fbpx
12

לכל איש יש שם…

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

מהי חשיבותו של השם הפרטי, ומהי השפעתו על האדם?

ראשית, עלינו להבין כי השם הוא תדר. הוא האנרגיה המלווה את נשמת האדם במהלך חייו. שמו של האדם יכול להקל ולהביא הרמוניה אל חייו.
אמנם ישנן השפעות נוספות, חיצוניות על האדם במהלך חייו: השפעות משפחתיות, חברתיות, סביבתיות וכדומה, אך השם יכול לעזור לאדם בהתמודדות עם קשיים ובהתגברות עליהם – במידה והוא אכן מתאים לאדם. בודקים זאת מול תאריך הלידה.

החלפת שם

בעבר וגם בימינו אנו, כשאנשים נתקלים בקשיים ומבקשים לפתוח דף חדש בחייהם, לנקות את משקעי העבר ולהשתחרר ממועקות, הם משנים את שמם – לעיתים תוך התייעצות עם רבנים או במהלך ייעוץ נומרולוגי, ולעיתים בוחרים את שמם החדש מתוך האינטואיציה האישית שלהם.
חשוב להדגיש, כי כמו בכל דבר – האדם צריך לפעול כדי ליישם את האנרגיה החדשה הטמונה בשמו החדש. כלומר: החלפת שמו של האדם הינה תהליך ועל האדם להבין מדוע החליף את שמו – ברובד הרגשי.
זמן קליטת השם החדש אינו מיידי ויש להתחשב בכך. כמו כן, שמו הראשוני של האדם-זה שנתנו לו הוריו, ישאיר חותמו, האנרגיה שלו לא “תיעלם” לגמרי.
החלפת שם כרוכה בהכרות האדם את עצמו. לא על כל בעיה שצצה בחיינו אנו צריכים להחליף את השם. ה”בעיות” הן חלק מחיי כולנו ומלוות אותנו כשיעורי החיים בעולם הזה.

2 שמות לאדם אחד

כפי שהסברתי, השם מהווה תדר והוא קשור לתאריך לידתו של האדם. אדם שיש לו שני שמות (או יותר) ואשר הוא משתמש בהם לסירוגין, מעכב עצמו בכך, כיוון שהוא “משדר” בשני תדרים שונים. לדוגמא: אדם ששמו רון –משפחתו וחבריו קוראים לו רון ובסביבת העבודה הוא נקרא יוסי. יש לשים לב, הכוונה אינה לשמות חיבה אלא לשמות שאנו משתמשים בהם בסיטואציות/תפקידים שונים בחיי היום-יום שלנו.

שיטת החישוב

כשעורכים מפה נומרולוגית מחשבים את שמו של האדם. שיטת החישוב באמצעות הגימטריה. לכל אות יש את ערכה הגימטרי, נחבר את סכום האותיות ונצמצם למספר חד-ספרתי, שהוא המספר הנומרולוגי של שם האדם. לדוגמא: אדם ששמו ניר.

ניר= נ-50+י-10+ר-200=260=2+6+0=8

בדקו מהו המספר הנומרולוגי של השם שלכם. כדי להקל על הגימטריה, לפניכם האותיות וספרותיהן:

לסיכום:

השם הינו תדר ומהווה גורם חשוב בחייו של האדם. יחד עם זאת, הנומרולוגיה בודקת את שם האדם מול תאריך לידתו. אפשר ששם מסוים יתאים לתאריך לידה של אחד ולא של אחר.

רוצה לדעת עוד? לבדוק יותר לעומק את השם שלך? זה אפשרי עכשיו! טלפון אלי – 054-7918788

רוצה להעמיק וללמוד נומרולוגיה? עכשיו אפשר מהבית! -כאן

מאייה – נומרולוגיה פורצת דרך!

עשוי לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לחודש אפריל 2024

חודש אפריל מתחיל ומביא איתו פריחות וריחות אביב. השנה קשה לנו להרגיש את השחרור והיציאה מהחורף כשישנם עוד נשים, גברים וילדים, צעירים וצעירות מבני עמנו

מגילת אסתר בפרשנות נומרולוגית

הנומרולוגיה – תורה עתיקה ששורשיה ביהדות, מייחסת למספרים תדרים אנרגטיים. תדרים שמשפיעים על אירועים, רגשות, ופעולות. כך גם במגילת אסתר. גם את מגילת אסתר אפשר

מה מביא לך חודש מרץ 2024 ?

בכל חודש משתנה התדר האנרגטי סביבנו, והוא משפיע גם עלינו. ההשפעה היא זמנית, ונמשכת לאורך החודש. ישנם חודשים שמרגישים בהם חסרי כוח, עייפות, חוסר מוטיבציה

איך ישפיעו שמך ותאריך הלידה שלך על הצלחתך ב-2024?

אני אלמד אותך בקורס הדיגיטלי המלא!

לאור המצב מבצע מיוחד: רק 498 ש”ח (לזמן מוגבל!)

לפרטים ורכישה