fbpx
מאייה-2-150x150-1

התחזית הנומרולוגית לחודש יולי 2024

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

התחזית הנומרולוגית שלי לחודש יולי 2024 מביאה פוטנציאליים לפי מפות שאני עורכת ומשווה ביניהן. מפות המדינה, מדינות שכנות, חברות, עויינות… וכמובן אישים ומנהיגים.

חודש יולי הוא בסימן “מים שקטים חודרים עמוק”…

החודש המתח באוויר בשיאו, אבל עיקר הדברים יתרחשו מתחת לפני השטח, מאחורי הקלעים, באופן דיפלומטי או לפחות ניסיונות דיפלומטיים.

דיפלומטיה ומלחמה

התחזית הנומרולוגית לחודש יולי 2024 מאפיינת ניסיונות מצד שני הצדדים של הסיכסוך, מגובים בבנות בריתן, לעשות מאמצים דיפלומטיים במקביל:

  1. מאמץ להסדיר קואליציה למקרה של התפתחות לחימה.
  2. מאמץ להגיע להבנות ולהסכם הפסקת אש.

האזור עלול להיגרר למלחמה (מסוף יולי אולי ובעיקר בחודש אוגוסט), אם יווצר אחד מהתנאים:

  1. במידה ונגיע למו”מ על הסכם שלום עם סעודיה, זה עלול להוביל את מדינות ציר הרשע לצאת למתקפה נגדנו.
  2. אם נחליט על הבאת כוח חיצוני (ערבי/מערבי) במקום חמאס, אך לא הרשות הפלשתינאית, אלא כוח חדש ואובייקטיבי שיטפל באוכלוסיה. ישראל עדייi תשמור לעצמה במקרה זה את הזכות להגנה מתוך עזה.

מלחמה תהיה באזורנו בכל מקרה, לפי הבדיקה הנומרולוגית שלי. השאלה היא באיזה עיתוי, ובאיזה מבנה. יתכן שנגיע להסדר והמפונים יחזרו לצפון הארץ עוד בסתיו הקרוב, אך מלחמה תפרוץ 1/2 שנה, שנה, או שנתיים אחרי כן.

בחודש יולי תיתכן לחימה עצימה של יום או מספר ימים, כמו המתקפה של אירן באפריל האחרון.

אם זה יגרור למלחמה כוללת או לא – תלוי במספר הנפגעים ובמצב שלנו מול ארצות הברית ומדינות ערב.

ההצהרות הרבות של כל הצדדים, האיומים וההפחדה נועדו כדי להרתיע ממלחמה גדולה. אך בלית ברירה היא עלולה להתלקח, בשל הסיבות הנ”ל וגם בגלל ההתערבות של סין, אירן ורוסיה.

דווקא ההתערבות של סין היא המשמעותית ביותר.

מטרתה של סין לפי הנומרולוגיה

סין הגיעה למיצוי יכולת הגידול הכלכלי שלה. בעשורים האחרונים בהם התפתחה נמנעה מעימותים ישירים ובמקום זה “השתלטה” על מדינות בעולם כולו באמצעות הכלכלה וההשקעות הכלכליות שלה בהן.

גם בישראל – תנובה נמכרה לסינים, וגם מכתשים והנמל החדש במפרץ חיפה. ישראל היא המדינה שבה החברות הסיניות זכו במכרזים יותר מאשר בכל מדינה זרה אחרת. למרות זאת, במלחמה מול הטרור היא לא בעדנו. איזה אבסורד.

סין רוצה להפגין את כוחה הצבאי והבינלאומי, אותו כוח שבנתה בשקט בשקט בעשורים האחרונים. ארצות רבות “חייבות” לה מבחינה כלכלית, כך למשל היא פיתחה אזורים שלמים באפריקה. כעת היא תבקש לגבות זאת דרך התערבותן או אי התערבותן במלחמה הגדולה מול ארה”ב ובנות בריתה (בתוכן ישראל).

