fbpx

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו.

ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש.

ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה ויש חודשים שמרגישים פעילים יותר, נמרצים, עם רצון ומוטיבציה לבצע את הרעיונות והמשימות שלנו.

ישנם חודשים שענייני המשפחה מעסיקים אותנו, בני משפחה שיזדקקו לעזרתנו או לחליפין, אירוע משפחתי. למעשה השפעת התדר האנרגטי הוא בכל תחומי החיים: זוגיות, פרנסה, קריירה, מגורים, לימודים, ילדים, הריון…

כנומרולוגית פלוס+ אני בודקת את התדר האנרגטי על פי תאריכים.

בכל חודש התדר האנרגטי מתחלף אמנם, אך לפי הנומרולוגיה משפיע באופן אחר על כל אחד מאיתנו. בהתאם לתאריך הלידה.

אז מה מביא לך חודש מרץ? לפני שנעבור למסרים, חשוב לי שתבינו מהו תדר אנרגטי שאני כותבת עליו כל כך הרבה…

מה זה תדר אנרגטי?

כל דבר ביקום שלנו מורכב מאנרגיה.

על פי חוקי היסוד של הפיסיקה, כל תנועה מייצרת חשמל, כך שמסביב לכל גוף נבנים שדות אלקטרומגנטיים. לקצב שבו השדות האלקטרומגנטיים רוטטים קוראים תדר. תדר גבוה יהיה מהיר יותר, ותדר נמוך – איטי יותר.

התדרים האנרגטיים אינם נראים לעין, אבל יש להם השפעה משמעותית על הרווחה הפיסית, הרגשית, הכלכלית והרוחנית שלנו. אם את.ה רוצה לדעת מהו התדר האנרגטי שלך – מספיק להסתכל על חייך, מה שקורה שם משקף את התדר האנרגטי שבו נמצאים.

לכל דבר סביבנו יש תדר אנרגטי ייחודי. גם לגוף שלנו, למחשבות ולרגשות שלנו יש תדרים אנרגטיים.

רגשות של עצב, קנאה, כעס, ייאוש מאופיינים כתדר אנרגטי נמוך. בעוד ששמחה, אהבה, תקווה, מאופיינים כתדר אנרגטי גבוה. כך גם לגבי מחשבות.  לכן האימרה “תחשוב חיובי – יהיה חיובי” היא נכונה.

כשאנחנו נמצאים בתדר אנרגטי גבוה – אנחנו יוצרים לעצמנו מציאות נעימה יותר ומושכים אלינו מצבים חיוביים בעוד שבתדר נמוך אנחנו מרגישים עיכוב ואף תקיעות.

מהו תדר אנרגטי נומרולוגי?

גם למספרים יש תדר אנרגטי. על התדר הנומרולוגי אני מלמדת בקורס המלא שלי “להיות הנומרולוג.ית של עצמך”. בתחזיות שלי אני מתייחסת לתדר האנרגטי של המספרים בתאריכים.

לפי התדר האנרגטי הנומרולוגי פיתחתי את התחזית האישית השבועית, שנשלחת בניוזלטר שלי בכל יום א’ לרשימת הדיוור.

כך גם בדקתי עבורך את התדר האנרגטי הנומרולוגי של חודש מרץ שלפנינו, לפי חודשי הלידה. המסרים מיועדים לכל מי שנולדו באותו חודש, אך יתכן שחלק ירגישו זאת באופן עוצמתי יותר לעומת אחרים. זה קשור בתאריך הלידה כולו, בשם שלך, ולמעשה במפה הנומרולוגית.

לדיוק מירבי והרחבה בכל תחומי החיים, לפי תאריך הלידה והשם שלך, תאמו איתי שיחת ייעוץ נומרולוגי והכוונה אישית 054-7918788.

