fbpx
פוסט על הבחירות-חלק שני

פרשנות נומרולוגית לקראת בחירות 2022 – חלק שני

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

כל כך הרבה התרחשויות במקביל, וכולן משמעותיות, לכולן השפעה על מערכת הבחירות. השפעה קריטית, לא פחות. הנה למשל, שאלה שאני בוחנת במפות הנומרולוגיות, למרות שאף אחד אחר לא מדבר על כך. כדאי לקרוא לפני כן את החלק הראשון. בחלק השני של הפרשנות הנומרולוגית שלי לקראת בחירות 2022, אני רוצה להתייחס לפוטנציאל הנומרולוגי לגבי הבחירות שאמורות להתקיים בעוד עשרה ימים, ב-1.11.2022 ולענות על השאלה:

האם הבחירות לכנסת יתקיימו במועד שנקבע?

כן, אני יודעת, זה עלול להישמע הזוי, יש כאן בכלל שאלה? לכאורה, זה ברור שהבחירות לכנסת יתקיימו במועד שנקבע ב -1.11.2022. הרי כשהוחלט על פיזור הכנסת ב-30.6.2022 אני עצמי כתבתי בדף הפייסבוק שלי שהבחירות יתקיימו בחודש נובמבר. תחילה דיברו שהתאריך לבחירות יקבע בחודש אוקטובר, וכבר היו מי שכתבו שהתחזית הנומרולוגית שלי לא דייקה הפעם, אך לאחר זמן קצר ממש סימסה לי חברתי העיתונאית בהודעה שאכן צדקתי וההחלטה נפלה על בחירות בחודש נובמבר.

אז כדאי להמשיך לקרוא, מי יודע? אולי גם הפעם הנומרולוגיה שלי מדייקת… בדיוק כפי שדייקה לגבי מבצע צבאי בחודש אוגוסט, ובדיוק כמו התחזית הנומרולוגית שלי ששנת הלימודים תשפ”ג תיפתח במועדה, גם בזמן שכולםםם האמינו שלא ניתן לגשר על הפערים בין האוצר והסתדרות המורים.

איך נערכת הבדיקה הנומרולוגית לגבי הבחירות?

בפרשנות הנומרולוגית שלי לבחירות לכנסת אני בוחנת את המפות של המועמדים בראשי המפלגות, שמות, תאריכי לידה (מופיע בגוגל), ועוד תאריכים שקשורים במפלגות, כל זאת כמובן תוך התחשבות גם במפה הנומרולוגית של מדינת ישראל.

כשבוחנים את המפה הנומרולוגית של מדינת ישראל ניתן לראות בבירור שתי נקודות משמעותיות שקשורות במצב הביטחוני:

  1. קיים פוטנציאל למבצע ביטחוני רחב וארוך ואף למלחמה בשנה הקרובה (אגב, ישראל לא חייבת להיות בה “השחקן המרכזי”).
  2. חודש אוקטובר 2022 בסימן נומרולוגי של הסלמה ביטחונית. אנחנו עדים לכך בפיגועי הטרור המתגברים וכולנו יודעים שבמצבים כאלה מספיק גפרור קטן כדי להצית להבה גדולה.

במציאות כזאת, הפוטנציאל לנפיצות גבוה, וקיימת אפשרות ממשית שבחירות 2022 ידחו. נכון, זאת רק אפשרות, והיא לא נשמעת בתקשורת או בפוליטיקה, אבל מצאתי לנכון לעדכן בכך.

הפוטנציאל הנומרולוגי של בחירות במהלך 2023

נקודה נוספת התומכת באפשרות של דחיית מועד הבחירות, היא העובדה שמבחינת המפה הנומרולוגית של ישראל קיים פוטנציאל נומרולוגי ממשי לבחירות גם ב-2023. יתכן שהן תתקיימנה בנוסף לבחירות ב-1.11.2022 (בגלל חוסר הצלחה להרכיב ממשלה, פיזור הכנסת וכדומה) או שתחליף אותן.

האם זה אפשרי מבחינה פוליטית?