בישראל

  • נתניהו מחדש כוחו בחודש יולי. אם כי בהמשך הקיץ, ככל הנראה באוגוסט צפוי שוב אירוע שקשור לרפואי, נדע עליו בזמן אמת, זה יתפרסם.
  • החזרת החטופות והחטופים – במידה ואכן תהיה פריצת דרך החודש ונגיע להסכם, הרי הדברים נעשים מתחת לפני השטח, ויתכן שנופתע לטובה. נתעורר למציאות של חזרתם.ן הלואי, אמן!
  • יתכן שיוחזרו בחלקם.ן על ידי כוחות הביטחון.
  • חודש יולי הוא חודש טוב בכל הקשור לפעילות המודיעין. יגיעו “ידיעות זהב”. פוטנציאל גדול לחיסול חלקי של הנהגת הארגונים בדרום ובצפון.
  • המפונים – חזרתם לצפון הארץ, במידה ויהיה הסכם – עוד לפני החגים. אך חשוב לקחת בחשבון שפעולה צבאית נגדנו עוד אפשרית בשלב מאוחר יותר, כפי שכתבתי למעלה, בתחילת התחזית. במקרה זה יצטרכו להתפנות שוב.
  • גם אם תהיה מתקפה קצרה החודש, קיים פוטנציאל גדול שלאחריה יגיע הסכם ואז המפונים יוכלו לחזור לבתיהם בצפון כבר באוקטובר – נובמבר 2024. אך הכל חייב להיות מגובה בתום לב של מנהיגנו, ובלי התייחסות פוליטית-שבטית צינית.
  • בחירות – חשוב שייערכו בשנה הקרובה. עד סוף 2024 חשוב שיקבע מועד לבחירות על מנת שתקום ממשלה שמייצגת את כלל חלקי העם. אחרת, יהיה מצב גרוע יותר מימה שקיים עכשיו. כוחנו באחדותנו, ולכן עלינו: 1. להביע אחדות אמיתית 2. להחליף את השלטון שיהיה ממלכתי יותר ומקובל על רוב העם.

בעולם

העולם מעורער כולו, וב-2025 זה עומד להחריף. לכן, מאד יתכן שיגיעו להבנות עם סין, רוסיה ואירן, אך במהלך 2025 יתעורר שוב המצב הביטחוני עד לכדי מלחמה כוללת. ב-2024, כמו שכתבתי בתחזיות הקודמות, מנהיגי מדינות המערב יצדדו בישראל, למרות שההפגנות הפרו-פלסטיניות ימשכו ברובן. גם להן, אגב, המנהיגים ישינו סייגים על ידי נהלים, תקנונים וחקיקה. ראינו את זה באוניברסיטאות בארה”ב באביב האחרון .

לסיכום,

חודש אוגוסט 2024 הוא תוצר של מה שיקרה בחודש יולי מתחת לפני השטח. מלחמה או הסכם – את הכיוון נראה כבר החודש.

שנדע בשורות טובות ואחדות אמיתית

מלב אל לב,

מאייה מזרחי-עצמוני

נומרולוגית פלוס+

מחברת הספר ויוצרת הקורס

להיות הנומרולוג.ית של עצמך

עקבו אחר התחזיות הנומרולוגיות השבועיות שלי, פרשנויות ומסרים נומרולוגיים

בדף הפייסבוק ובאינסטגרם

לייעוץ נומרולוגי השאירו הודעה

עשוי לעניין אותך

מה צפוי בישראל ובעולם בחודש ספטמבר 2024?

הנה מה שצפוי בישראל ובעולם בחודש ספטמבר הקרוב, לפי התחזית הנומרולוגית שלי, מאייה מזרחי-עצמוני, נומרולוגית פלוס+ קחו אויר, זאת תחזית מורחבת ויסודית. תקראו ושתפו. בתחום