fbpx
תקשור

תחזית נומרולוגית לשבוע האחרון של חודש יולי 2021

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

התחזית הנומרולוגית שונה מאופן ערכית תחזיות אחרות, בכך שהיא מתייחסת לפוטנציאל השבועי של כל החוגגים יום הולדת השבוע, ושל כל אחת ואחד – לפי חודש הלידה.

הפוטנציאל יכול להיות בתחומים שונים: זוגיות, משפחה, מגורים, לימודים, ילדים, תעסוקה, קריירה ועוד.

כאן אפשר לקרוא כל מה שרצית לדעת על הנומרולוגיה.

ונעבור לתחזית 🙂

לילידי השבוע, החוגגים יום הולדת – מזל טוב!

התחזית הנומרולוגית לילידי השבוע

25.7 – יום בסימן של זוגיות ומשפחה. יום שבו “נופל אסימון” בנושא שחשבת עליו ויש לך תכנית פעולה.

26.7 – יום חזק ועוצמתי, מתאים לשמחה עם המשפחה. חשוב לשחרר ולשים את העבודה והעיסוקים השוטפים בצד ולמצוא זמן לחגוג ולציין את יום ההולדת שלך.

27.7 – יום ההולדת בסימן התחלה חדשה מבחינה נומרולוגית. כדאי לרשום לעצמך היום מה המטרות והיעדים שלך לשנה הקרובה, הפוטנציאל למימוש גדול לכך השנה.

28.7 – יום עם פוטנציאל לשמחה גדולה, יתכן מאד שבני המשפחה או החברים יפתיעו אותך. חשוב להישאר אופטימיים ולהודות על הטוב שקיים בחייך.

29.7 – יום בסימן שינויים. יתכנו שינויים במצבי הרוח, וגם נסיעה – אפילו נסיעה לא מתוכננת. יום מתאים לבלות בחברה ועם המשפחה. התחושה של שחרור ורצון לחופש.

30.7 – יתכן שהיום הזה יביא אליך את השקט הרצוי, שקט פנימי ותובנות לגבי חייך ומה כדאי לך לעשות מעכשיו. כדאי לתרגל מדיטציה, יוגה או מיינדפולנס כדי למקד ולהתחבר לרצון הפנימי שלך וליישם בהמשך השנה.

31.7 – יום שסוגר תקופה, חגיגת יום ההולדת קשורה באירוע נוסף, יתכן משפחתי. מומלץ לתכנן את המשך השנה, לחשוב מה חשוב לך להשיג השנה ואיך. זאת השנה שלך לתכנן – הפירות יגיעו בשנה הבאה, בהתאם לפעולותיך.

תחזית נומרולוגית שבועית לפי חודש הלידה

באיזה חודש נולדת? לפי הנומרולוגיה אפשר לדעת מה הפוטנציאל שלך השבוע ובמה כדאי לך להשקיע את האנרגיה ולהצליח.

ילידי ינואר – נמצאים בשבוע עם אנרגית התחדשות, בעיקר אחרי השבוע שעבר שהיה כבד ומאמץ עבורכם. עכשיו הזמן להתחיל משהו חדש או לתכנן לחודש אוגוסט המתקרב.

ילידי פברואר – מומלץ לשים את הדגש בשבוע הקרוב על המשפחה, הזוגיות והילדים. יש אפשרות לגשר על פערים או לפתור מחלוקת שיש לך עם אדם קרוב.

ילידי מרץ – שבוע שמביא איתו שמחה מצד אחד, מצד שני חשוב לשים לב לבריאות שלכם ושל ילדים במשפחה. לשמור על הבטיחות בדרכים, בים ובבריכה. זה שבוע של הגנה ומזל עבורכם, נצלו אותו לחיוב.

ילידי אפריל – שבוע שבו המשפחה והעבודה ממלאים לך את רוב הזמן. שבוע עם מאמץ מיוחד, שבו תוכל להצליח ולהשיג את רצונך רק אם עקשנות, נחישות ומסירות.

ילידי מאי – שבוע שמכין לך שינויים, חשוב להיות מודעים, לפקוח את העיניים והאזניים, לקראת שינוי לא צפוי, וחבל לפספס. שבוע דינמי ומקדם, התקשורתיוץת שלך בשיאה.

ילידי יוני – זמן ללימודים, להירשם ללימודים, לחוגי העשרה או ספורט, שחשבת עליהם כבר זמן. שבוע עם פוטנציאל להגיע להחלטה בנושא שבוער, ופוטנציאל גם להגיע להסדר במידת הצורך (מבחינה זוגית/חוקית/ ממסדית וכו’).

ילידי יולי – שבוע שבו מומלץ לנוח יותר, לקחת את הדברים בקלות. לחשוב לעומק לפני שנותנים תשובות בנושאים שחשובים לך, זה שבוע שמתאים לשיחות עומק ועיסוק בהגדלת המודעות העצמית – ע”י קריאה וכדומה.

ילידי אוגוסט – שבוע עוצמתי ומקדם. כל פעילות שעשית החודש – אפשר לראות בתוצאותיה השבוע. חשוב לשמור על איזון בין הבית והמשפחה לבין העבודה – השבוע זה קריטי עבורך.

ילידי ספטמבר – שבוע עם פוטנציאל לסיים פרויייקטים או דברים שהתחלת בהם בחודשים האחרונים. חשוב להימנע מציניות, זה עלול לחזור אליך כבומרנג.

ילידי אוקטובר – השבוע זה השבוע שלך, חיכית לאנרגיות האלו כל החודש. יש אוירה טובה באויר, הדברים מסתדרים לטובתך, חשוב רק להמשיך לכוון ולהיות “עם האצבע על הדופק”, זה קרוב, חבל לשחרר את זה מימך מוקדם מדי.

ילידי נובמבר – שבוע של הפתעות בזוגיות, חשוב להקדיש זמן לטיפוח הזוגיות השבוע. הזוגיות באוויר, בהשראת טו’ באב עבורך השבוע, פוטנציאל להיכרות זוגית מתאימה לפנויים ולפנויים.

ילידי דצמבר – שבוע בסימן הפתעות. חשוב לגלות אופטימיות ולבטא את הצורך שלך סוף סוף. בכלל, להביא לידי ביטוי את היצירתיות שבך, למצוא אותה אצלך ולהשתמש בה השבוע, בעיקר לפתרון בעיות או לקבלת תוצאה רצויה לך.

התחזית הנומרולוגית השבועית היא תחזית כללית, שמביאה את הפוטנציאל השבועי לפי חודש הלידה וכן את ימי הלידה לחוגגים ולחוגגות השבוע יום הולדת. עוד פרשנויות ותחזיות נומרולוגיות אפשר לקרוא כאן באתר ובדף הפייסבוק שלי – כדאי לעקוב!

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה