fbpx
12

נומרולוגיה ויום העצמאות

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

אילו מספרים מעידים על הצורך והרצון בעצמאות ואילו בשיתוף ובהססנות? ומי נוטה לפתח תלות?

יום העצמאות בנומרולוגיה

ביום ה באייר תש”ח (14 במאי 1948), הכריז דוד בן גוריון על הקמת מדינת ישראל. יום העצמאות מציין את שחרורנו כמדינה, כעם. נחגג בתאריך העברי ה באייר ובתאריך הלועזי 14=5. גם האות ה וגם יום החתימה הלועזי (14) שווים 5 בגימטריה. הספרה 5 מאפיינת צורך בעצמאות, שינויים, התפתחויות והתקדמות. היא קשורה בארצות אחרות, בתרבויות שונות, ומדגישה את החברה הכוללת ולאו דווקא את הפרט.

מהי בכלל נומרולוגיה?תאריך הכרזת העצמאות

הנומרולוגיה היא תורה עתיקה שמתחדשת ונגישה יותר ויותר לאנשים שונים ללא קשר למעמדם החברתי-סוציאלי, מוצאם ומידת זיקתם לדת.

הנומרולוגיה מלווה אותנו עוד מהעת הקדומה. בעבר, מעטים היו בקיאים ונעזרו בה. כיום, יש הרואים בנומרולוגיה מימד דתי, כיוון שמוצאה מהיהדות, ויש הנעזרים בה ככלי להכוונה ולייעוץ. ניתן להיעזר בייעוץ נומרולוגי בכל תחומי החיים: מגורים, בריאות, זוגיות, פרנסה, לימודים, פריון והריון ועוד.

הנומרולוגיה היא דרך נוספת לקבלת הדרכה וייעוץ, מזווית אחרת, מקורית ועמוקה יותר. רבים מאיתנו מחפשים משמעות לחיינו, מבקשים חיזוקים שהם אכן מממשים את ייעודם, שהם “בדרך הנכונה”. הנומרולוגיה עונה לצרכים אלה בצורה מדוייקת ומפליאה.

הנומרולוגיה מתמקדת ביום הלידה, בתאריך הלידה ובשם הפרטי ושם המשפחה.

לכל מספר אנרגיה אחרת, ולפיכך מאפיינים שונים. כנומרולוגית אני עושה את התיאום בין תאריך הלידה, יום הלידה והשם, זה קשור במפה הנומרולוגית ובייעוץ ממושך. לכבוד יום העצמאות בחרתי להסביר לכם איך אפשר לבדוק את האפיונים של כל מספר מ-1 עד 9 ביחס לנושא העצמאות בחיים.

אילו מספרים בנומרולוגיה מבטאים עצמאות?

ישנם מספרים אשר מבטאים באופן חזק ביותר את הצורך בעצמאות. מספרים אלו הם 1 ו-8. ביום הלידה הם יכולים להופיע כ- 1 , 10, 19, 28 ו- 8, 17, 26.

שימו לב, מספרים אלו אכן מעידים על צורך ורצון בעצמאות, אך בבחינת מפה נומרולוגית מתייחסים לנתונים נוספים, כך שיתכן ולאדם קיים תאריך מאלה אך אינו מממש את עצמאותו. את הסיבה לכך אוכל כאמור לבדוק על פי המפה הנומרולוגית.

להלן ימי הלידה בעלי אנרגיה של 1 ו- 8 (גם אלה שמתקבלים על ידי צמצום המספרים):

ילידי ה-1 לחודש מאופיינים ב:  מנהיגות, אמביציה, אקטיביות. שאיפה לעצמאות, חדשנות, אינדיבידואליסטיות, נחישות, שאפתנות, משימתיות, בטחון עצמי. הוא מוכן לנסות ולהתנסות ולכן בדרך כלל מגיע לעמדת השפעה.
ילידי ה-10 בחודש מאופיינים ב: מנהיגות, עצמאות, חוזק פנימי, מעוניינים להיות במרכז החברה, נרתעים מחוסר ודאות וחשובה להם שליטה במצב. חייבים להוביל.

ילידי ה19 בחודש מאופיינים ב: שאפתנות, עקשנות, הליכה בדרכם, חוזק נפשי, ומקוריות.

ילידי ה-28 בחודש מאופיינים ב: צורך בעצמאות, בשאפתנות, חזון, הגשמה ופרסום.

ילידי ה-8 לחודש מאופיינים ב: יציבות, סמכות, עקשנות, שאפתנות ורצון להצליח. בעלי “ראש גדול” ויכולת ניהול וארגון. בעלי עוצמה וכושר שיפוט טוב. לומדים מטעויות ולא חוזרים עליהן.

ילידי ה17 לחודש מאופיינים ב:  בגרות, אחריות, כריזמה, עצמאות, דומיננטיות. הם מחליטים את ההחלטות עבור עצמם.

ילידי ה-26 לחודש מאופיינים ב: כושר ארגון ויכולת להוציא אל הפועל.

מספרי 5 שואפים לעצמאות ויש להם צורך במרחב שלהם, אך מתקשים לקבל אחריות ומחויבות ולכן עצמאות עסקית פחות מתאימה להם.

 אילו מספרים בנומרולוגיה מבטאים צורך בשותפות?

גם כאן המאפיינים מלמדים על יום הלידה אך מניתוח המפה הנומרולוגית של אדם יכולה לעלות תמונה אחרת.

בקורסי הנומרולוגיה שאני מלמדת, אני אוהבת להשוות בין תכונות המספרים. אפיונו של מספר 2 שונה ואף הפוך מאפיונו של מספר 1.

יום לידה 2 מלמד על אדם שישאף תמיד לעבודה בצוות, “סיעור מוחות”, קבלת אחריות משותפת, ואף מתאים לו להיות שותף בעסק משפחתי (לא כעצמאי בעל עסק משלו).

גם מספרי 4, למרות חשיבתם הביקורתית, נחשבים כאנשים שמסגרת מסודרת ועבודה משותפת מתאימה להם. הם שואפים לעצמאות במרחב העבודה שלהם, בטריטוריה המקצועית שלהם, אך לא מעבר לזה.

מספרי 9 במקרים מסוימים ישאפו לעצמאות, אך לרוב יתקשו לממש זאת, בשל המופנמות הרבה שמתנגשת עם הכריזמה המתבקשת לעיתים קרובות בכל הקשור לעצמאות כלכלית ואף בזוגיות.

בעלי המספרים הנוטים לתלות:

מספרי 2, 6, 7 – בעלי רגישות גבוהה, אכפתיות ורצון בהרמוניה ובחיים שלווים ושקטים. מתרחקים מעימותים וממריבות בדרך כלל והרבה פעמים זה בא על חשבון עצמאותם האישית. כלומר: נמנעים מלהביע את דעתם האישית, העצמאית. הם נוטים פעמים רבות לפתח תלות באדם קרוב, בחברות, בבן/בת זוג, מתוך רגישותם ומתוך הצורך שמישהו יכיל אותם, יקשיב ויעזור להם.

הסקירה שערכתי היא מעין “טעימה”, וכמובן שעצמאות יכולה להיות נרכשת עם השנים וניסיון החיים. אז איפה עצמאותכם עומדת ביחס למספרים?

המכירים אותי יודעים כבר עד כמה אני פרקטית, וכמו בייעוץ ובטיפול, כך גם דרך מאמר זה אנסה לעזור לאלו מביניכם הנוטים לתלות או חשים שלא ממצים את העצמאות בכל תחומי חייהם. עבורכם יצרתי את

“הצהרת העצמאות שלי” – תרגיל בשחרור לכבוד יום העצמאות

הנשמה שלנו זקוקה לטקסים ולמסורת בתהליך הגדילה וההתפתחות. לכן, בנוסף לציון יום העצמאות למדינת ישראל, השנה נוכל להתחבר לעצמאות שמבקשים לעצמנו בכל תחומי החיים: עצמאות כלכלית, מגורים, ביטוי עצמי וחופשי, עצמאות ממטלות היום- יום.