אחרי שבחנתי את המפה הנומרולוגית של ישראל והבנתי את הפוטנציאל לדחיית הבחירות, פתחתי את גוגל ובדקתי האם אי פעם נדחו בחירות בישראל בגלל מצב ביטחוני-מלחמתי והאם זה בכלל חוקי.

באתר של המכון הישראלי לדמוקרטיה מצאתי את התשובות:

  1. לגבי דחיית בחירות לכנסת בשל מצב ביטחוני – זה נעשה בפעם הראשונה בבחירות לכנסת הראשונה, לאחר הכרזת העצמאות. בשל מלחמת העצמאות שפרצה, הבחירות לכנסת הראשונה שהיו אמורות להתקיים עד ה- 1.10.1948, נערכו רק ב-25.1.1949 . בפעם השניה נדחו הבחירות לכנסת השמינית בשל מלחמת יום הכיפורים: במקום ב-30.10.1973 התקיימו בסוף דצמבר באותה שנה. שימו לב, שבפעמיים שהבחירות נדחו זה קרה בחודש אוקטובר…
  2. לגבי החוק במקרה של בחירות בעת מלחמה – חוק יסוד הכנסת קובע שני תנאים להארכת תקופת כהונתה של הכנסת, כלומר לדחיית הבחירות: התנאי הראשון הוא שהחוק להארכת הכהונה יתקבל ברוב מיוחד של שמונים חברי כנסת והתנאי השני, שזה יתבקש בגלל נסיבות מיוחדות (מלחמה לדוגמה).
  • כמובן קיימת אפשרות שהבחירות ידחו בגלל סיבה מיוחדת אחרת.

במה תומכת המפה הנומרולוגית של לפיד בפוטנציאל לדחיית הבחירות?

יאיר לפיד נמצא בשנה אישית שתומכת בעקביות ובמצב הקיים. כלומר: בהישארותו (לפחות בחודשים הקרובים עד תחילת 2023), בסטטוס העכשווי שלו כראש ממשלה.

חשוב לי לציין שזה מבחינתי שולי, מכיוון שהמשקל הפוליטי והנומרולוגי של לפיד זהה לזה של האחרים. אך בגלל שהפונציאל לדחיית הבחירות נוצר מכמה גורמים משמעותיים אחרים, שחלקם (המצב הביטחוני) מורגש במידה לא מעטה בשטח, חלקו של לפיד כפי שמשקפת המפה הנומרולוגית, תומך בפאזל הזה.

למי מהמועמדים כדאי שהבחירות ידחו ל-2023?

בהמשך אכתוב על מצבם של המועמדים לקראת הבחירות הקרובות. מהמפות הנומרולוגיות שכבר ערכתי, עולה כך: לבנימין נתניהו, לבני גנץ, ולמרב מיכאלי. אם יתקיימו בחירות נוספות (או בשל דחייה) ב-2023 זהבה גלאון ככל הנראה לא תתמודד.

איתמר בן גביר ולבצלאל סמוטריץ’ ישמרו על כוחם האלקטוראלי בכל מקרה. פוסט נומרולוגי עליהם אעלה בזמן הקרוב – יש למה לחכות! גיליתי מה סוד הכוח הנומרולוגי של שניהם יחד.

לסיכום,

איך התחזית הנומרולוגית שלי לבחירות בנובמבר מתכתבת עם פוטנציאל לדחיית הבחירות? זה כרוך בדינמיות של הרבה אנשים הנוגעים בדבר ואירועים משיקים. העולם אינו עומד מלכת, הזמן אינו סטטי ולכן חשוב לבדוק את המפה מספר פעמים לפני אירוע משמעותי (מדיני או פרטי), ולבחון אם אין שינויים. השינוי יכול להוות חיזוק ותמיכה או להראות זווית חדשה, אחרת לגמרי.

האם הדחייה אכן תתממש? אין לדעת. זה כאמור תלוי בגורמים ובמשתנים רבים מכדי להגיע לתשובה חד משמעית. הערך של הפוסט הוא בהעלאת האפשרות והמודעות לפוטנציאל הנומרולוגי לכך.

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה