fbpx
new-year-g52e0db079_1280

תחזית נומרולוגית לשנת 2022

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

התחזית הנומרולוגית מתייחסת לשנה האזרחית 2022 בתחומים שונים המשפיעים על כולנו: מבחינה פוליטית, ביטחונית, מדינית, כלכלית, תפקוד המשטרה ומערכת המשפט, מגיפת הקורונה, ומצב האקלים.

זאת התחזית הנומרולוגית המורחבת, הנשענת על חישובים נומרולוגים של אישים, מדינות ומפלגות. רוצה לדעת עוד? אפשר לכתוב לי בתגובה.

והרי התחזית (הנומרולוגית…)

מבחינה פוליטית

בפוליטיקה הישראלית, ככל הנראה בנט ימשיך לכהן כראש ממשלה. תאריך לידתו 25.3.1972 מעיד על כניסתו לשנה אישית 7. שנה זאת משמרת מצב קיים בדרך כלל.

הוא יצלח קשיים רבים ומהמורות, יתכן גם כאלו שיעלו בקואליציה בעקבות התמודדות במצב של לחימה שיהיה כנראה השנה. ככל הנראה בעזה ובגדה, וגם מול אירן. במידה ונחליט לתקוף באירן, למנסור עבאס שנולד ב- 22.4.1974  יהיה קל יותר לצדד בהחלטה הזאת או לפחות לספוג אותה. תאריך לידתו מעיד על אדם שעומד בהבטחתו מצד אחד, ושומר על הערכים שחונך עליהם, מצד שני. זהו אדם פרגמטי ומשתף פעולה, דיפלומט ופוליטיקאי, אך גם קשה לצפות מה יהיו מהלכיו בעתיד, כי לא משתף אפילו את קרוביו במה שמתכנן במוחו. הוא פועל בשיתוף, בנחישות אך גם בחשדנות.

באופוזיציה – נתניהו ככל הנראה יעזוב, אולי בדרך של הסדר טיעון. המצב במפלגת הליכוד מתחמם. ב-2022 מפלגת הליכוד שסועה. גם מפלגת הליכוד שהוקמה ב- 13.9.1973  וגם בנימין נתניהו שנולד ב-21.10.1949  נכנסים לשנה נומרולוגית 1. שנה שמעידה בעיקר על התחלה חדשה. אך אין זה מעיד על התחלה חדשה המשותפת לשני הצדדים.

לפי המפה הנומרולוגית של מפלגת הליכוד, יחזרו לזירה בכוחות מחודשים לקראת 2025 (יתכן מאד שגם לשלטון). נתניהו נמצא בפסגה רביעית 6, פסגה שמציינת על פי הנומרולוגיה יציאה לגימלאות, ועשיה למען עצמו ומשפחתו. בפסגה זאת קיים לעיתים צורך בטיפול בזוגיות או במשפחה.

מבחינה מדינית

צפויים שינויים ברשות הפלסטינית, שישפיעו ישירות על המצב המדיני והביטחוני עם ישראל. זאת שנה עם פוטנציאל להגיע להסכם/הסדר גם אם הוא רק ביטחוני או כלכלי. לפי הנומרולוגיה, עבור מחמוד עבאס, אבו מאזן, ראש הרשות הפלסטינית (15.11.1935) 2022 היא בסימן של שינויים, יתכן וכבר יכשיר את מחליפו.

גם בגיזרה המדינית עם טורקיה צפויים עליות ומורדות, שיביאו עד סוף 2022 לסיום היחסים כפי שהיו עד כה. ארדואן, נשיא טורקיה, שנולד ב- 26.2.1954 נכנס לשנה אישית 7, שנה שמתאימה יותר לדיפלומטיה, ולמגעים מתחת לפני השטח. נראה שוני בפעילות, הוא ייחשב את דרכו מול ישראל מחדש, בהתאם למצב בו טורקיה נמצאת ומעמדה בעולם.

מבחינה ביטחונית

לרגע ייראה לנו, שהכל מבעבע, מכל חזית: בעזה, בצפון, בסוריה, מול אירן… זו שנה שנראה להבות גבוהות בחזית הביטחונית, כשלרגעים הלהבות יקטנו בגלל אינטרסים אזוריים, השפעת המצב במזרח התיכון על העולם, והמעצמות שישפיעו ויכנסו לתמונה.

הרבה קורה בישראל בשנת 2022 מתחת לפני השטח. החלטות, הכנות ואירועים, שלא תמיד נדע בזמן אמת – הן מבחינה פוליטית-מדינית, והן מבחינה ביטחונית.

זאת שנה של מאמצים דיפלומטיים בכל מה שקשור באירן. במידה ואלה לא יצלחו, ההכנה לתקיפה ישראלית באירן (הכנה שכבר החלה) תקבל תאוצה. לא ברור האם המימשל בוושינגטון יתן את הסכמתו לכך, והאם בכלל ישראל תעדכן ותבקש …

מבחינה עולמית זאת שנה שבה המצב עם אירן יגיע לנקודה של קץ – המצב ישתנה כך או אחרת: בהכם או במבצע צבאי.

אם חלילה ישאר כפי שהוא, העולם צפוי להתמודדות צבאית מול אירן ב-2024.

גם פעולות כנגד ההנהגה באירן אפשריות השנה וב-2024, 2025, קיים פוטנציאל אמיתי לשינוי פנים-אירני בשנים אלה.

מבחינת מערכת המשפט

בישראל 2022 תישמר ה”מסורת”, השגרה הנהוגה. אמנם מתחת לפני השטח נעשים מעשים, נרקמות תכניות ונעשות הכנות, שכולנו נראה את תוצאותיהן ב-2023, 2024. יתכן שהשנה יחלו בחקיקת חוקים בנושא או שתהיה קריאה לשינוי ולהגבלת כוחה של הרשות השופטת. אך כאמור, השינוי וה”התנגשות” אם תהיה, תתקיים מבחינה נומרולוגית לקראת 2023 או ב-2024. במהלכן יקבעו כללים חדשים, “גבולות” לכוחו של בית המשפט, והפחתת האקטיביזם השיפוטי.

מבחינת המשטרה

בחרתי להתייחס ולבדוק היבט זה, מכיוון שהחשיבות של גוף זה ברורה לכולנו. בעיקר אחרי מבצע “שומר חומות”, המצב בדרום והאתגרים וההתמודדות של שמירה בראש ובראשונה על האזרחים ועל החוק והסדר.

ב-2022 נראה שהמצב על פני השטח מדרדר. ימשיכו ברציחות ובפשע, אך זאת תסתמן כשנת מפנה מבחינת הכוונה, התכנית, התקציבים והתעוזה שבה תפעל משטרת ישראל. את התוצאות נראה יותר בשטח ב-2023.

זאת שנה משמעותית, אני קוראת לה “שנת ההיפוך”, מה שהיה לא יהיה. מבחינת גיוס ההון האנושי, החזרת הגאווה לשוטרים ולשוטרות, היחס לאזרח, ויחס האזרח למשטרה. השנה 2022, ייעשו פעולות שלא נעשו עדיין ותהיה לכך תוצאה בשטח. גם בדרות צפוי הסדר לחזור יחד עם המשילות והסמכות, אך זה לא יקרה בשנה אחת!

מבחינת הקורונה

כפי שכתבתי בפוסטים ואמרתי בסרטונים במהלך 2020, נשתחרר מהקורונה באופן מלא ב-2024, עד כדי מצב כלכלי טוב במדינה.

חודשים בהם צפויים שינויים במגיפה השנה: החמרה בינואר – פברואר (כתבתי זאת עוד ב19.12.21), יולי-אוגוסט, צפוי שינוי מבחינה נומרולוגית, אך לא ברור מהו, יתכן וריאנט חדש או שבשורה טובה. כך גם לגבי אוקטובר-דצמבר.

מבחינת האקלים ואסונות טבע

צפויות רעידות אדמה במזרח ובאמריקה הלטינית, גשמים עזים גם במקומות שנחשבו צחיחים עד כה. ייעשו עוד מאמצים להגיע להסכמים והבנות בין מדינות העולם.

מבחינה כלכלית

שנה של שימור הכסף. מי שנמצא בשנה אישית 7, זה פחות הזמן לבקשת העלאה בשכר, קבלת תקן או החלפת משרה. מבחינה כלכלית, השקעות, בורסה וכדומה: שנה מתעתעת, כדאי לשמור על הכסף קרוב, ולא לקחת סיכונים.

לייעוץ נומרולוגי אישי שיכוון אותך להצלחה ב-2022, ניתן לתאם איתי: 054-7918788

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה