fbpx
12

גילגולה של הנומרולוגיה – מהקבלה למודרני

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

הנומרולוגיה היא חידה עבור רבים מאיתנו, שלא מכירים, ששמעו אבל מתבלבלים עם אסטרולוגיה, עם גרפולוגיה…מה אם אגיד לך שהנומרולוגיה באפשרותה לעזור לך לפתור חידות שעולות בחייך? למשל, את חידת הזוגיות – למה לא הצלחת עד כה למצוא זוגיות מתאימה? או למה העסק שלך לא מצליח להתרומם ושל הקולגה שלך נוסק מיום ליום? ויש לי עוד דוגמאות רבות, מכל תחום שנבחר. הנומרולוגיה מסבירה ומכוונת בכל תחומי החיים. אבל נתחיל מההתחלה:

מהי בכלל ומה המקור שלה?

ישנן דעות רבות ומגוונות המתייחסות לנומרולוגיה. אולי זה בגלל ששנים רבות, עוד מימי קדם, היא נחשבה לתורת סוד. יש כאלה שנמנעים ממנה בשל הפחד מראיית העתיד, יש המבטלים אותה כי חושבים שזו עוד “שיטה” כמו קריאה בקפה, בקלפים וכדומה.

ואמנם אפשר לקבל מסרים גם מקלפים, מתמונות, מחפצים…

זה אחד הדברים שהבנתי די מהר כשהתחלתי ללמוד נומרולוגיה, אחרי שהיו באמתחתי 2 תארים אקדמאיים ושעטתי לעבר התואר השלישי. כן, כבר היה לי נושא ומנחה לעבודת הדוקטורט. פעם עוד אספר מה הניע אותי לעזוב את המסלול האקדמי המובטח לטובת הנומרולוגיה.

ישנם המפקפקים, ישנם רבים הנעזרים בה וישנם אנשים שלא גיבשו דעה ביחס לנומרולוגיה, ואולי אם יתקלו בקושי בחיים, או יהיו על פרשת דרכים, יפנו לנומרולוגית כמוני, לקבלת הכוונה.

הנה כמה עובדות על הנומרולוגיה:

  • הנומרולוגיה עצמה היא תורת המספרים. ראשיתה ביהדות, יש הטוענים שבספר הזהר שכתב הרשב”י – רבי שמעון בר יוחאי, אחרים טוענים שהופיע מוקדם יותר, בספר יצירה, המיוחס לאברהם אבינו.
  • הנומרולוגיה קשורה גם לצורות גימטריות ולאסטרולוגיה.
  • הנומרולוגיה אינה תורה רק ליחידי סגולה, כל אחד ואחת יכול.ה ללמוד ולדעת.
  • האבחון הנומרולוגי מסתמך על תאריך הלידה ושמו המלא של האדם.
  • אפשר לשפר בהרבה את איכות חייך מבדיקת המפה הנומרולוגית שלך.

מתי ואיפה הכל התחיל?

תורת המספרים שמקורה ביהדות, היא תורה עתיקה מאד, עברה בחשאיות בין הדורות, ועד היום מקום היווסדה מעורפל ולא ברור. יש הטוענים כי היא נכללת בספר הזהר שכתב רבי שמעון בר יוחאי. יש המייחסים אותה לאברהם אבינו, וטוענים שהופיעה עוד אז, בספר “יצירה”. ספר היצירה הקבלי מיוחס לאברהם אבינו, ומתאר את סוד האותיות. בשתי הטענות מדובר על הנומרולוגיה הקבלית. הידע הזה שלמספרים יש תדר ואפשר לדעת לכוון את מעשינו באמצעות התדרים הללו, היה שמור תחילה לכוהנים וליחידי סגולה.

מה זאת הנומרולוגיה המערבית?

אל המערב היא הגיעה בערך במאה ה-6 לפני הספירה ופותחה על ידי פיתגורס. אך הנומרולוגיה הגיעה קודם למצרים ולבבל, יחד עם בני ישראל. הידע התגלגל ל”גויים”: למצרים, לבבלים ומשם גם ליוונים. את השם נומרולוגיה  נתן פיתגורס, שלמד את תורת המספרים מהבבלים, ובדומה להם העביר אותה רק בעל פה. הוא לא רצה שיפיצו את התורה, ורק אחרי מותו העזו להעלות את החישובים על הכתב.

שני הוגים מפורסמים שהתייחסו לפיתגורס הם אריסטו ותלמידו אפלטון. בספרו “המטאפיסיקה” כותב אריסטו: פיתגורס וחסידיו גילו בעולם המספרים חוקיות וסדר מופלאים מבעד לערב רב של תופעות ומאורעות חולפים בעולמנו”.

