fbpx
מאייה עם הספר

תחזית נומרולוגית לחודש מאי 2023

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

התחזית הנומרולוגית מותאמת לפי מפת המדינה ומפות האישים המנהיגים אותה.

יש לזכור שהתחזית מביאה את הפוטנציאליים, אך כמו במפה נומרולוגית אישית, גם כאן שמורה זכות הבחירה. יתכן והאירועים הפוטנציאליים יתרחשו אך יורגשו בעוצמה פחותה. הכל בהתאם לבחירות של מקבלי ההחלטות. גם הם מושפעים מהפוליטיקה הפנימית, מסקרים חיצוניים על מעמדם, מהפגנות, וכדומה. מכאן ברור שהמנעד רחב. אין לדעת בודאות מה יחליט ראש הממשלה למשל, במצב מסויים, אם יכנסו גורמים מפתיעים לשיקול דעתו.

לפני קריאה, חשוב לי להזכיר שוב:

זוהי לא נבואה!

זאת עבודה סזיפית של עריכת מפות נומרולוגיות ושילובן, על מנת למצוא פוטנציאליים חופפים ועיתויים.

אלו פרשנות והסברים נומרולוגיים שלי לתאריכים בחודש הקרוב שמעידים על מגמות ושיש בהם להשפיע על כולנו.

מבחינה פוליטית

מבחינה פוליטית מצב הממשלה רעוע. בתחזית הנומרולוגית שלי לשנת 2023 התייחסתי לפתיחת הסכמים קואליציוניים ואף לבחירות חדשות.

השאלה, שעומדת לבחירת מנהיגי מפלגות הקואליציה, היא כיצד לנהוג. וכאן יכולה להיות דינמיקה לכיוון של שמירה על אחדות הקואליציה הן באמצעות העברת הרפורמה כמו שהיא, עם תיקונים קלים, ובכך יכריעו המפלגות החרדיות והימניות. או ש”יכנעו” ויוותרו על הרפורמה כפי שהיא ויגיעו להסכמה רחבה.

מי שישפיע בעיקר על כיוון הבחירה שלהן הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מה יעשה נתניהו?

במידה ויהיה חזק מספיק לעמוד בפני מפלגות הקואליציה, או במידה שיצטרך לתת חשבון מול מדינות המערב ובראשן ארה”ב וכמובן בכל הקשור להיבט הכלכלי, אני צופה שינוי מסוים במערכת המשפט, שיוסכם על רוב הצדדים.

אם יהיה “לחיץ” על ידי שותפותיו לקואליציה – הרפורמה תעבור כפי שהיא ככל הנראה, והארץ לא תשקוט.

המפתח אם כך, הוא אצל ראש הממשלה. לפי המפה הנומרולוגית שלו (נולד ב-21.10.1949) הוא נמצא בשנה עם רגישות גבוהה מצד אחד, מצבי רוח משתנים תכופות, וקיימת יכולת לנהל משא ומתן.

חודש מאי מעיד על עייפות אצלו, דבר שבהחלט יכול לגרום לו להיות “לחיץ” לשיקולים של השותפות הקואליציוניות. יתכן שלא ירגיש שבכוחו להתנגד להם ולעמוד על עמדתו. זהו זמן מתאים עבורו לפעול מתחת לפני השטח.

ה-13 לחודש הוא יום משמעותי בקבלת ההחלטות כפי שמסתמן מהמפה הנומרולוגית שלו.

בתחזית הנומרולוגית שלי לשנת 2023 כתבתי ש”חודשי האביב והקיץ מועדים להסלמה ביטחונית.” ציינתי את אפריל-מאי, יוני-יולי, וספטמבר כחודשים המועדים יותר להסלמה.

באפריל נכחנו כולנו בהסלמה הן בתוך המדינה והן מחוץ לגבולותיה. נקטנו באסטרטגיה של הבלגה. אין זה אומר שלא נתקוף או נגן על עצמנו במלוא הכוח בפעם הבאה. על פי הנומרולוגיה, זה קרוב.

ימים עם פוטנציאל נפיץ במיוחד בחודש מאי: 13.5.23, 14.5.23, 15.5.23

יתכן שיהיה מבצע קטן היקף, או רק תגובה. אם כך יקרה, אדע שזה עדיין לא הסוף, שעוד לא נאמרה המילה האחרונה. משני הצדדים.

ההסלמה הבאה תהיה מסוכנת במיוחד. אני צופה הבתה של נמל התעופה (ככל הנראה מרצון ולא מתוך כורח בשל פגיעה). מערכת החשמל עלולה לקרוס לסירוגין, יתכן שניפגע גם בתשתיות המים.

תהיה הרגשה שאנחנו נצורים. זאת תהיה לחימה במספר חזיתות במקביל.

תקוותי, שבזמן זה (אם אכן תתקיים לחימה), מנהיגנו לא יעסקו בפוליטיקה ויעבירו את הרפורמה המשפטית ללא הסכמה רחבה.

בן גביר וסמוטריץ’

מצבן הנומרולוגי של שותפותיו של נתניהו והליכוד בקואליציה, בחודש מאי:

איתמר בן גביר 6.5.1976 שיחגוג החודש את יום הולדתו, נמצא מבחינה נומרולוגית במגמת שינוי, שיתבטא גם אלקטוראלית וגם אישית. אין לדעת מה יעשה במצב זה, האם יתמתן או יקצין את עמדותיו? האם ישמע לקואליציה ויישר איתה קו או ימצא לנכון לנגח ולא לפעול במשמעת קואליציונית?

להערכתי, יפעל לנגח. מה שיכול לתרום להתמתנותו זה מצבו האלקטוראלי, אם יראה בסקרים ובדרכים אחרות שמתקיימת ירידה בכוח הפוליטי.

החודש וביוני יתכן שיפעלו נגדו משפטית. אם יצליחו להוכיח שהוא שהביא את האוטובוס עם תומכיו לבאר שבע ביום הזיכרון למשל.

בצלאל סמוטריץ’ נולד ב- 27.2.1980 והחודש גם עבורו בסימן של שינוי. כל הנאמר לעיל על בן גביר, תקף גם לגביו.

אם יחליט אחד מהם או יחליטו יחד להתקיל את רוה”מ והקואליציה, ובמידה ונתניהו יהיה חזק מספיק ו/או יתן את הדעת ללחצים המדיניים והכלכליים שיופעלו עליו, אזי נראה כאן ניסיון לממשלה רחבה.

מה יעשו לפיד וגנץ במצב כזה?

כפי שכתבתי בתחזית השנתית, לא אתפלא אם לפיד יהיה הראשון שיחבור לממשלת נתניהו. ראשית, בשל גודל מפלגתו שיכולה להחליף את מפלגותיהם של בן גביר וסמוטריץ’ ביחד. שנית, יתכן שגנץ יתמוך מבחוץ בשל ניסיון העבר שלו עם נתניהו וגם בכדי לא להזיק לעצמו ולמפלגתו המובילה בכל הסקרים, שהתפרסמו בשבועות האחרונים.

יאיר לפיד נולד ב -5.11.1963 נמצא בשנה של שינויים והחודש לפי מפתו הנומרולוגית מאפיין התחלה חדשה. זאת בעוד בני גנץ (9.6.1959) נוטה לשמר את עמדותיו השנה, לא דוגל בשינויים משמעותיים, ומכין את עצמו לקראת מערכת הבחירות הבאה.

מצב של ממשלה רחבה ופתיחת הסכמים קואליציונים אפשרית ואף מחייבת, במקרה של מלחמה/הסלמה ביטחונית בכמה גזירות במקביל.

איך ינהגו ראשי המפלגות החרדיות?

17.2.1959 זהו תאריך לידתו של מנהיג ש”ס – אריה דרעי. כתבתי את התאריך כדי שמי שיודע.ת נומרולוגיה או קראו את הספר שלי יבינו שהוא גורם משמעותי ביותר. הוא תופס את עצמו ככזה וכך גם נתפס בעיני הפוליטיקאים וראשי המפלגות האחרים.

דרעי נמצא בשנה עוצמתית במיוחד עבורו. בחודש מאי זמן טוב להשאיר את המצב הקיים, ואולי יתעלה מעבר לרצונו האישי ומאווייו להכיל את הרפורמה המשפטית.

הוא מהווה כרגע מבוגר אחראי בקונסטלציית הקואליציה נכון לעכשיו. האם ינהג כך בפועל? ימים יגידו.

את דרעי עלולים להעסיק החודש גם עניינים משפחתיים ואישיים.

משה גפני – יהדות התורה יחגוג גם הוא יום הולדת החודש 5.5.1952

ריבוי המספרי 5 במפתו הנומרולוגית מעיד על שינויים רבים ועל יכולתו הפוליטית. לשנות ולהשתנות ולעשות כל מה שצריך בכדי להחזיק במשרה ולקדם את עמדותיו. גם אצלו חודש מאי מאפיין שימור של המצב הקיים. לכן, גם מהצד של יהדות התורה תיתכן בהחלט הסכמה (גם אם לא יעשו זאת ברצון רב) להניח לרפורמה המשפטית כעת. בשונה מאריה דרעי, האחריות הציבורית פחות מובהקת במפה הנומרולוגית שלו. קיימת יותר מוכוונות למגזר שלו.

המצב הביטחוני

למצב הביטחוני יש קשר ישיר למצב הפוליטי במדינה. אויבנו יכולים לראות זאת כ”שעת כושר”. הם כבר מנסים כוחם עלינו בירי טילים ואף בהכנסת מחבלים מגבולם אל תוך שטח מדינת ישראל לביצוע פעילות טרור.

בתחזית הנומרולוגית שלי לשנת 2023 כתבתי ש”חודשי האביב והקיץ מועדים להסלמה ביטחונית.” ציינתי את אפריל-מאי, יוני-יולי, וספטמבר כחודשים המועדים יותר להסלמה.

באפריל נכחנו כולנו בהסלמה הן בתוך המדינה והן מחוץ לגבולותיה. נקטנו באסטרטגיה של הבלגה. אין זה אומר שלא נתקוף או נגן על עצמנו במלוא הכוח בפעם הבאה. על פי הנומרולוגיה, זה קרוב.

ימים עם פוטנציאל נפיץ במיוחד בחודש מאי: 13.5.23, 14.5.23, 15.5.23

יתכן שיהיה מבצע קטן היקף, או רק תגובה. אם כך יקרה, אדע שזה עדיין לא הסוף, שעוד לא נאמרה המילה האחרונה. משני הצדדים.

ההסלמה הבאה תהיה מסוכנת במיוחד. אני צופה השבתה של נמל התעופה (ככל הנראה מרצון ולא מתוך כורח בשל פגיעה). מערכת החשמל עלולה לקרוס לסירוגין, יתכן שניפגע גם בתשתיות המים.

אין לשלול מתקפות סייבר לעבר אתרים חשובים, שיתכן ויקח לנו ימים ארוכים לשקם.

תהיה הרגשה שאנחנו נצורים. זאת תהיה לחימה במספר חזיתות במקביל.

לערביי ישראל ביישובים הערביים בצפון ובדרום, ובעיקר לערביי ישראל בערים המעורבות – אם חלילה אכן תתקיים ההסלמה עליה אני כותבת והם יחליטו שוב להילחם בנו “מבפנים”, נכונה להם הפתעה גדולה. ואף קשה מאד מבחינתם. חשוב לי לכתוב, שלא כדאי לנסות אותנו. כי ככל הנראה (במידה ואכן תתרחש מלחמה), נרגיש במובנים מסויימים שזה “להיות או לחדול”, ובמקרה כזה, התרחיש האפשרי עבור ערביי ישראל שילחמו בנו, עלול להיות כשל הסבים שלהם.

מבחינה משפטית-פוליטית, תקוותי, שבזמן זה (אם אכן תתקיים לחימה), מנהיגנו לא יעסקו בפוליטיקה ויעבירו את הרפורמה המשפטית ללא הסכמה רחבה.

המצב הכלכלי

המצב הכלכלי בישראל לא צפוי להשתנות. צפו לעליות מחירים נוספות, ואפילו דיבור על העלאת ריבית נוספת, שלא ברור אם תתקיים בסופו של דבר החודש.

כפי שכתבתי גם בתחזית הנומרולוגית השנתית, מחירי הדירות לא צפויים לעלות החודש. להיפך הם ישמרו על הערך ואף צפויה המשך מגמת הירידה (גם אם זה במספרים “קטנים”, עדיין- המגמה בירידה לעומת עלית מחירי הדיור שאפיינה את השנים האחרונות).

נועה קירל באירויזיון

חודש מאי עבור נועה עם הרבה מאד מזל והגנה. אני מעריכה שתביא הרבה כבוד. המשלחת הישראלית תהיה במוקד התחרות, ואני מניחה שגם מבחינת הסדרים ביטחוניים הכל נלקח בחשבון.

הזמרת האהובה ירדנה ארזי נשאלה מה דעתה על השיר ועל סיכויי ההצלחה של נועה לזכות באירויזיון. היא ענתה שבטוחה שנועה תייצג אותנו בכבוד, אך אי אפשר לדעת במה יתמקדו הצופים: בתוכן השיר, בלבוש, במוסיקה וגם הוסיפה, שלא ניתן להתעלם גם מהפוליטיקה…

במובן הזה, כרגע הפוליטיקה ויחסי החוץ של מדינת ישראל לא עומדים לטובתה של נועה. הכל יכול עוד להשתנות. בהתאם לתחזית שכתבתי כאן.

בהצלחה לנועה ולכולנו,

ושיהיה חודש מבשר טובות, על אף הפוטנציאל הנומרולוגי…

רוצה לדעת עוד? זה הספר שילמד אותך להיות הנומרולוג.ית של עצמך: tinyurl.com/numerologybook (לחצו על הקישור)

רוצה ללמוד איתי נומרולוגיה? עכשיו בפשטות, בקלות, ובכל זמןכולל ליווי אישי שלי בקבוצת ווטסאפ

כל הפרטים על תכני הקורס, המלצות ורכישה בקישור: https://lp.vp4.me/x9ch

**מוזמנים להצטרף ולקבל ממני דיוור אישי למייל (בלי חפירות)**

ולעקוב אחרי בפייסבוק: https://www.facebook.com/mayama.co.il

ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/maya.numerology/

ואפשר כמובן לכתוב לי מה חשבת על התחזית שלי, כאן, בתגובות

עשוי לעניין אותך

התחזית הנומרולוגית לחודש יולי 2024

התחזית הנומרולוגית שלי לחודש יולי 2024 מביאה פוטנציאליים לפי מפות שאני עורכת ומשווה ביניהן. מפות המדינה, מדינות שכנות, חברות, עויינות… וכמובן אישים ומנהיגים. חודש יולי

תחזית נומרולוגית לחודש יוני 2024

התחזית הנומרולוגית המורחבת לכל מה שצפוי לנו בחודש יוני 2024. התחזית הנומרולוגית שלי בודקת את המצב בארץ ובעולם. זאת בהתאם למפת המדינה, מנהיגיה, וגם מפות