fbpx

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

לכל מספר יש מאפיינים שונים שיוצרים תדר. ישנם תדרים דומים, שמתחברים ביניהם וישנם שלא.

בפרוייקט מיוחד לכבוד יום האישה, בחנתי את ה”טיפוסים” השונים שיוצרים ימי הלידה לפי הנומרולוגיה.

המילה “טיפוס” מתכוונת במאמר זה למאפיינים, תכונות אופי, מזג וכישרון. זאת כאמור לפי יום הלידה.

הערה חשובה!

המפה הנומרולוגית מתייחסת גם לנתיב הגורל ולשם, שיחד משפיעים על סוג ה”טיפוס” כפי שמעיד יום הלידה. לכן, יתכן שתקראי את הדברים והם ייראו לך קרובים אך לא חדים ומדוייקים לך. אך על פי הנומרולוגיה הם קיימים בך. יתכן שאינך מודעת אליהם, אולי הדחקת או אפילו עשית שינוי מתוך מודעות אליהם. עדיין, התדר של ה”טיפוס” לפי יום הלידה קיים אצלך ומשפיע על חייך.

השפעה כזאת יכולה להתבטא בתחושה של עיכוב / חוסר מיצוי עצמי / קושי במימוש עצמי / קושי בזוגיות ועוד. לדוגמה, אם לפי יום הלידה את טיפוס מוביל, אך קיימים במפה הנומרולוגית שלך מספרים המעידים על חוסר ביטחון עצמי, תתקשי להוביל, נכון? אך בתוכך פנימה את עלולה להרגיש חוסר מיצוי, שאת יכולה להשיג יותר. למשל, משרת ניהול במקום העבודה. אך חוסר הביטחון לא מאפשר לך לממש את זה. לכן, את עלולה לחוש חמיצות בחייך, תחושת חוסר מיצוי, ואפילו לקנא באחרות שמגשימות ומנהלות לצידך בעבודה. מה עושים? הדבר החשוב מכל: להיות מודעת לכך. ואז, לטפל:)

מהם סוגי הטיפוסים?

לכל יום לידה קיימים מאפיינים שונים. יחד עם זאת, בנומרולוגיה קיימות משפחות מספרים, ולהן מאפיינים דומים. לכן, א.נשים עם ימי לידה מאותה משפחת מספרים יתחברו פעמים רבות בשל התדר הדומה.

במאמר זה ערכתי את ימי הלידה לפי התדר הדומה, כך שתוכלי לראות מאפיינים זהים בימי לידה שונים.

טיפוס 1 – המובילה

ימי הלידה: 1 בחודש, 10 בחודש, 28 בחודש וגם 9 בחודש, 18 בחודש, 27 בחודש.

נשים פורצות דרך במסגרת המשפחתית, המקצועית או החברתית-קהילתית. בעלות חזון בדרך כלל ויכולת להגשימו. מתייחסות לאחרות ואחרים בסביבתן ביחס חיובי, אוהד, ויוצרות אוירה ל אמון בקרבתן.

בעוד שבימי הלידה 1, 28 ו-10 הדגש על ההיגיון, הרי שבימי הלידה 9, 18 ו-27 יש גם התייחסות רגשית ואוניברסלית יותר.

בביטוי השלילי, עלולות להתייחס למטרה ופחות אל הא.נשים שלצידן. שמות עצמן במרכז גם אם באופן שלילי.

טיפוס 2 – הסמכותית

ימי הלידה: ה-8 בחודש, ה-17 בחודש וה-26 בחודש.

נשים שאפתניות, מגשימות, שיודעות מה הן רוצות, ופועלות להשיג את מבוקשן. לרוב, לא יהססו לפעול באסרטיביות על מנת לקבל את מבוקשן. המשפחה חשובה ומשמעותית לה מאד.

בביטוי השלילי, תחרותיות והישגיות שגורמות להן להניח לערכים עליהן התחנכו.

טיפוס 3 – המארגנת

ימי הלידה: 4 בחודש, 13 בחודש, 22 בחודש ו-31 בחודש.