מה מביא לך חודש מרץ? הנה המסרים לפי חודש הלידה

ילידי חודש ינואר

זהו חודש שבו הרצון שלך לשים את עצמך במרכז, להעניק לעצמך ושיראו אותך ואת צרכייך, גובר. הפוטנציאל לקבלת דרגה / העלאת שכר או כל דבר שקשור בשכר שלך ויכול להעניק יותר רווח / רווחה כלכלית, גדול החודש.

כדאי לבדוק באילו ימים בחודש זה יכול להצליח, בהתאם לתאריך הלידה שלך. בקורס הדיגיטלי לומדים גם את זה.

חשוב להישמר מפזרנות, ביזבוז אנרגיה או כסף, ומחוסר מיקוד, שעלול לפגוע ביעילות ובעמידה ביעדים שלך החודש.

ילידי חודש פברואר

ענייני עבודה ומשפחה יעסיקו אותך החודש. מישהו מבני המשפחה יזדקק לתמיכתך. חשוב לבדוק שהילדים במשפחה מרגישים טוב – בעיקר רגשית. לדובב אותם לשתף חויות טובות ואולי גם פחות טובות, כך שתוכלו לעזור במידת הצורך. זמן הוא מצרך יקר. החודש הזה מתאים עבורך לתכנון ופעולה.

ילידי חודש מרץ

החודש מביא לפתחך אפשרות לשינוי. יתכן שזה שינוי שיזמת, או רצית מזה זמן, או שזהו צורך שיעלה החודש. זהו חודש עם אפשרות לבילבול וחוסר שקט, אי ודאות ואפילו נתקים או קצר בתקשורת בבית או בעבודה.

חשוב להימנע מפזיזות ומהסקת מסקנות מהירה.

זהו חודש מתאים לטיולים או תכנון חופשה.

ילידי חודש אפריל

החודש מתאים לקבלת החלטות שחיכית איתן זמן רב. החודש הזה יש בו פוטנציאל לקבלת תשובות למי שממתין לתשובות מתהליכים שהחלו בשנה שעברה או לפני שנתיים, או ממוסדות (חברת ביטוח, ביטוח לאומי, ועדות קבלה וכדומה). הזוגיות והמשפחה יעמדו במרכז, בשאיפה להרמוניה.

זהו חודש מתאים לגישור ולסגירת פערים.

ילידי חודש מאי

יתכן שתחושו עייפים יותר החודש. חשוב להיות מודעים לכך ולא להתאמץ מדי. להקשיב לצרכי הגוף, לישון מספיק שעות במהלך הלילה, לאכול בריא ומסודר, להקפיד לשתות יותר מים וגם לעסוק בפעילות ספורטיבית.

החודש מתאים ללימודים או הרשמה ללימודים. בקורס הדיגיטלי אנחנו לומדים גם על מסלול הלימודים שהכי מתאים לך, על הסבה מקצועית, על התחום ובעיקר – מתי, כי timing is everything …

זהו חודש המתאים גם לבדיקות רפואיות נדרשות, להכנה, לתכנון פרוייקטים, וגם אירועים (חתונה למשל😊).

ילידי חודש יוני

חודש עוצמתי לפניך, וכדאי לנצל את המומנטום החיובי. זהו חודש מתאים למעברים – למי שתיכנן לעבור דירה, או מקום עבודה למשל.

חודש מתאים לשיפוץ הבית, במידת הצורך. לרכישה ומכירה של דירות, של רכבים ומוצרים גדולים / יקרים.

החודש מתאים לחתימה על חוזים והסכמים.

*בהסתכלות כללית, באופן פרטני כדאי לבדוק במפה הנומרולוגית לפני ביצוע, כולל במפה של בן/בת הזוג, לפני חתימה על חוזה, מעבר דירה או רכישה גדולה.

המשך – המסרים לחודש מרץ לפי חודש הלידה

ילידי חודש יולי

חודש מרץ עבורכם מסיים תקופה משמעותית. יתכן סיום של קשר חברתי או אפילו זוגי (שוב, חשוב לבדוק בנתוני המפה האישית באשר לכך).

תחושת ייאוש עלולה ללוות אותך החודש. כדאי להכניס ללוח הזמנים היום יומי גם דברים שאוהבים לעשות וגורמים לך שמחה. בדרך זאת יעלה התדר האנרגטי…

החודש מתאים לתכנן את הבאות. לחשוב מה המטרות ולגזור מתוכן את היעדים לחודשים הקרובים. זה יעזור לבצע החל מחודש אפריל.

ילידי חודש אוגוסט

תחושה של התחלה חדשה צפויה החודש. יוזמות שלך או שאחרים יביעו בפניך וירצו לצרף אותך אליהן. המוטיבציה שלך גבוהה וגם תחושת החיוניות.

חשוב לאזן את הרגשות ולא לפעול רק מההיגיון.

פוטנציאל גדול ללקיחת חלק בארגון אירועים חברתיים, מפגשים משפחתיים או במקום העבודה.

ילידי חודש ספטמבר

רגישות גבוהה תעטוף אותך החודש. חשוב להיות מודעים לכך ולא לקחת ללב או לעשות מכל זבוב פיל…

להימנע מדרמה ולנסות לאזן את הרגישות באמצעות פעילות ספורטיבית, ריקוד, הליכה, וגם באמצעות לימודים. גם חוג העשרתי יכול לעזור או קורס חווייתי (אולי הקורס הדיגיטלי?).

כל אחת ואחד יכולים ללמוד נומרולוגיה, בפשטות ובקלות!

ילידי חודש אוקטובר

מרץ מחזיר את המרץ, האופטימיות הזהירה, הרצון לראות את הטוב באנשים ובסיטואציות. הרגשה של התחדשות מצד אחד אך גם מחשבות על העבר מצד שני. חשוב לתת לשניהם מקום.

חשוב לתת ביטוי לדעות שלך, לרצונות בשיחה או בכתב. ילדים במשפחה ישמחו אותך החודש.

ילידי חודש נובמבר

החודש מתאים לחשבון נפש אישי. לבדוק מה ראוי לשפר ולהכין לעצמך תכנית עבודה. המשפחה והזוגיות יעמדו במרכז ליבך החודש.

מבחינה נומרולוגית, בחודש הקרוב מומלץ לשמור על הקיים. כדאי לחכות עם שינויים. זהו חודש שהרצון להישאר בבית, בחיק המשפחה גובר על הרצון לצאת לאירועים ומפגשים חברתיים.

ילידי חודש דצמבר

החודש הקרוב מזמן מפגשים חברתיים ומשפחתיים. דבר שמתכתב עם הרצון לצאת, לנפוש, לשנות אוירה…

טיול אפשרי, אפילו ספונטני. הספונטניות תאפיין את החודש. לכן חשוב שנזכור, שכל תכנית היא בסיס לשינויים😊

הבטיחות בדרכים ובבית – נמנע מפזיזות ולא נדלג על נהלים. חשוב למלא אחר כללי הבטיחות בעבודה, תמרורים, רמזורים וכל אזהרה שיש לשים אליה לב.

אהבת? תיכנסי לכאן וכתבי לי תגובה, אשמח לקרוא:)

גם לך זה יכול לקרות:)

דווקא עכשיו כשאת צריכה לנווט את חייך, להתנהל, לקבל החלטות, בתקופה של חוסר ודאות: המצב הביטחוני, הכלכלי, הפוליטי… אני מציעה לך לרכוש את הידע שיעזור לך להתמודד, לקבל מסרים מדוייקים ואת ההחלטות הנכונות לך, בתקופה הזאת ובחיים בכלל.

מזמינה אותך להצטרף לקורס שלי וללמוד מכל מקום ובזמן שנוח לך, בליווי יום-יומי שלי. כאן כל הפרטים על התכנים שאני מלמדת בקורס (הכל, מא’ עד ת’) ומה ייצא לך מזה.

בשל התקופה מחיר הקורס 498 ₪ בלבד – לזמן מוגבל!

בקרוב אצלך. . .
יש לך שאלות לפני ההרשמה?
דברי איתי 054-7918788

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה