלות. זו אינה שנה לפעילות חברתית. קיים צורך בהתגוננות ויתכנו קשיים. מומלץ להשאיר את המצב כמות שהוא ולא להתחיל בדברים חדשים בשנה 7 ולא לערוך רכישות גדולות – מכונית, בית וכדומה. זו אינה שנה מתאימה אנרגטית לעריכת חוזים והסכמים. קיים חיפוש אחר האושר הפנימי. תיתכן עשיית טעויות מכיוון ששיקול הדעת מוטה ואינו אובייקטיבי.

זה הזמן ל: לימודים, העשרה והשתלמויות.

מומלץ להצטייד השנה ב: הקשבה לקול הפנימי, שלווה, זמן להבנה ולפיתוח התודעה. סליחה – לעצמך ולמי שגרם לך עוול. להתמקד בחיובי ולהיות מציאותי. הקדשת זמן בעשייה לטובת הכלל, בהתנדבות או פעילות למען הציבור.

מצבים שעלולים לעכב: פיתויים ואשליות, הלקאה עצמית על שגיאות העבר, נטירת טינה, התמקדות בשלילי.

שנה אישית – 8

שנה 8 מסמלת: שנה של התרחבות.

הפוטנציאל בשנה זאת: שנה של החחזר כספי בהתאם למאמץ שהושקע ב-7 השנים הקודמות. שנה 8 טובה ומתאימה להשקעות, לעריכת חוזים, לרכישות ולמעברים. קיימת יכולת לצמיחה חומרית. זאת שנה של יישור ההדורים במסגרות והתקדמות. תיתכן מעבר דירה, נישואים והריון במשפחה.

זה הזמן ל: שיתופי פעולה, רכישות גדולות לפי מידת הצורך, למפגשים עם מכרים שיכולים לקדם ולעזור מבחינה כלכלית. שנה המתאימה לבקשת העלאה בשכר או בדרגה במקום העבודה.

מומלץ להצטייד השנה ב: משמעת עצמית, סדר, תכנון, ארגון ורוח תמיכה והתנדבות.

מצבים שעלולים לעכב: חוסר סבלנות, גאווה, התרברבות, בזבזנות, חוסר רגישות לזולת.

שנה אישית – 9

שנה 9 מסמלת: שנה של ארגון מחדש.

הפוטנציאל בשנה זאת: בשנה 9 ניתן לראות את התוצאות של 8 השנים הקודמות. שנה 9 מציינת סיום תקופה והכנה לקראת תקופה חדשה. זו שנה של “ניקוי השולחן” מפרויקטים, סיום תהליכים, סגירת מעגלים, ארגון מחדש בעבודה ובבית. זאת שנה אנרגטית, שנה טובה לפרסום ולהצלחה.

זה הזמן ל: להיפטר מהישן, מהרגלים שלא מקדמים ומקשרים לא מועילים. זה הזמן לבניית דפוסי התנהגות וגישות חדשות לחיים.

מומלץ להצטייד השנה ב: חמלה, יכולת הקשבה והכלה, מטרות, יעדים ורעיונות חדשים להמשך, בכל תחומי החיים.

מצבים שעלולים לעכב: הדבקות בהרגלים ודפוסים ישנים ומעכבים, אי-פינוי הישן וסגירת מעגלים רגשיים וחיצוניים.

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה