fbpx
פרשנות נומרולוגית

המצב בין רוסיה ואוקראינה

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

פרשנות נומרולוגית הכוונה לניתוח המפות הנומרולוגיות. את הפרשנות הנומרולוגית שלי למצב בין רוסיה ואוקראינה כתבתי כפוסט ב-28.2.22 בדף הפייסבוק שלי, אוסיף למטה את הקישור לדף (מוזמנים לעקוב ולסמן לייק:) )

זוהי אינה תחזית הפעם אלא ניתוח של כל הגורמים המעורבים: נשיא רוסיה – ולדימיר פוטין, נשיא ארה”ב – ג’ון ביידן, אוקראינה, ברית נאט”ו, וגם ישראל וכלכלת העולם.

המפה של נשיא רוסיה – ולדימיר פוטין

מהמפה הנומרולוגית עולה שולדימיר ולדימירוביץ’ פוטין נמצא בשנה הפכפכה. שנה לא שקטה לפניו וכנראה שגם לפנינו. . . זאת שנה של שינויים בחייו האישיים, אולי אף הבריאותיים, שישפיעו כאמור על העולם. לא פחות. אצל פוטין לפי תאריך הלידה, רב הנסתר על הגלוי. יש בו תיחכום וסבלנות.

המפה הנומרולוגית של אוקראינה

במפה הנומרולוגית של המדינה אוקראינה, שקיבלה את עצמאותה ב- 24.8.1991, יש מידה של תלותיות, רגישות, ושאיפה תמידית להרמוניה. החודש שבו קיבלה את עצמאותה – אוגוסט, מייצג גם מצבים של מאבקים, מלחמות והסתגלות. יש לאזרחים בה רצון לנהל את עצמם, אך סביב זה יש להם גם התנגדויות, מבית ומחוץ.

המפה של נשיא ארה”ב – ג’ון ביידן

ג’וזף ג’ו ביידן נולד ב- 1942. אל תטעו באיפוק שלו, האדם פועל מתוך הרגש. קיבלנו דוגמא טובה לכך כשצולם מקלל את העיתונאי כשחשב שהמיקרופון שלו סגור ולא שומעים אותו…

2022 מבשרת על התחלה חדשה אצלו, שיכולה להתבטא גם בנקיטת גישה חדשה. לפי יום לידתו הוא אדם של דיבורים, של שיתופי פעולה, של גישור והסכמים. דיפלומט בכל רמ”ח אבריו. לכן קשה להאמין שיפרוץ במלחמה – זה נגד האופי שלו, אך כאמור שנה 1 יכולה לחדש לו ולכולנו….בעיקר אם פוטין יסגור את כל הערוצים הדיפלומטיים.

בנתיב גורלו -11 – מספר מאסטר עליו כתבתי בהרחבה. הוא אדם אינטואיטיבי מאד, ולהערכתי הוא יפתור את זה – ואפילו אם באופן זמני – בדרכים דיפלומטיות. ינסה לאיים מצד אחד, ומצד שני יפעל למגעים דיפלומטיים לסיום הסכסוך. ארצות הברית נמצאת בשנה חזקה, שבה אם תצא לפעילות צבאית – תנצח. בשנה מסוג זה – שיש בה אכן אפשרות למאבק, ללחימה, יתכן שהמאבק יהיה משפטי, דיפלומטי, איומים מילוליים וסנקציות, ויסתיים בהסכם של ארה”ב והשותפות עם רוסיה.

ג’ו ביידן עצמו נמצא בשנה שבה יכול “להמציא” את עצמו מחדש, לצאת מעור הדיפלומט ולהפוך לוחמני יותר. התדר האנרגטי שבו נמצאת ארה”ב מצדד בכך. נשאלת השאלה: מי ישפיע על מי השנה? התדר האנרגטי של המנהיג – המפוייס והדיפלומט, או התדר שבו נמצאת האומה שאותה הוא מוביל. תדר אנרגטי של התרחבות, עוצמה ומאבק. כאמור, יתכן מצב שבו העוצמה תתבטא דווקא ב”כיפוף” דיפלומטי, במהלכים של סנקציות והסכמים עם רוסיה. האם הסכמים אלה יעמדו לאורך זמן? ימים יגידו.

מה אומרת המפה הנומרולוגית של נאט”ו?

נאט”ו – הברית הצבאית של ארה”ב ומדינות מערב אירופה, הוקמה ב4.4.1949. הארגון ששמר על כוחו ועל המסגרת כל השנים, עובר ב-2022 שינוי. השינוי הזה ירענן את הברית, ויהיה דינמי. יש בארגון נאט”ו מדינות המבקשות להגיע לעימות ולרסן את רוסיה, ויש בו מדינות שמבקשות לפתור את המשבר בכלים דיפלומטיים והסכמים.

מבחינת כל הגורמים, חודש מרץ הקרוב מועד לפורענות. נראה ששם תתקבל ההחלטה.

הקשר של מדינת ישראל

מדינת ישראל נמצאת בשנה שבה הרבה דברים מתרחשים מתחת לפני השטח. ישראל מאויימת – כבת בריתה של ארה”ב. אך אם נדע להתנהל נכון ולשמור על פרופיל נמוך, לעבוד מול רוסיה וארה”ב במקביל, נצא מזה ללא רבב.

איך זה ישפיע על כלכלת העולם?

לגבי כלכלת העולם ב-2022 רואים במפה הנומרולוגית רגישות ותנודתיות גבוהה. זאת לא שנה שתתנהל על מי מנוחות בכל הקשור לכלכלה. צפויות הפתעות בעיקר בחודשים: פברואר, מאי, אוגוסט, ספטמבר-נובמבר. ממליצה להשגיח היטב על החסכונות, לא להתפתות ל”כסף מהיר” ועסקאות שניראות טוב על הנייר. הכל נזיל, יש כאמור התרחשויות מתחת לפני השטח, לכן חשוב להתנהל בזהירות, ולהפנים שלא כל הפרטים ידועים.

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה