fbpx

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

התחזית הנומרולוגית המורחבת לכל מה שצפוי לנו בחודש יוני 2024.

התחזית הנומרולוגית שלי בודקת את המצב בארץ ובעולם. זאת בהתאם למפת המדינה, מנהיגיה, וגם מפות מנהיגי האזור והעולם. היא מראה על מגמות ועל פוטנציאליים.

מה הפוטנציאל של חודש יוני 2024?

חודש יוני מאד מתעתע ומותח. תיתכן חתימה על הסכם להפסקת הלחימה והשבת החטופות והחטופים. אך לא נדע זאת עד הרגע האחרון. המדינה בחודש זה נמצאת בתדר נומרולוגי של המספר 6. מצב שבו יתקבלו החלטות גורליות – לכאן או לכאן. כלומר: להמשך הלחימה והעצמתה בכל הגזרות, או להסכם והשבת החטופים והחטופות, ותחילת שיקום יישובי הצפון.

מה יעשה ראש הממשלה נתניהו?

גם המפה של ראש הממשלה נתניהו תומכת בתעתוע הזה. זהו חודש משמעותי, אולי יותר מכל החודשים האחרונים עבורו. נתניהו נמצא בחודש עם תדר נומרולוגי 9. תדר שבו הוא חייב לבחור ולקבל החלטה לגבי ההמשך. החודש הוא יהיה נתון ללחץ בינלאומי, שיאפשר לו לצאת מהמצב, כשהחטופות והחטופים יחזרו כולם, וגם הישג מדיני עם סעודיה והאמירויות.

בהאג ההצגה נמשכת. אמנם אסור לנו להקל בכך ראש, אך חשוב לדעת שזה מהווה “מנוף” להשפיע על מדינת ישראל בכלל ועל נתניהו בפרט לקבל את הסכם הפסקת הלחימה ויציאה מהרצועה. מה שאני צופה בתכל’ס, שלא יקרה שום דבר משמעותי. יש הרבה עשן בלי אש. גם את ההצבעה כנגד נתניהו וגלאנט יוצע להסיר מסדר היום במידה ונקבל את ההסכם ונסיים את הלחימה. להערכתי, ההצעה כבר מונחת על השולחן, אך לא באופן גלוי (רק לגורמים המעורבים).

האם תהיינה בחירות בקרוב?

החודש צפויה הצבעת אי אמון בממשלה, אך היא ככל הנראה לא תעבור. הקיץ צפוי להתגלגל מהלך שיכול להוביל לבחירות במחצית הראשונה של 2025. החודש נדע יותר על מצבו הרפואי של ראש הממשלה נתניהו, וצפוי גם אירוע בריאותי מתוקשר החודש (אישפוז שלו, בדיקות, מסיבת עיתונאים/ריאיון או כל דבר שיסביר את מצבו הבריאותי). נתניהו יתקשה לבטל את הברית עם בן גביר ושותפיו האחרים בקואליציה. הבחירה שתעמוד תהיה קשה: המשך הלחימה והרעת המצב הביטחוני, הכלכלי, המדיני, החברתי כדי לקיים את הקואליציה, או הסכם שיביא לו גם הסכם היסטורי עם סעודיה.

גנץ ואיזנקוט נמצאים החודש בתדר נומרולוגי של שיתוף פעולה והטעיה. נראה שהם יוצאים לדרך חדשה בתאריך הדד ליין שקבע גנץ ליציאה מהממשלה. יתכן ש”הדרך החדשה” תהיה לחזור בהם ולהישאר בממשלה…

לנתניהו תהיה אפשרות להרחיב את הקואליציה עם ליברמן, סער ואפילו לפיד, שיתנו לו גב ויתמכו מול הצהרות השרים בן גביר וסמוטריץ’ המאיימים לעזוב את הממשלה אם יחתום על ההסכם.

המצב הביטחוני הצפוי בחודש יוני 2024

חודש יוני יביא בשורה, אך לא ברור אם הבשורה היא בהמשך והתחזקות הלחימה בכל הגזרות או הסכם הפסקת אש, החזרת החטופים.ות ועסקה עם סעודיה. להערכתי, הסיכוי להסכם גדול מכיוון שגם איסמעיל הניה וגם סינוואר נמצאים בחודש יוני בתדר נומרולוגי שמאפשר הגעה לפתרון, תוך משא ומתן.

חשוב להיזהר ממניפולציות ותוכניות של שני אלה, שיכולות לסבך את ישראל החודש ולהראות אותה באור שלילי. מול זה, חשוב שנהיה חכמים ולא צודקים החודש.

יהיו ניסיונות לחדירות – ביהודה ושומרון, ובצפון. אך בדרום תהיה חדירה ככל הנראה מצפון/מרכז הרצועה לעבר שדרות ויישובי העוטף, שנדע עליה רק מאוחר יותר ולא בזמן אמת.

חדירה תהיה החודש גם לכיוון השרון, הגלבוע בת חפר וסביבתה. הם יצלמו את עצמם ולכן נדע על כך בזמן אמת. מה שכן, הם יצליחו רק לעבור את הגדר, וייעצרו על ידי כוחותינו טרם פגיעה באזרחים.

החודש, יוני 2024, צפויות להישמע אזעקות גם במרכז הארץ ובאזורים שעד כה לא נשמעו באופן תדיר.

מצד ערביי ישראל צפויות הפגנות אך הן תהיינה נקודתיות ונראה שיצליחו להשתלט עליהן.

מה צפוי בעולם בחודש יוני 2024?

מבחינת היחסים של ישראל ומצרים – המצב צפוי להסתדר ולהגיע להבנות (בעיקר כיוון שהמרים יקבלו את מה שהם רוצים, כולל הבטחות ו/או מימון מארה”ב).

מבחינה כלכלית – בעוד שבישראל המצב הכלכלי לא צפוי להשתנות החודש, הרי שבאירופה ובמדינות העולם המערבי המצב צפוי להיות טוב יותר הן מבחינת אחוזי האבטלה שיורדים והן מבחינת הריבית שצפויה לרדת.

שנאת היהודים: ממשיכה ואף גוברת. ניסיונות לחטוף או לפגוע בישראלים בחו”ל, יתכן שהחודש ייחשף סיכול שלנו בחו”ל.

תעופה: ימשכו התקלות שראינו בחודש מאי, גם בכל הקשור למניהים ולהנהגות…

תאגידים: צפויה התקדמות שתהיה שנויה במחלוקת, יתכן שהיא קשורה בAI, בבינה המלאכותית. יהיה שיבוש וניתוק מהגבולות הקיימים ומהנורמות הידועות עד היום.

מלחמת עולם: החודש עלולה להתפתח ולהעלות שלב ה”מלחמה קרה” בין מדינות המערב לבין ציר הרשע. היא תתבטא בעיקר כלכלית גם על ידי איומים בתקשורת, החזרת שרי חוץ/ דרגים דיפלומטיים אך לא צפוי להגיע החודש לכדי עימות צבאי.

סין מעורבת, גם אם באופן עקיף, והחודש ייחשפו ראיות לכך. בכלל היא תהיה על המוקד ביחסים הבינלאומיים החודש, כולל זכויות אדם.

לעדכונים נוספים – עיקבו אחרי בדף הפייסבוק נומרולוגיה פלוס+ ובאינסטגרם

להצטרפות לרשימת הדיוור וקבלת תחזית שבועית למייל לחצו על הקישור
התקשרו ל- 054-7918788 לתיאום שיחת ייעוץ נומרולוגי והכוונה אישית עם מאייה נומרולוגית פלוס+

עשוי לעניין אותך

התחזית הנומרולוגית לחודש יולי 2024

התחזית הנומרולוגית שלי לחודש יולי 2024 מביאה פוטנציאליים לפי מפות שאני עורכת ומשווה ביניהן. מפות המדינה, מדינות שכנות, חברות, עויינות… וכמובן אישים ומנהיגים. חודש יולי

תחזית נומרולוגית לחודש יוני 2024

התחזית הנומרולוגית המורחבת לכל מה שצפוי לנו בחודש יוני 2024. התחזית הנומרולוגית שלי בודקת את המצב בארץ ובעולם. זאת בהתאם למפת המדינה, מנהיגיה, וגם מפות