fbpx
מאייה (59)

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו שנשארו מאחור. בשבי.

החודש נחגוג את פסח, שאחד משמותיו הוא גם “חג החירות”. יהיה קשה אם לא נשיב את החטופים והחטופות ונחזיר את חירותם. אז מה יהיה? תמשיכו לקרוא את התחזית הנומרולוגית שלי לחודש אפריל 2024.

כמדי חודש אני מעלה כאן את התחזית הנומרולוגית שלי, נומרולוגית פלוס+

התחזית מסתמכת על ניסיוני רב השנים בבדיקת שמות ותאריכים.

מהי תחזית נומרולוגית?

התחזית הנומרולוגית הקולקטיבית היא תמיד מורכבת יותר ממפה נומרולוגית אישית, משום שיש בה גורמים רבים שמשפיעים, וצריך לבחון את כולם. לפי הנומרולוגיה – מהשמות והתאריכים ניתן לראות את הפוטנציאליים. ככל שיש יותר אנשים, מדינות, וגורמים שמעורבים, כך מאתגר יותר להבין את הפוטנציאל. מה הכיוון הכללי. כבר בתחזית שלי בינואר 2023 כתבתי שתהיה מלחמה גדולה ב-2023, ואף כתבתי, שהניצחון תלוי במידת ההפתעה. אם נפתיע או נופתע. לצערנו, הופתענו….

את כל התחזיות אפשר לקרוא באתר הזה כאן

הכל צפוי והרשות נתונה

כנומרולוגית פלוס+ שמעלה כאן כבר מספר שנים תחזיות מדוייקות לחודש ושנה, בדקתי את מפת המדינה בחודש אפריל 2024 ואלה הפוטנציאלים שראיתי. חשוב לזכור: “הכל צפוי והרשות נתונה”. הרשות נתונה ליחיד, למנהיגים, ולפי אינטרסים משתנים… הלוואי והאירועים במציאות יהיו קלים יותר מאלה שאני צופה בתחזית. הלואי.

מה צפוי במדינת ישראל באפריל 2024?

חודש אפריל צפוי להיות שונה מחודש מרץ. הטמפרטורה עולה תרתי משמע.

מגיעים לנקודת רתיחה – גם בינינו לבין עצמנו כאן בארץ, סביב חוק הגיוס.

החברה בישראל

החברה הישראלית במשבר עמוק, והחודש תהיה שברירית עוד יותר. לא יעזרו סיסמאות האחדות.

הפסח הזה תלוי על בלימה. העצבים רופפים, תאונות דרכים, פשיעה גוברת, ואלימות יאפיינו את החודש. תיתכן עלייה באירועי האלימות או שיהיה אירוע אחד גדול ולא שגרתי.

האחדות תיפגע אנושות סביב חוק הגיוס. צפויות הפגנות מכל רחבי הקשת הפוליטית. מה שיכול לבטל אותן הוא הידרדרות במצב הביטחוני ואזעקות שישמעו ברחבי הארץ.

המצב הביטחוני הצפוי

האזעקות בעוטף ובדרום ימשיכו מדי פעם, ויחזרו ככל הנראה, גם לאזור מרכז הארץ, חיפה והקריות.

כדאי להכין שוב את המרחבים המוגנים ולרענן במקומות העבודה ובבתי הספר, ליתר ביטחון.

ניסיון חדירה מרצועת עזה של חוליה – לא ברור אם ידווחו על כך בזמן אמת.

בצפון: בסוריה ובגולן החמרה במצב אל מול התקיפות שלנו. הם יפסיקו “לשתוק”. ניסיון ליירט כלי טיס שלנו אפשרי בהחלט, וחשוב להתכונן לכך ולמנוע נפגעים בנפש.

ביהודה ושומרון, דווקא אחרי הרמדאן הפוטנציאל שהמצב הביטחוני יחריף גדול יותר. ניסיונות חוזרים ונשנים לבצע פיגועים, גם בבתי הכנסת. חשוב לתגבר בשמירה בימי החג.

ככל שהבעיות הפוליטיות, מדיניות החוץ והפנימיות יגברו, כך המצב הביטחוני יסלים.

תהיה החרפה ביטחונית, אך לא ברור אם זאת המלחמה הכוללת שצפויה. מכיוון שזה תלוי ביחסנו עם ארצות הברית, ובתמיכה ושליחת הציוד לישראל.

השבת החטופים והחטופות

עד כה פרשנים, אנשי צבא וביטחון ואנשי תקשורת, ניתחו את חוסר ההתקדמות בהשבתם גם בסיבה שהממשלה רוצה לשמר את המצב הקיים ולשמור על הקואליציה.

ייתכן שהחודש ייעשה מאמץ אמיתי להחזירם, דווקא לאור המשבר הפנימי החברתי הצפוי להתעצם וגם המשבר הפוליטי בקואליציה. יבקשו להביא את החטופים ולסגור “עסקה” לפני החג, גם על מנת להעלות את אחוזי התמיכה בממשלה ובעומד בראשה.

העיקר שכבר יגיעו, שיחזרו אלינו. כך או אחרת.

אגב, פעולה צבאית להבאתם אפשרית אף היא החודש. ימים מתאימים מבחינה נומרולוגית לפעולה כזאת החודש או להסכם להשבתם: 1.4-2.4, 6.4, 8.4-11.4, 13.4-15.4, 18.4-20.4, 22.4-24.4, 27-29.4

שימו לב למקבצים. האפשרות שזה יהיה מזורז אפשרית בהחלט. תלוי ברצון של כל צד לפי האינטרסים המשתנים (מבחינה נומרולוגית הפוטנציאל להסכם היה כבר בחודש ינואר והשבתם בחודש פברואר. אך גילינו שיש אינטרסים פוליטיים שמעורבים בשיקולים).

האנטישמיות בעולם

גילויי האנטישמיות צפויים לגבור החודש במדינות המערב ובארצות הברית. כמו גם ממדינות נוספות במזרח ומדינות ערב. תיתכן פגיעה בסמלי שלטון, פגיעה בנפש וחציית “קווים אדומים”.

חג פסח

מתיחות גבוהה בהכנות לקראת החג ובחג עצמו. אזהרות רבות, סיכולים.

מקווה שבפסח תגיע הגאולה, אך חשוב שנישאר להיות דרוכים ולהימנע מהפתעות, בכל גבול וגבול.

עדיף שנהיה אלה שהפעם נפתיע. גם באירן. אבל התרחקנו מהפוטנציאל לכך. הוא שוב יתאפשר בחודשים מאי – יוני. תעקבו אחרי גם בפייסבוק ובאינסטגרם אמשיך לעדכן.

לתיאום שיחת ייעוץ נומרולוגי והכוונה אישית בכל התחומים: 054-7918788 התקשרו או סמסו אלי

רוצה ללמוד איתי נומרולוגיה? כל הפרטים כאן: קורס נומרולוגיה

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה