fbpx
תמונה לפוסט פורים מגילת אסתר לפי הנומרולוגיה

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות.

כך גם במגילת אסתר.

גם את מגילת אסתר אפשר לפרש באמצעות הנומרולוגיה. על ידי חקירה של המספרים החשובים בה והמשמעויות המוטמעות בהם.

בכל אחת מהדמויות ובאירועי המגילה ניתן לראות ייצוג של מושגים נומרולוגיים, שמביאים להתפתחות סיפורית. בכך, הנומרולוגיה מספקת פרשנות נוספת ומעמיקה לסיפור המגילה, המדגישה את הכוחות הפנימיים והחיצוניים הפועלים במהלך האירועים.

כנומרולוגית פלוס אני מגישה לך ניתוח נומרולוגי מקורי (ועד כמה שידוע לי, גם ראשוני), של מגילת אסתר בהקשר נומרולוגי.

המספרים הנומרולוגיים של דמויות המגילה

אחשוורוש – מלך. מאופיין בנומרולוגיה כמספר 1, מסמל את הסמכות, ההתחלות והיכולת להנהיג ולהוביל. הערך הגימטרי של השם אחשוורוש = 8

המספר 8 בנומרולוגיה מאפיין כוח, שררה וגם מאבק.

אסתר המלכה – כגיבורת המגילה. מאופיינת במספר 2, המסמל בנומרולוגיה שיתוף פעולה, דיפלומטיה ויכולת לעמוד מול קונפליקטים עם חן ונחישות.

הערך הגימטרי של השם אסתר = 4 המאפיין שמירה על המסורת והערכים.

מרדכי – מייצג את המספר  בנומרולוגיה. המספר 3 מסמל תקשורת, חברתיות והשפעה על אחרים, כמו גם חוכמה והבנה עמוקה של המציאות.

המן – מאופיין על די מספר 4 שלעיתים מסמל יציבות שהופכת לקשוחה, ופוגעת בחופש. 4 מאפיין גם שליטה ותוקפנות בביטוי השלילי של המסר. גם יכולת התכנון ותשומת הלב לפרטים מאפיינים את ה-4 לפי הנומרולוגיה.

הערך הגימטרי של השם המן = 5. המספר 5 בביטוי השלילי שלו מאפיין סכסכנות ורכילות לפי הנומרולוגיה. הצורך בריגוש, בשליטה יוצר קונפליקטים.

לקבלת התחזית הנומרולוגית השבועית לפי חודש הלידה שלך הצטרפו לניוזלטר שלי: תכנים נומרולוגיים מקוריים ומעשירים בידע https://mayama.co.il/newsletter/ (אפשר להסיר המייל בכל רגע)

עוד מספרים נומרולוגיים במגילת אסתר

פורים – החג עצמו יכול להיות מקושר למספר 5, המסמל חופש, שינויים, והפתעות, מה שמתאים לסיפור ההפוך של נצחונות והפתעות במגילה. “ונהפוך הוא” – מתאים מאד למספר 5 לפי הנומרולוגיה. היפוך של עמדות ודעות, של רגשות, או מצבי רוח הם מאפיינים שכיחים של מספר 5 בנומרולוגיה.

הגורל (פור) – מקושר למספר 6. המספר 6 מסמל בנומרולוגיה איזון והרמוניה, אך גם את המורכבות שבהתמודדות עם הגורל והצדק. במגילה, הפור הוא אמצעי של המן לקבוע את גורל היהודים, אך בסופו של דבר הוא משמש להפיכת המזל לטובתם. המספר 6 מאפיין קבלת החלטות…

שבעת הסריסים של אחשוורוש – המספר 7 בנומרולוגיה מסמל שלמות ורוחניות, ויכול להצביע על החכמה הנסתרת והעמוקה שמשפיעה על המערכת המלכותית מאחורי הקלעים.

תכלית הסיפור – העלילה של סיפור המגילה מאפיינת את המספר 8 בנומרולוגיה. המספר 8 מסמל את הכוח והאנרגיה שמביאים לשינוי ולתחייה.

תשעת השנים של שלטון אחשוורוש לפני המשתה – המספר 9 מסמל השלמה וסיום, ויכול להצביע על סיום מחזור והתחלה של מחזור חדש.

פרקי המגילה – ישנם 10 פרקים במגילת אסתר.  המספר 10 מייצג שלמות וסיום מחזור, המוביל להתחלה חדשה. הצלחת היהודים להתגבר על אויביהם מביאה לשלמות ולסגירת מעגל.

רוצה שאפרש את המפה הנומרולוגית האישית שלך? 054-7918788 לתיאום שיחת ייעוץ נומרולוגי והכוונה אישית

למסרים נומרולוגיים, פרשנויות ותחזיות נומרולוגיות יום-יומיות עקבו אחרי בפייסבוק ובאינסטגרם

עשוי לעניין אותך

התחזית הנומרולוגית לחודש יולי 2024

התחזית הנומרולוגית שלי לחודש יולי 2024 מביאה פוטנציאליים לפי מפות שאני עורכת ומשווה ביניהן. מפות המדינה, מדינות שכנות, חברות, עויינות… וכמובן אישים ומנהיגים. חודש יולי

תחזית נומרולוגית לחודש יוני 2024

התחזית הנומרולוגית המורחבת לכל מה שצפוי לנו בחודש יוני 2024. התחזית הנומרולוגית שלי בודקת את המצב בארץ ובעולם. זאת בהתאם למפת המדינה, מנהיגיה, וגם מפות