פיתגורס עצמו הושפע מאד מקביעתו של הרקליטוס, הפילוסוף היווני המפורסם בטענתו ש”הכול חולף ובלתי נתפס”. פיתגורס חיפש אחר ערך נצחי, שאינו משתנה לעולם…הוא הגיע למסקנה כי הערך הזה נמצא במספרים.

פיתגורס, היה פילוסוף ומתמטיקאי מחונן. משפט פיתגורס, שאותו למדנו בבית הספר, הוא המשפט המפורסם בגיאומטריה, שמתאר את היחס בין שלוש הצלעות של משולש ישר זוית. בטח מוכר לך מלימודי התיכון, במעורפל…

פיתגורס היה כאמור פילוסוף ומתמטיקאי, ושילב בחייו את החומר והרוח.

בשנת 529 לפנה”ס התיישב בקרוטון – מושבה יוונית בדרום איטליה. שם הקים את האסכולה הפיתגוראית. הפיתגוראים האמינו שניתן לתאר את כל העולם ביחסים מתמטיים. הם חיו חיי פשטות, הקדישו את זמנם ללימוד והתבוננות (מדיטציות), הקפידו על תזונה נכונה (פיתגורס וקהילתו היו צמחונים), והיה להם סדר יום קבוע שכלל אימון גופני, לימודי פילוסופיה, מתמטיקה, אסטרונומיה וגם מוזיקה.

הקהילה כללה גם נשים ולא רק גברים, זאת למרות שבעת ההיא נשים מעטות למדו במוסדות (אגודות) ללימודים גבוהים.

האם יש גם נומרולוגיה סינית?

בנוסף לנומרולוגיה המערבית התפתחה הנומרולוגיה ברחבי העולם, למשל בהודו ובסין.

הסינים משלבים את הנומרולוגיה עם תורת הפאנג שואי. לפי הפאנג שואי יש חשיבות למיקומים ולכיוונים המתאימים לכל אדם בבית ובמקום העבודה, על מנת להשיג את מטרותיו, לשגשג ולהצליח.

הנומרולוגיה הסינית פיתחה את “ריבוע הקסם” המתייחס לתאריך הלידה.

כך החל להתפשט הידע הנומרולוגי ברחבי העולם, ומתחילת המאה העשרים נחשף הידע הנומרולוגי עוד ועוד, והוא גלוי וידוע כיום לרבים הלומדים את התורה או נעזרים בה.

אז לפי הנומרולוגיה נדע אם נזכה בלוטו?

הנומרולוגיה היא תורת המספרים, אך כפי שהסברתי עד כה, היא שונה מהאלגברה והמתמטיקה כי אינה חוקרת את הערך המספרי או הכמותי של המספר. הנומרולוגיה חוקרת את הערך האיכותי והאנרגטי של המספרים בתאריכי הלידה ושל האותיות בשמות שלנו. מלאכתי כנומרולוגית הוא מעין “פענוח קודים”. לכל מספר יש תדר אנרגטי ורטט הייחודיים לו, שאני מפענחת במפות אישיות להכוונה אישית וגם במפות שאני עורכת למדינות ולמנהיגים לפרשנות נומרולוגית שלי על המצב.

כל מספר מאפיין תכונות ופוטנציאליים. בהמשך אעמיק בפוסט מיוחד על האנרגיה והמאפיינים של כל מספר.

עד אז, חשוב לי להדגיש שהנומרולוגיה מכוונת ומלמדת אותנו על פוטנציאליים, אפשרויות ועיתוי מתאים לפעול. כל השאר תלוי בך. הנומרולוגיה לא תעזור לך לזכות הלוטו, ולא תנבא את יום מותך.

במה כן אפשר וכדאי להיעזר בה?

אכתוב לך כאן בפוסט הבא. עד כמה אהבת מ1 עד 10 ? מזמינה אותך לכתוב לי בתגובה.

עשוי לעניין אותך

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה

תחזית לחודש פברואר 2024

חודש פברואר 2024 בסימן דיפלומטיה ומשא ומתן. כפי שכתבתי בתחזית שלי ל-2024, חודש ינואר היה בסימן הבשלה לקראת משא ומתן, ראינו זאת כולנו: בחודש פברואר

איך ישפיעו שמך ותאריך הלידה שלך על הצלחתך ב-2024?

אני אלמד אותך בקורס הדיגיטלי המלא!

לאור המצב מבצע מיוחד: רק 498 ש”ח (לזמן מוגבל!)

לפרטים ורכישה