fbpx
מאייה (62)

התחזית הנומרולוגית לחודש מאי 2024

לקבלת תחזית נומרולוגית אישית שבועית (לפי חודש הלידה) הצטרפו לדיוור.

תוכן עניינים

כל התשובות לשאלות שמעסיקות אותנו בימים אלו: הסכם החטופים, המצב בצפון הארץ, בחירות ופוליטיקה פנימית, מדיניות חוץ, שנאה כלפינו, המצב החברתי במדינה, מצבו של ראש הממשלה נתניהו, אירן, ועוד דברים שמביא אלינו החודש הקרוב.

חשוב לציין שהנומרולוגיה מראה פוטנציאליים. רמת הדיוק של התחזיות שלי גבוהה מאד, בעיקר משום שאני נסמכת על חישובי מפות של שלל הגורמים והאישים שמעורבים. בשונה ממפה נומרולוגית אישית, שאני בודקת בשיחות ייעוץ נומרולוגי עם אנשים פרטיים, כאן יש גורמים רבים ומעורבים אינטרסים שונים ולעיתים מנוגדים.

מה צפוי לנו בחודש מאי 2024?

הנה התחזית של נומרולוגית פלוס+

חודש מאי הוא חודש שמאופיין בדינמיות, הרבה חוסר שקט, חוסר סבלנות, זה לא חודש לתהליכים אלא הרצון הוא ב”זבנג וגמרנו”. לעשות מהר ולסיים, ולכן חשוב להישמר מפזיזות.

בניגוד לחודש אפריל 2024 שהסתיים, שהיה בסימן הכנה ושמירה על מצב קיים – לעיתים נראה תקוע, מדשדש, החודש הזה יוצאים מהתקיעות, וזה בעיקר מה שחדש בו. הוא מסמל התפתחות, שינוי – האם לטובה? ימים יגידו.

מאי הוא חודש דרמטי. הרבה דרמות בכל מיני תחומים. יתכן בילבול שיגרום לאי הבנות.

זה חודש של “בלאגן מאורגן”. למה מאורגן? כי לפי הנומרולוגיה יהיו לו השלכות בעוד 3 חודשים. כלומר, באוגוסט-ספטמבר 2024 נראה תוצרים מימה שיקרה החודש (מאי).

מתי ישובו החטופות והחטופים?

מאי הוא חודש עם פוטנציאל להחזיר את החטופות והחטופים. יוצאים מהתקיעות של המשא ומתן ומגיעים להסכמות. ככל הנראה לא כולם ישוחררו בפעימה אחת. אפשרות ממשית לשחרורם או לפחות הגעה להסכם היא בתחילת החודש.

במידה וישתבש וניכנס לרפיח או נמשיך בלחימה – סיכוי טוב להשבתם בפעולה צבאית.

המצב בדרום

הכניסה לרפיח מסוכנת. הם מכינים לנו הפתעות. היה להם הרבה זמן להתארגן. אם ניכנס ניצלח גם את ההפתעה הזאת. בכל מקרה, נראה שכניסה לרפיח תהיה רק בהסכמות עם המצרים והאמריקאים. פעולה כזאת יכולה לפעול לטובת השבת החטופים. יחד עם זאת, במידה ואכן ניכנס החודש לרפיח, נצטרך להפסיק באמצע ולא נשלים את המלאכה.

ביישובי הדרום, כולל שדרות ו/או אשקלון, צפויות להתקיים הפגנות ואף שביתות על הרקע הביטחוני ואי יכולת לחזור לשיגרה.

המצב בצפון

הלחימה בצפון צפויה להתרחב החודש ובחודש יוני. במאי יש דינמיות והחמרה. התפתחות שתביא לשינוי במצב הקיים כבר למעלה מחצי שנה.

מתי יחזרו המפונים ליישובי הצפון?

אם אכן תורחב הלחימה ותתפתח החודש ובחודש יוני, כפי שאני צופה, הפוטנציאל להגיע להסדרה בחודש אוגוסט – לפני חגי תשרי, או אחריהם – באוקטובר-נובמבר.

* הכוכבית היא הסתייגות – זה הפוטנציאל אך תלוי בגורמים רבים ובהחלטות של מנהיגים מבית ומחוץ. אם תדחה הרחבת הלחימה, זה ידחה כמובן את השבת המפונים. אך שוב, הפוטנציאל הנומרולוגי שאני רואה הוא חזרתם בסוף הקיץ -תחילת הסתיו.

המצב החברתי במדינה

נראה שהמצב החודש מידרדר ואין אף דמות ציבורית שמנסה ומצליחה לעצור את הקיטוב הזה. גם לא נשיא המדינה. צפו להמשך ההפגנות בעד ונגד. יהיו ניסיונות של קירוב אך הם ייעשו מאנשים בשטח, על ידי האזרחים או עמותות כאלה ואחרות. לא משהו ממוסד.

הפגנות צפויות בכל המגזרים כמעט ובנושאים שונים: השבת החטופים, המפונים, החלפת הממשלה, חוק הגיוס, וגם מההיבט הכלכלי.

המצב המדיני

המצב החברתי בארץ מזיק יותר נוכח מצבנו המדיני. מנהיגי העולם המערבי אמנם מתעוררים והחודש צפוי שיח בעיקר בארה”ב, בצרפת ובגרמניה על תקנות לשעת חירום. אך לא רק. תקנות או הצעות חוק או כל פעולה דומה, שתמנע מארגונים ויחידים להשתמש בכלים הדמוקרטיים להובלת הפגנות שנאה ופגיעה בחפים מפשע צפויות לעלות החודש.

צפויה גם היערכות מחודשת כצו השעה גם באוניברסיטאות במדינות המערב.

כל אלה צפויים לקרות, אך מקווה שהמנהיגים יתעשתו, יגבילו וימנעו לפני שתהיה פגיעה בישראלים או בארגונים יהודיים.

המצב הפוליטי בכנסת

מצב הממשלה רעוע, החודש יעלו כל הזמן בעיות בקואליציה. כל פעם מהיבט אחר. יתכן אפילו שראש הממשלה ינסה להמתיק את המצב עם הצעת חוק למניעת גיוס חרדים או הטבה אחרת לשותפיו הקואליציוניים.

מבחינה פוליטית, המפות הנומרולוגיות של גנץ ואייזנקוט מסונכרנות השנה, כך שהחודש שניהם בסימן התחלה חדשה. יתכן שזו תהיה יציאתם מהממשלה, או הצבעה על אי אמון בה.

נתניהו מבחינה נומרולוגית נמצא במאי בחודש בסימן קבלת החלטות שלא קיבל בחודשים האחרונים.

בהיבט האישי, יתכן החודש אישפוז נוסף של ראש הממשלה או עדכון כלשהו בדבר מצבו הבריאותי.

סמוטריץ’ ובן גביר מסונרכנים ביניהם מבחינה נומרולוגית. בקיץ הקרוב, אוגוסט ככל הנראה יסיימו את הקדנציה בממשלה (אך יש עוד זמן עד אז, אבדוק ואעדכן. תעקבו).

המצב הכלכלי

תחושת חוסר יציבות כלכלית, שתגובה בעליות מחירים (“איש כטוב בעיניו יעשה”, ללא ראיה מרחבית על טובת הציבור והמדינה). עליות מחירים צפויות כמעט בכל דבר שנוגע לחיינו. בממשלה יתחילו לדבר גם על מיסים וינסחו חוקים לכך.

גם בשל הנושא הכלכלי תהיה תרעומת והפגנות. בנוסף, תיתכן העלאת ריבית – ידברו על כך החודש. אם הנגיד לא יעלה אותה החודש אזי יעלה ביוני.

מה צפוי בעולם?

  • הפגנות צפויות גם בטהרן וברחבי אירן, בטורקיה, ארה”ב ואירופה.
  • צפויים שינויים טכנולוגיים בעולם, ופריצות דרך מדעיות ורפואיות. ככל הנראה גם במה שקשור למחלות לב וסרטן, דמנציה וניוון.
  • החודש יתכנו בעיות בתעופה – תקלות במנועים, במטוסים. פגיעה או נחיתה שלא במדינת היעד. אגב, זה נכון גם לגבי ישראל. בעיקר סגירת נתב”ג שוב לזמן מה, ונחיתות ביוון וקפריסין.
  • צפויות בעיות בתקשורת – לוויינים, רשתות חברתיות וכדומה.

חודש דרמטי, כבר אמרתי??

התחזית נכתבה על ידי מאייה מזרחי-עצמוני, נומרולוגית פלוס+, ב-30.4.2024 ואין להעתיק אותה או חלקים ממנה או לעשות בה שימוש כלשהו ללא בקשת אישור בכתב ממאייה.

לתיאום ייעוץ נומרולוגי אישי: 054-7918788

לתחזיות נומרולוגיות שבועיות ומסרים יומיים עקבו אחרי בדף הפייסבוק נומרולוגיה פלוס או באינסטגרם

לקבלת התחזית הנומרולוגית השבועית האישית אליך למייל בכל יום ראשון, ותכנים נומרולוגים נוספים מדי פעם הצטרפו לרשימת הדיוור (ניתן להסיר עצמך בכל זמן, באמצעות אפשרות ההסרה בתחתית המייל).

עשוי לעניין אותך

התחזית הנומרולוגית לחודש יולי 2024

התחזית הנומרולוגית שלי לחודש יולי 2024 מביאה פוטנציאליים לפי מפות שאני עורכת ומשווה ביניהן. מפות המדינה, מדינות שכנות, חברות, עויינות… וכמובן אישים ומנהיגים. חודש יולי

תחזית נומרולוגית לחודש יוני 2024

התחזית הנומרולוגית המורחבת לכל מה שצפוי לנו בחודש יוני 2024. התחזית הנומרולוגית שלי בודקת את המצב בארץ ובעולם. זאת בהתאם למפת המדינה, מנהיגיה, וגם מפות