מי מכן שכבר חשים עצמאות בחייהם  – זו העת לעצור ולהודות על כך ביום הזה. הדבר אינו ברור מאליו. בתקופה בה עדיין קיימות חברות בהן חופש הפרט מוגבל ובחברות מסוימות זכויות הנשים אף מצומצמות, אנחנו יכולים לברך ולהודות על החופש שמלווה את חיינו – ובעיקר חופש הבחירה.

וכמו תמיד, הנה השלב הפרקטי, תרגיל מעשי שיעזור למי מאיתנו שחשים בצורך להרחיב את עצמאותם גם בתחומים נוספים בחיים:

  1. כתבו לעצמכם בפתק במה וכיצד אתם רוצים עצמאות.
  2. על פתק אחר, נוסף כתבו מה מעכב אתכם מלהשיג עצמאות בתחום זה ומה תוכלו לעשות כדי לממש עצמאות.
  3. שימו במעטפה במקום נראה לעיניכם והסתכלו מדי יום.
  4. יום העצמאות הוא הצהרה ולכן גם אנחנו נצהיר בכל יום שאנו מקיימים עצמאות בחיינו…
  5. כתבו לעצמכם כיצד תבטאו את העצמאות כפי שאתם מבקשים שתתגשם בחייכם. המציאו בדמיונכם סמל/תמונה (חפץ, צבע או כל דבר מוחשי אחר) לתחושה זו כך שבכל פעם שתחשבו על הנושא תעלו סמל זה לנגד עיניכם.

וכמו שישראל נכנסה למלחמה מיד עם הצהרת העצמאות, המדינה מימשה את עצמאותה ולמעשה עד היום אנחנו נלחמים על עצמאותנו, כך בקשתי אליכם יקרים, אל תתיאשו! תחליטו, תבחרו ותתחילו להצהיר ולהתכוונן . יתכן שתשיגו את מבוקשכם בתוך זמן קצר ויתכן שיארך יותר זמן. החשוב הוא שנזכור תמיד, שגם כמדינה אנחנו עדיין נלחמים על עצמאותנו אך יחד עם זאת יש לנו הישגים אדירים ואנחנו מפתחים ומתקדמים. כך גם אנחנו! תנו את תשומת לבכם להתקדמות שאתם עושים.

ההתכוננות חשובה אך גם הידיעה שיש לנו בחירה היא שלב ראשון, בסיסי ומשמעותי ביותר לקראת הבאת העצמאות הזאת אל חיקנו.

לפעמים כדי לקבל עצמאות בתחום מסוים בחיינו עלינו להשתחרר מגורמים מעכבים. למשל: חוסר ביטחון עצמי, ביקורתיות, שיפוטיות, ספק, פחד וכדומה. תמציות פרחי באך מטפלות ברגשות אלו, מאזנות וממתנות אותם.

כמו כן, ממליצה להצטייד בפתקיות ולכתוב על כל אחת מה אנחנו משחררים כדי לממש את העצמאות שאנו מייחלים לה. ניתן לעשות עבודת ניקוי אמונות מעכבות גם בתחום זה על ידי טיפול בשיטת תטא הילינג.

מאחלת לכם הצלחה גדולה בכל שתבקשו, שתתוודעו לעוד חלקים בנשמתכם ותחוו עצמאות.

רוצה לדעת עוד על עצמך? שיחה אחת איתי תעשה לך הבדל גדול!

מאייה – נומרולוגיה פורצת דרך                                                                                                   054-7918788

רוצה ללמוד נומרולוגיה מהבית ? לחץ כאן

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה