fbpx
12

נומרולוגיה לפ שם – בחירת מקצוע, גיוס והשמה

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

בכל הקשור לתעסוקה, הנומרולוגיה מהווה כלי מקצועי ומהימן. היא נותנת הן למעסיק והן למועמד לעבודה זוית הסתכלות אחרת. כך למשל, אדם הפונה לתפקיד בארגון מסויים, עובר את המבחנים והראיונות ונראה על פניו כי יש לו את הכישורים והמוטיבציה לתפקיד, המפה הנומרולוגית יכולה לצפות כי למרות רצונו הטוב, הוא לא ישאר שנים רבות בתפקידו כי (למשל) הוא יעבור דירה לעיר אחרת בתוך שנה-שנתיים.  במקרה כזה, יובא הנתון לידי המעסיק והוא יצטרך לבחון האם להעסיקו בהתאם למשך הכשרתו לתפקיד וכו’. גם למועמד לתפקיד מעניקה הנומרולוגיה היבט אחר: אדם המתקבל לעבודה בארגון מסויים ומתייעץ לפני החתימה על הסכם העבודה, יכול לבדוק אם אכן יש אופק לתפקיד אליו אמור להיכנס, והאם ינתנו התנאים שהובטחו לו.

נומרולוגיה בבחירת מקצוע

בכל שנה אנו עדים למספר רב של בוגרים המסיימים מסלול לימודי אקדמאי בתחום מסויים. הביקוש למקצועות מסויימים גבוה יותר ממקצועות אחרים. הדבר מייצר כמובן ריבוי של אנשים המתחרים ביניהם על אותם תפקידים, בשוק עבודה מוגבל.

הנומרולוגיה מכוונת את האדם ללמוד ולעסוק בתחום המתאים לו ולייעודו בחיים כפי שמתבטא במפה הנומרולוגית שלו. לא עוד אפקט ה”עדר”, לא עוד תעסוקה על פי טרנד – “מה שהולך היום”. אם תעסוק במה שמתאים לך תחווה מימוש וגם התגמול הכספי יהיה בהתאם.

האם להיות שכיר או עצמאי?

אנשים רבים מעלים במהלך חייהם את הרעיון לפתיחת עסק עצמאי. לחלקם מסלול זה בהחלט מתאים ומקדם. לאחרים המסלול מתיש, רווי קשיים ומסתיים פעמים רבות בסגירת העסק.

באמצעות הנומרולוגיה  ניתן לבדוק  למי מתאים להיות עצמאי ולמי עדיף להישאר שכיר. ייעוץ קטן שעושה הבדל גדול בחיים ולעיתים מציל מקשיים והרפתקאות פיננסיות.

אבחון, גיוס והשמת עובדים בארגונים

מגוון כלים עומדים כיום לרשות משאבי האנוש בגיוס והשמת עובדים. הנומרולוגיה מהווה כלי תומך (למבחנים השונים, לראיונות, ולהמלצות)  אשר מוכיח את עצמו פעם אחר פעם. הנומרולוגיה בודקת מדדים רבים ובתוכם גם אמינות ויושר ורמת הלויאליות לארגון.

האבחון מתבצע בשתי דרכים:

1. בנוכחות פעילה שלי, כנומרולוגית בראיונות בתחילת הגיוס.

2. באבחון נומרולוגי לאחר סינון, כשיש מספר מועמדים ראויים ומבקשים לבחור את המתאים מביניהם.

בשתי הדרכים האבחון הנומרולוגי מתבצע מול הגדרת התפקיד הרלבנטי ומול מדדים התנהגותיים החשובים למנהל משאבי האנוש/למנהל  המחלקה.

בנוסף לנתונים אלה עלי לקבל את שם המועמד ותאריך לידתו הלועזי. דוגמא לאבחון נומרולוגי לגיוס והשמה.

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה