fbpx
12

שנה חדשה בפתח – שנת תשע”ד

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

שנה חדשה בפתח – שנת תשע”ד

 לצד ההתרגשויות, ההתרוצצויות והקניות, אני רוצה לספר לכם עליה מעט…

 תשע”ד בגימטריה

המילה תשעד בגימטריה = 9 : ת=400+ש=300+ע=70+ד=4
הסיפרה 9 בנומרולוגיה מאפיינת סיומות, סיכומים ומצב של “ניקוי שולחן”.
לפיכך, שנת תשע”ד תתאפיין בסיכומים ובסיומות, קבלת החלטות ש”התבשלו” ועובדו בשנתיים האחרונות: החלטות כלכליות, החלטות בענייני תחבורה, חינוך, דת וביטחון לצד החלטות בעניינים שנמצאים בשוליים בדרך כלל כגון: תעבורה, תרבות ואיכות הסביבה.
שנה זו היא שנה מצוינת להיערך לקראת הבאות, לזרוע את הזרעים שמפירותיהם נאכל בשנתיים הבאות. הצעות חוק רבות צפויות השנה.

להלן תחזית נומרולוגית בכמה תחומים:
בתפיסת הביטחון שלנו – צה”ל והממשלה משנים קונספט, עושים שינו בחשיבה. יתקבלו נתונים חדשים שיביאו להערכות מחודשות גם טקטית וגם תקציבית.

יציבות הממשלה – ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס בחורף הקרוב לקשיים קואליציוניים, שייפתרו.

תשע”ד בכנסת 
חברי הכנסת מהאופוזיציה אינם מצליחים להיות “נשכנים” כפי שקיוו והצהירו שיהיו.
עבור ח”כ אריה דרעי זוהי שנה של חשבון נפש אישי ובדיקת המשך דרכו. הוא מחזק את כוחו השנה ותופס מקום חשוב בהיררכיה הדתית-ספרדית בארץ, מעבר לעיסוקו בפוליטיקה. יתכן כי אף יפרוש בשלב מאוחר יותר מהכנסת ויתמסר ללימודי הדת, ועבודה קהילתית – חברתית.

דרעי יקבל מעמד של מנהיג רוחני-דתי.

תשע”ד בבורסה
בחודש אדר (מרץ) צפויות להיות ירידות משמעותיות בבורסה, עד כדי נפילה.

תשע”ד במזרח התיכון
במצרים יתקיים השנה שלטון יציב יחסית. היחסים עם ישראל מורכבים מתמיד: מבחינה בטחונית – מתהדק שיתוף הפעולה אל מול האינטרסים המשותפים, אך דעת הקהל ברחוב המצרי יוצאת נגדנו ונגד הסכם השלום. נצפה בהתפתחויות.

תשע”ד בסוריה
הגזרה הבוערת כרגע, להערכתי לא צפויה תקיפה נגד ישראל בחודש הקרוב (ספטמבר), יתכן ירי של רקטות אחדות מסוריה לכיווננו עליו נגיב במינוריות יחסית. אסד הבן ינסה לברוח מסוריה במהלך השנה. עדיין לא ברור והחלטי אם ייערך לו משפט או שיתנקשו בחייו קודם לכן.

תשע”ד ברשות הפלסטינית
צפוי סוג של זעזוע, שינוי במשטר הקיים.

תשע”ד בתרבות
בר רפאלי, השגרירה שלנו בעולם, תמשיך לעשות חיל. בחודשים אייר, תמוז, אב, אלול (מאי, יוני, יולי, אוגוסט) צפויה לבר זוגיות יציבה ומתאימה, ויתכן שאף תודיע על מגורים משותפים או מיסוד הקשר.

תשע”ד בספורט 
צפוי הישג משמעותי לנבחרת ישראל בכדורגל. כמו כן, מתקיים מהלך לערוך ראורגניזציה בתחומי הספורט האחרים: שחיה/טניס/ג’ודו מבחינת תקציבים. את התוצרים של תהליכים אלו נוכל לראות בעוד שנה וחצי-שנתיים.

לסיכום, 
צפויה שנה מלאה בהתרחשויות. יש לזכור כי חיזוי השנה נעשה תוך התחשבות בפרמטרים נוספים וידיעה שאין לדעת על בחירתם או אופן השפעתם בהמשך השנה.
בכל מקרה, גם אם נרגיש תקיעות מסוימת או עצירה היא רק למראית עין, מאחורי הקלעים של החיים יקודמו דברים רבים שיבשילו מאוחר יותר.

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה

איך ישפיעו שמך ותאריך הלידה שלך על הצלחתך ב-2024?

אני אלמד אותך בקורס הדיגיטלי המלא!

לאור המצב מבצע מיוחד: רק 498 ש”ח (לזמן מוגבל!)

לפרטים ורכישה