fbpx
12

שמות לבנות לפי הנומרולוגיה

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

חיפוש אחר שמות לבנות לפי הנומרולוגיה שכיח בעיקר לאחר לידה או בעת הריון, בחיפוש אחר שם מתאים לתינוקת. במפה הנומרולוגית בודקים את יום הלידה ותאריך הלידה מול שמו של האדם. על פי הנומרולוגיה שם האדם מהווה תדר ויכול להיות משמעותי להצלחה בחיים, לבריאות ולזוגיות מתאימה. קיימת משמעות לשם עצמו אך בעיקר למספר הגימטרי המתקבל. המספר הזה נבחן במפה הנומרולוגית, ואפשר לראות עד כמה הוא עוזר לך לממש את יכולותיך, להצליח להגשים את עצמך. לפעמים בניתוח המפה הנומרולוגית, אפשר לראות שהמספר הגימטרי של השם שלך אינו הרמוני עם תאריך לידתך והדבר יוצר יותר קשיים שמתבטאים במאמץ בחייך ולפעמים בתחושה של קיפאון, עיכוב או “עמידה במקום”. להלן משמעות השמות לבנות לפי הנומרולוגיה:

משמעות השם עינב

השם עינב ניתן לבנים וגם לבנות. למרות שעינב נשמע כשם חדשני משהו, הוא קיים בתנ”ך במספר מקומות: בספר דברים ובספר יהושוע.

השם עינב מתאים כאמור לבנים ולבנות, ויש בו גם חיבור לטבע – הגפנים, וגם קדושה מסוימת – מהענבים מכינים את היין, שעליו מברכים ומקדשים.

מהי משמעות השם עינב בנומרולוגיה?

בגימטריה השם עינב = 6

ע=70+י=10+נ=50+ב=2 = 132 =1+3+2=6

המספר 6 מסמל את השאיפה להרמוניה, לטוב. אלו אנשים שתמיד ינסו לגשר, להבין, לעזור. יכולת הנתינה שלהם גדולה מאד, ואף מתן בסתר. נושא ההתנדבות קרוב לליבם, ובאיזשהו שלב בחיים יחלקו את זמנם גם בפעילות התנדבותית כלשהי.

נושא האסתטיקה והטיפוח גם מאפיין אותם. יש משקל לטיפוח החיצוני אך לא פחות מכך, למידות, לערכים. בדרך כלל א.נשים עם השם עינב הם בעלי יופי פנימי וחיצוני.

פעמים רבות בחייהם לא  שמים את עצמן.ם בראש סולם העדיפויות, וזוהי למידה, דרך שצריכים לעבור וללמוד איזון בנתינה. הם נוטים “לשכוח” את עצמם ולא לשים את הצורך האישי שלהם במרכז.

השם עינב בנומרולוגיה מאפיין רגישות ופגיעות. אכפתיות מהזולת, ושאיפה לטוב. מאופיינים במצבי רוח, בשל הרגישות.

עינב – 6 בנומרולוגיה, מאפיין גם א.נשים משפחתיים מאד, נאמנים, פתוחים לאנשים חדשים, ובעלי חוש בתחום העיצוב והיופי. אפשר לשוחח איתם, יש להן.ם יכולת הקשבה וגם יכולת טיפול על שלל גווניו, כולל חינוך והדרכה.

תכונות בולטות נוספות: סדר וארגון, חשיבה מקורית, סמכותיות, יכולת הבנה וגישור, יכולת ביצוע-להוציא לפועל, רצון לאחד, עוסקים בקירוב לבבות באופן הכי טבעי.

עוד שמות לבנות לפי הנומרולוגיה:

משמעות השם רויטל

השם רויטל מגיע מעולם הטבע, המים. הפירוש שלו, מעין ציווי: רוי טל, לרוות את הטל, למצות, להתפתח, להתקדם, להוציא את הטוב מעצמך, לחיות בשלום עם מה שנתן לך הטבע ולהוקיר תודה גם על המובן מאליו, כמו למשל על הטל שיורד על האדמה.

מהי משמעות השם רויטל בנומרולוגיה?

רויטל בגימטריה = 3    ר=200+ו=6+י=10+ט=9+ל= 30 = 255 (= 2+5+5=12 1+2=3)

3 מסמל בקבלה את השפע ומבחינה נומרולוגית מאפיין אופטימיות, שפע, יצירתיות, צמיחה, פריון, רוח נעורים, חיבור לילדה שבך, כושר ביטוי, חברותיות וצורך בחברה, אך גם פיזור (כמו הטל המתפזר על פני האדמה), שיכול להתבטא בפיזור הדעת, בילבול או צורך לארגן לעצמך את המחשבות/המשימות, או פיזור במשמעות של ביזבוז (כספים למשל, על קניות וכדומה), או פיזור במשמות של חוסר חיבור לעצמך ופטפוטי סרק עם הסביבה שלא מובילים אותך ליעדך אלא עלולים לחשוף אותך עד שאת לעיתים מתחרטת שדיברת בכלל.

משמעות השם טלי

מקור השם טלי בשפה העברית, אך יש גם זיקה בתנ”ך, לשם טל: בקינת דוד, בספר שמואל ב, פרק א’: הרי בגלבוע אל טל ואל מטר עליכם…” (זוכרת איך שיננו את המשפטים האלו בבית הספר היסודי, ושנים אחר כך בטקסי יום הזיכרון).

מהי משמעות השם טלי בנומרולוגיה?

השם טלי בגימטריה =4: ט=9+ל=30+י=10=49=4

4 בנומרולוגיה מאפיינת ארגון וסדר – פיסי ו/או מחשבתי, מעשיות, דייקנות. המסגרת נותנת לטלי הרבה ביטחון, היא אחראית ואפשר לסמוך עליה. חברה טובה, נאמנה ואמינה. נוטה לביקורת עצמית רבה ומפנה ביקורת גם כלפי הסביבה. חשובה לה מאד הזוגיות והמשפחה. היא בעלת עקרונות, כושר אילתור וחרוצה.

משמעות השם רומי

מקור השם רומי בספר חבקוק (הנביא), בקובץ תרי עשר בתנ”ך. בספר בן 3 הפרקים מופיעה המילה “רום” שמתארת התרוממות רוח, כמו זו של ההורים הבוחרים בשם זה לילדתם. התרוממות רוח ושמחה שהביאה לידתה למשפחה.

בעברית רומי = המרום שלי. בלטינית – רומי זו שמה של האימפריה שהיתה קרויה על שם רומא.

מהי משמעות השם רומי בנומרולוגיה?

השם רומי בגימטריה = 4 :  ר=200+ו=6+מ=40+י=10 = 256=13=4

בנות בשם רומי מאופיינות בחיבור לקרקע, בשאיפתן לשלמות, בביקורת עצמית גבוהה, שיפוטיות, חריצות, רצון להוכיח את עצמן, זקוקות למסגרת מסודרת ולשגרה. עקביות, נחושות, מתמידות וזה עוזר להן להצליח, מכיוון שהדרך שלהן לעיתים ארוכה ומייגעת. בשנותיהן הצעירות מתייחסות יותר להגיון, לחומר, ומבססות בית, משפחה וקריירה. בחלוף השנים מפתחות את המצד הרוחני שבהן, וקיימת צמיחה אישית.

שמות נוספים לבנות לפי הנומרולוגיה הם:

משמעות השם יעל

יעל מוזכרת בתנ”ך בספר שופטים, כאישה אמיצה שהרגה את סיסרא שר הצבא של מלך חצור. יעל השקתה את סיסרא בחלב על אף שביקש ממנה מים, וזאת בכדי להרדים אותו, וכשישן תקעה בראשו את יתד האוהל והרגה אותו.

מהי משמעות השם יעל בנומרולוגיה?

יעל = 2 י=10 + ע=70 +ל=30 = 110 =1+1+0=2

נראה שהסיפור המקראי הפוך למאפייני השם יעל בנומרולוגיה. לפי הנומרולוגיה, תכונות האופי שמאפיינות את השם יעל הן: רגישות, רגשנות, סוציאליות, עזרה לאחר, גישור בין אנשים, הימנעות ממחלוקות ודיפלומטיות… יעל אכן נהגה בדיפלומטיות ובמניפולטיביות האופיינית לה, בסיפור המקראי, אך גם באומץ ובקור רוח.

גם במציאות חיינו, יעל תשאף לסיים סכסוכים בדרכים דיפלומטיות. לרוב לא תנצל את יכולותיה המניפולטיביות לרעה, או שלא תהיה מודעת להם כלל.

קור רוח לא נמנה בין חוזקותיה בשל הרגישות הגבוהה שלה והתנודות במצבי הרוח. יש לה נטיה למצבי  רוח תכופים, הבית- הזוגיות והמשפחה חשובים לה מאד והיא עסוקה בטיפוחם. הם מהווים את מרכז חייה. בעלת טוב לב, יודעת להיות שותפה – כמו היעלים החיים בעדרים. היא פועלת מתוך שיתוף פעולה, וותרנית על פי רוב ושואפת לחיים שלוים והרמוניים. זאת גם הסיבה שבגללה נמנעת מכניסה לוויכוחים ומחלוקות. מתאים לה לעסוק במקצועות שנחוצה בהן הדרכה / הוראה / הנחיה / תודעת שירות גבוהה / טיפול.

משמעות השם נועה / נעה

בתנ”ך מופיע השם נועה כשמה של אחת מחמש בנות צלופחד, שביקשו באופן חריג לרשת את נחלתו של אביהן, מכיוון שלא היו לו בנים. בתקופה ההיא, רגע לפני הכניסה לארץ ישראל, נהוג היה שרק הבן יכול היה לקבל את ירושת אביו, וכשחולקו אדמות א”י לשבטים, בנות משפחתו של צלופחד, משבט המנשה ביקשו ממשה רבנו לקבל את הזכות על הנחלה של אביהם. בנות צלופחד פעלו בחכמה ולמען הצדק, ובכך הביאו לשינוי דיני הירושה שהיו נהוגים: במקרה שאין בן – גם הבנות יוכלו לרשת את אביהן ולקבל את חלקת האדמה שלו בארץ.

מהי משמעות השם נעה / נועה בנומרולוגיה?

בניתוח המפה הנומרולוגית כל אות חשובה ומשמעותית. כך גם בשם נעה/נועה.

השם נועה בגימטריה – 8

זה החישוב: נ=50+ ו=6+ע=70+ה=5 = 131=5

נעה ללא האות ו’: נ=50+ע=70+ה=5 = 125=8

בנומרולוגיה המספר 5 (נועה) מסמל שינויים, תהליכים ודינמיות. אלה א.נשים שבדרך כלל פועלים ומורגשים בחברה. יש להם צורת חשיבה אחרת, שונה הם יצירתיים ואינם מקובעים.

המספר 8 (נעה) מאפיין א.נשים הלוחמים למען הצדק, איכפתיים, אסרטיביים שיודעים לדרוש את שמגיע להם. ממש כמו בסיפור המקראי.

השם נועה / נעה – מייצג שאיפה של אותה ילדה/בחורה/אישה לעצמאות. מומלץ לכבד את המרחב האישי שלה כבר בגיל צעיר, אחרת היחסים איתה עלולים להסתבך. ספויילר: היא לא תוותר.

אך בעוד נעה (8) דעתנית, נוהגת להחליט לבד, וברגע שהחליטה שום דבר לא יזיז אותה מעמדתה, נועה (5) משתפת יותר, מתלבטת ונוטה לבילבול עד שמקבלת החלטה. כן, זאת בין היתר המשמעות של האות ו’ החסרה בשם נעה. שני השמות נועה ו – נעה, מייצגים את השכל, ההיגיון. הן ריאליסטיות, ופועלות לפי הנתונים ה”יבשים”, מתוך ההנחה ש: “מה שרואים – זה מה שיש”. נעה (8) צפויה לפתח בשנותיה הבוגרות את הצד הרוחני שבה. להתחבר לרוח, לניו אייג’ וזאת לאחר שביססה לעצמה בית וקריירה. נועה (5) סקרנית ואינה ממהרת “להתיישב”, היא מעוניינת לראות עולם, ללמוד, לבלות, ורק אחר כך לבנות את הבית שלה. במקרים רבים עברה שינויים רבים בחייה. הבסיס מהווה את אחד ההבדלים העיקריים ביניהן: בעוד שאצל נעה הבית והמשפחה מהווים את הבסיס ממנו תפרוץ קדימה בקריירה, לימודים וצמיחה אישית, אצל נועה זה הפוך ממש: היא בדר”כ תחפש את הבסיס ותבנה אותו  רק אחרי שתלמד / תטייל / תעשה קריירה . . .

עשוי לעניין אותך

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה

תחזית לחודש פברואר 2024

חודש פברואר 2024 בסימן דיפלומטיה ומשא ומתן. כפי שכתבתי בתחזית שלי ל-2024, חודש ינואר היה בסימן הבשלה לקראת משא ומתן, ראינו זאת כולנו: בחודש פברואר

איך ישפיעו שמך ותאריך הלידה שלך על הצלחתך ב-2024?

אני אלמד אותך בקורס הדיגיטלי המלא!

לאור המצב מבצע מיוחד: רק 498 ש”ח (לזמן מוגבל!)

לפרטים ורכישה