fbpx
לפוסט חלק ראשון

פרשנות נומרולוגית לקראת הבחירות – חלק ראשון

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

מה קשורה הנומרולוגיה לבחירות בישראל?

במערכת הבחירות הנרקמת בימים אלה, אלווה בפרשנות נומרולוגית פוליטית. זאת לצד הסקרים הסטטיסטיים שמופיעים בתקשורת. בכך אמשיך את מה שהתחלתי בבחירות 2021.

לקראת הבחירות שהתקיימו במרץ 2021 החלטתי להעלות פוסטים עם פרשנות נומרולוגית למערכת הבחירות בישראל. אם תרצו, לתת “קונטרה” לסקרים שאת מידת דיוקם ראינו כולנו.

חשבתי לנסות להראות במקביל לסקרים הסטטיסטיים וה”מדעיים”, פרשנות אחרת. פרשנות שנגזרת משם המועמד ותאריך לידתו.

וזה הצליח לי! בגדול!

כשכל הפרשנים הפוליטיים חזרו על הדימויים שהעניקו לנפתלי בנט ביחסיו מול נתניהו, וכתבו שבנט הוא רק “חניון” לקולות של הימין שיעברו לנתניהו בבחירות עצמן. אמרו שנתניהו והליכוד “ישתו” לבנט את המנדטים (מה שאכן קרה במערכת הבחירות הקודמת), אני ערכתי וניתחתי את המפה הנומרולוגית של נפתלי בנט וראיתי שהוא ממש לא “שבוי” שלהם.

לפי המפה הנומרולוגית שלו, 2021 היתה עבורו שנה אישית 6, של קבלת החלטות כמו שכתבתי אז בפוסט בדף הפייסבוק שלי: “לפי תאריך לידתו, 2021 היא שנה של הכרעה מבחינתו לגבי מצבים שכבר עמד בהם בעבר, כולל תמיכתו בנתניהו. כרגע, בניגוד לרבים מהפרשנים הפוליטיים שסוברים שבנט יתמוך בממשלה עם נתניהו כמו תמיד, אני מאמינה שהחלטתו עדיין אינה מגובשת כי הוא עצמו טרם החליט. . . נפתלי בנט נמצא בשנה נומרולוגית אישית מספר 6  (אפשר לקרוא בהרחבה מה זו שנה נומרולוגית אישית כאן )

שנה 6 מאופיינת בהכרעה: פרידה או יישור ההדורים, בכל תחום בחיים (מערכת יחסים זוגית, מקום עבודה, וכו’). אצל בנט פרידה בתחום הפוליטי תתבטא בהליכתו עם “גוש השינוי”, בעוד יישור ההדורים יתבטא בהליכה משותפת עם נתניהו. כמובן שלא ניתן לחזות מה בליבו ומהם שיקוליו של נפתלי בנט, אבל בהסתמך על המפה הנומרולוגית שלו לפיה הוא מאלה שלא מפחדים “לקחת סיכון”, (אצלו בדרך כלל זה מחושב), יתכן בהחלט שאם יציעו לו את תפקיד ראש הממשלה ברוטציה עם לפיד, הוא יחבור אליהם.”

כאמור כתבתי את הדברים האלה הרבה לפני החבירה של בנט ללפיד.

איך אפשר לדעת?

תאריך הלידה ושמו של האדם (במקרה זה הפוליטיקאי) מהווים קוד לגבי האופי שלו, מטרותיו, יכולותיו, כישוריו, היכולת שלו לממש את רצונותיו, ייעודו ועוד.

ניתן לבדוק התאמה בין אנשים, כמו שבודקים התאמה זוגית, או התאמה של שותפים שנכנסים יחד לעסק. אנחנו יודעים שגם בפוליטיקה קיימים קשרים ושיתופי פעולה, לעיתים גם כאלה ש”חוצים” מחנות. זה מתוך אינטרסים משותפים כמובן, אך כשזה קורה לאורך זמן, כנראה שקיימת התאמה בין האנשים. הנה כמה דוגמאות.

הקשר הנומרולוגי בין לפיד ובנט

לפי תאריכי הלידה של לפיד ובנט ובחיבור המפות הנומרולוגיות שלהם, נראה שקיים ביניהם חיבור חזק, שקשור בהובלה, בהתרחבות, בהצלחה משותפת, ורק אגו יכול לשבור חיבור כזה. לפי המפות הנומרולוגיות שערכתי, שני האישים יכולים לעבוד יחד, הם משלימים זה את זה בנקודות המבט השונות, שמכסות בנושא הפוליטי את כלל החברה הישראלית. אגב, התאמתם מבחינה נומרולוגית נכונה גם לשותפות עסקית או הובלה משותפת בכל ארגון או עיסוק אחר ואינה רק בשטח הפוליטי.

המחיר לזמן מוגבל! לפרטים ורכישה לחצו כאן

הקשר הנומרולוגי בין בנט ושקד

הזוגיות הפוליטית של בנט ושקד מעוררת השראה. כנומרולוגית, התעניינתי מאד בחיבור הנומרולוגי ביניהם. ערכתי לשניהם מפות וזה מה שמצאתי: לשניהם ביום הלידה המספר 7. איילת שקד נולדה ב7 לחודש ונפתלי בנט נולד ב25 (2+5=7), מה שאומר שקיים דמיון ביניהם מבחינת תכונות אופי, ערכים, יכולת ניתוח של מצבים וכדומה. בעוד נפתלי בנט נוטה יותר לשתף פעולה, איילת דומיננטית בהחלטות. השילוב של אחד דומיננטי יותר והשני יודע לשתף פעולה, לגשר, להתפשר, למצוא את הדרך המשותפת, היא לדעתי הדבק ביחסי העבודה והפוליטיקה ביניהם לאורך השנים. הקשר ביניהם מבוסס על רציונאליות.

הקשר הנומרולוגי בין סער וגנץ

בתקשורת מרבים לדבר על האפשרות של גנץ וסער לחבור יחד בבחירות הבאות ברשימה משותפת. לפי המפות הנומרולוגיות שלהם, שניהם נולדו ב-9 לחודש. מכאן שגם להם יש מטען דומה של תכונות אופי, ערכים ואמונות. זה הדבר היחיד שמקשר ביניהם. מלבד האינטרס הפוליטי המשותף כמובן.

גדעון סער נמצא השנה 2022 בשנה נומרולוגית אישית 9 עם פוטנציאל לסיום (סיום פוליטי? סיום פרק תקווה חדשה וחבירה למפלגה אחרת?). בני גנץ נמצא בשנה אישית 3 – שנה של ביטוי אישי והרבה מזל, עם פתרונות וחשיבה יצירתית, “מחוץ לקופסה”.

תמשיכו לעקוב, אכתוב גם בהמשך את הפרשנות הנומרולוגית שלי, בהתאם להתפתחויות.

ולמי שרוצה ללמוד נומרולוגיה בקורס איכותי,

לדעת את הכל – מא’ עד ת’,

איך לערוך מפות ולנתח תאריכי לידה ושמות,

לענות לעצמך ולאחרים על שאלות בכל נושא: תעסוקה, זוגיות, לימודים, מגורים…

זה הקורס בשבילך,

כל הפרטים מחכים לך כאן: https://lp.vp4.me/q3b5

המחיר ממש מיוחד, לזמן מוגבל!

עשוי לעניין אותך

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה

תחזית לחודש פברואר 2024

חודש פברואר 2024 בסימן דיפלומטיה ומשא ומתן. כפי שכתבתי בתחזית שלי ל-2024, חודש ינואר היה בסימן הבשלה לקראת משא ומתן, ראינו זאת כולנו: בחודש פברואר

איך ישפיעו שמך ותאריך הלידה שלך על הצלחתך ב-2024?

אני אלמד אותך בקורס הדיגיטלי המלא!

לאור המצב מבצע מיוחד: רק 498 ש”ח (לזמן מוגבל!)

לפרטים ורכישה