נשים אלו חייבות סדר סביבן. הן משימתיות ומאורגנות. קיים סדר עדיפות, רשימת משימות, תזכורות וכל דבר אחר שיעזור להן להתנהל. הן נשים תומכות, אחראיות, ניתן לסמוך עליהן, המשפחה היא מעל לכל.

בביטוי שלילי, הן ביקורתיות ושיפוטיות, ועלולות להיות ציניות ועוקצניות.

טיפוס 4 – מטפלת מלידה

לעיתים קרובות מגיעות אלי לייעוץ נומרולוגי או טיפול בפרחי באך, נשים שעוסקות בתחומים ריאליים לחלוטין, אך הן טיפוס של מטפלת מלידה. וכשאני שואלת אותן איפה הטיפול פוגש אותן בחיים, הן עונות שמרגישות כמו עובדות סוציאליות. חברות ובני משפחה שואלים לעצתן, מספרים ומשתפים בחוויות אישיות וכדומה.

ימי הלידה: 2 בחודש, 11 בחודש, 20 בחודש, 29 בחודש, 6 בחודש, 15 בחודש, 24 בחודש, וגם 7 בחודש, 16 בחודש, 25 בחודש.

יש ביניהם אמנם שוני, אבל הדומה בין כל ימי הלידה האלה היא הרגישות והצורך בהרמוניה עם האחר.

ל-6 למשל לצד הרגישות יש יכולת נתינה גדולה מאד, ל-2 יש תודעת שרות גבוהה, ל-7 יש צורך בהתבודדות על מנת למלא מצברים. לימי הלידה 7, 16 ו-25 יש פעמים רבות קושי בניהול זמן / בריכוז / בהבנת וקבלת המציאות.

במילה טיפול, אני כוללת את סוגי הטיפול השונים: אסתטיקה, חינוך, ייעוץ, הנחיה, הדרכה, מחקר, רפואה, סיעוד, טיפול אלטרנטיבי, פיזיוטרפיה, פסיכולוגיה וכיוצא בזה.

הביטוי השלילי של ימי הלידה האלה יכול להתבטא בחוסר ביטחון, בהתחשבנות, בנתינה על חשבון עצמן, בהסתרה, נטירת טינה, מניפולציות כלפי האחר, ופגיעות.

טיפוס 5 – לחופש נולדה

ימי הלידה: 3 בחודש, 12 בחודש, 21 בחודש, 30 בחודש, 5 בחודש, 14 בחודש, 23 בחודש.

נשים אלו אוהבות את החופש שלהן. הן סקרניות, מפתיעות, מחדשות, יוצרות, מבטאות את עצמן בדרכים יצירתיות ומגוונות, זקוקות למרחב אישי גדול, לטיולים ואירועים חברתיים. הן ספונטניות בדרך כלל ואופטימיות – נוהגות להסתכל על חצי הכוס המלאה. בעלות חוש הומור ורצון לכבוש את העולם:)

בביטוי השלילי: מתקשות להתחייב, פטפטנות ורכלנות, חוסר שקט ורצון לשינוי גם כשאין בו צורך.

הכי חשוב

לזכור שבמפה הנומרולוגית האישית שלך קיימים עוד מספרים שמשפיעים. בעריכת מפה אני מתייחסת לשילובים, ובודקת מה את מביאה לידי ביטוי ומה לא. בספר שלי “להיות הנומרולוג.ית של עצמך” הקדשתי פרק שלם שמסביר את השילובים האלה.

אם אהבת – מזמינה אותך להעביר הלאה ולשתף חברות ובנות משפחה.

מזמינה אותך לכתוב לי אם התחברת. אם יש לך שאלה לגבי יום הלידה והטיפוס שלך? כתבי לי בתגובה.

לתיאום שיחת ייעוץ איתי – שיחה ממוקדת של חצי שעה או שיחה מורחבת של שעה, בטלפון או בזום, התקשרי או שלחי לי הודעה בווטסאפ: 054-7918788 מאייה-נומרולוגית פלוס+

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה